Gå til innhold

Jenta mi liker ikke slikking eller fingring


Tidus

Anbefalte innlegg

Dette er saken:

Kjæresten min liker ikke slikking eller fingring. 

Det tok faktisk en liten stund før jeg fikk prøve i det hele tatt, og når jeg fikk prøve, så ble hun bare flau, og syntes det bare var ubehagelig og at det kilte. 

Hun elsker dog penetrering, og hun suger meg så mye jeg vil, så sex-lysten hennes skal det ikke stå på.

Problemet mitt er at jeg føler jeg har så lite å gi, når jeg får så mye... Fra tidligere relasjoner har jeg ofte fått tilbakemeldinger på at jeg har vært flink med tunge og fingre (et par førstegangs-squirter på CV-en har jeg også), så jeg tror ikke jeg gjør noe galt, sånn fysisk sett.

Er det noen jenter/kvinner her inne som har hatt samme utfordring, og hvordan ble den løst? Kan godt fra høre fra menn også, dersom du har liknende erfaring med løsning på "problemet". 

 

Tilleggsinformasjon: Hun får orgasme ved penetrering. 

Edit: Setter pris på om du lar være å gi tilbakemelding dersom alt du har å si er noe sånt som: "Noen liker det bare ikke". Fordi, joda, jeg vet dette, og dersom det blir enden på visa, så slår jeg ikke opp med henne fordet. 

Endret av Tidus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Tidus skrev:

Dette er saken:

Kjæresten min liker ikke slikking eller fingring. 

Det tok faktisk en liten stund før jeg fikk prøve i det hele tatt, og når jeg fikk prøve, så ble hun bare flau, og syntes det bare var ubehagelig og at det kilte. 

Hun elsker dog penetrering, og hun suger meg så mye jeg vil, så sex-lysten hennes skal det ikke stå på.

Problemet mitt er at jeg føler jeg har så lite å gi, når jeg får så mye... Fra tidligere relasjoner har jeg ofte fått tilbakemeldinger på at jeg har vært flink med tunge og fingre (et par førstegangs-squirter på CV-en har jeg også), så jeg tror ikke jeg gjør noe galt, sånn fysisk sett.

Er det noen jenter/kvinner her inne som har hatt samme utfordring, og hvordan ble den løst? Kan godt fra høre fra menn også, dersom du har liknende erfaring med løsning på "problemet". 

 

Tilleggsinformasjon: Hun får orgasme ved penetrering. 

Noen jenter liker rett og slett ikke å bli slikket eller fingret. Hva med å gi henne analsex? 

Anonymkode: b6d82...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk bommulshansker. eller plastikkhansker. ta på no varmt før du gjør det. 

Anonymkode: dd284...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen jenter liker rett og slett ikke å bli slikket eller fingret. Hva med å gi henne analsex? 

Anonymkode: b6d82...bdf

Det kan godt hende jeg bare må innse at hun aldri vil like slikking eller fingring. Men nå må jeg prøve å høre litt rundt først :) 

Analsex er på listen over ting vi skal prøve sammen, men hun er ikke særlig gira på det heller egentlig. Tviler også på at det vil krydre sexlivet noe særlig pga. alle forberedelsene som trengs hver gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle kvinner liker dette, det gjør heller ikke jeg. Hva med å respektere dette og la det være med det? 

Det er forøvrig ikke et problem eller utfordring, det handler om at man har ulike preferanser. Det er ikke noe du nødvendigvis må "løse", men respektere.

Anonymkode: 5ba06...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Please kall henne for dama di og ikke jenta di.. 

Takk for konstruktiv tilbakemelding.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve slikkelapp? Grundig oljemassasje av hele henne før du avslutter med litt slikking?

Anonymkode: 8d225...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke alle kvinner liker dette, det gjør heller ikke jeg. Hva med å respektere dette og la det være med det? 

Det er forøvrig ikke et problem eller utfordring, det handler om at man har ulike preferanser. Det er ikke noe du nødvendigvis må "løse", men respektere.

Anonymkode: 5ba06...dde

Tja, jeg respekterer jo dette, men jeg vet så godt hva hun går glipp av. Dette er absolutt ikke et selvgodt ønske, og jeg vet at mange menn skulle ønske de var i mine sko, som bare får og "slipper" å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å prøve slikkelapp? Grundig oljemassasje av hele henne før du avslutter med litt slikking?

Anonymkode: 8d225...082

Hadde nå hun bare likt massasje så... Har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker det ikke. Om hun da ikke liker det blir det ikke å gi noe til henne da du gjør det for din egen del, siden hun ikke liker å "få" det :)  Hvis dere har prøvd å hun synes det er ubehagelig og bare kiler så går hun ikke glipp av noe bra ved å ikke gjøre det, siden hun ikke liker det.

