Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)


Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

 

51 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Må nesten bidra jeg og, er jo trossalt "trådstarter" 🙈Husker ikke om jeg har lagt ut dette før, men tror ikke det!

 

IMG_20160915_205240.jpg

Får unge Brook Shields vibber av deg.

Vakketi-vakker! ✨💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, rh1 skrev:

s a p p! :goodbye:


#plussskamløsreklameforinsta 
mariasflexilife

 

 


Ærre 60 kilo du har på stanga der? Jeg har aldri greid å løfte mer enn 60 i knebøy, og jeg har trent i over 15 år :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
56 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Må nesten bidra jeg og, er jo trossalt "trådstarter" 🙈Husker ikke om jeg har lagt ut dette før, men tror ikke det!

 

4 minutter siden, rh1 skrev:

s a p p! :goodbye:


#plussskamløsreklameforinsta 
mariasflexilife

Fine damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, toothfairy skrev:

 

Får unge Brook Shields vibber av deg.

Vakketi-vakker! ✨💫

 

Ung kan du værra sjæl! *nevehytting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Yme skrev:


Ærre 60 kilo du har på stanga der? Jeg har aldri greid å løfte mer enn 60 i knebøy, og jeg har trent i over 15 år :grine:

Der er det 50 (oppvarming), tar 65 på 5x5-økter og 55 på 10 x 3 :)  Du får kjøre bøy oftere, da :fnise:

 

1 minutt siden, Jacklost skrev:

 

Fine damer :)

Takktakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Må nesten bidra jeg og, er jo trossalt "trådstarter" 🙈Husker ikke om jeg har lagt ut dette før, men tror ikke det!

 

IMG_20160915_205240.jpg

 

7 minutter siden, rh1 skrev:

s a p p! :goodbye:


#plussskamløsreklameforinsta 
mariasflexilife

Skjermbilde 2016-10-26 kl. 22.44.52.png

Skjermbilde 2016-10-26 kl. 22.45.17.png

Gudinneaften på KG! Det må vi ha oftere 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, rh1 skrev:

Der er det 50 (oppvarming), tar 65 på 5x5-økter og 55 på 10 x 3 :)  Du får kjøre bøy oftere, da :fnise:


Mhm... 3 dager i uka, i 15 år, er jo ikke ofte nok, tydeligvis. Jeg skal donere beina mine til