Anonymkode: f4d33...0f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tidus skrev:

Hadde nå hun bare likt massasje så... Har prøvd.

:overrasket:

Anonymkode: 8d225...082

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen liker det ikke. Om hun da ikke liker det blir det ikke å gi noe til henne da du gjør det for din egen del, siden hun ikke liker å "få" det :)  Hvis dere har prøvd å hun synes det er ubehagelig og bare kiler så går hun ikke glipp av noe bra ved å ikke gjøre det, siden hun ikke liker det.

Anonymkode: f4d33...0f2

Jeg vil påstå at jeg har hatt min del av damer, og aldri har jeg opplevd lignende. Det er ikke selviskt, heller det omvendte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle kvinner liker dette, det gjør heller ikke jeg. Hva med å respektere dette og la det være med det? 

Det er forøvrig ikke et problem eller utfordring, det handler om at man har ulike preferanser. Det er ikke noe du nødvendigvis må "løse", men respektere.

Anonymkode: 5ba06...dde

Samme her.

TS, eg forstår ikke hvorfor du føler du "ikke gir henne noe"? Hun er jo tydeligvis fornøyd med sexlivet deres? Er det fordi du har blitt feilinformert om at alle jenter skal like å bli slikket?

Jeg har inntrykk av at mange tenker at suging/slikking er seksuelle tjenester man utfører som byttehandler, og at det liksom må være en balanse der for at ting skal være rettferdig. Folk må slutte å tenke slik, det er en utrolig umoden tankegang! Alle har ulike seksuelle preferanser, og ingen skal måtte føle seg tvunget til å verken "gi eller motta tjenester", eller tro at det er sånn det må være. Sex er et samspill og det finnes ingen fasit. Så lenge begge nyter det, hva er egentlig problemer?

Anonymkode: 41d46...516

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Please kall henne for dama di og ikke jenta di.. 

Pøh, jeg elsker å bli kalt jenta mi! 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.

TS, eg forstår ikke hvorfor du føler du "ikke gir henne noe"? Hun er jo tydeligvis fornøyd med sexlivet deres? Er det fordi du har blitt feilinformert om at alle jenter skal like å bli slikket?

Jeg har inntrykk av at mange tenker at suging/slikking er seksuelle tjenester man utfører som byttehandler, og at det liksom må være en balanse der for at ting skal være rettferdig. Folk må slutte å tenke slik, det er en utrolig umoden tankegang! Alle har ulike seksuelle preferanser, og ingen skal måtte føle seg tvunget til å verken "gi eller motta tjenester", eller tro at det er sånn det må være. Sex er et samspill og det finnes ingen fasit. Så lenge begge nyter det, hva er egentlig problemer?

Anonymkode: 41d46...516

Mulig jeg burde satt "" rund ordet problem.

Det er jo ikke et problem, men mer som noe jeg bare lurer på om noen har opplevd liknende og av en eller annen grunn har begynt å like det, OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tidus skrev:

Jeg vil påstå at jeg har hatt min del av damer, og aldri har jeg opplevd lignende. Det er ikke selviskt, heller det omvendte... 

Jammen damer er forskjellige individer. Det noen liker, det liker ikke andre. Noen liker analsex, andre liker det ikke. Noen liker å bli slikket å fingret, andre liker det ikke. Da har det ikke noe å si hvor "flink" du har vært med andre damer, for det du har gjort på andre damer føles ikke godt for denne damen. Selv om alle andre damer du har vært med har likt det, betyr ikke det at denne damen også liker det :) 

Om hun ikke liker å få det, er det ikke egoistisk å ikke gi henne det. 

Anonymkode: f4d33...0f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tidus skrev:

Jeg vil påstå at jeg har hatt min del av damer, og aldri har jeg opplevd lignende. Det er ikke selviskt, heller det omvendte... 

Jo, det er egoistisk av deg å bli skuffet over at hun ikke ønsker at du skal slikke henne. Du får deres sexliv til å handle om hva DU vil, ikke hva HUN vil. Hvorfor respekterer du ikke hennes grenser og preferanser?

Anonymkode: 41d46...516

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, det er egoistisk av deg å bli skuffet over at hun ikke ønsker at du skal slikke henne. Du får deres sexliv til å handle om hva DU vil, ikke hva HUN vil. Hvorfor respekterer du ikke hennes grenser og preferanser?

Anonymkode: 41d46...516

Skuffet? Ta deg en bolle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...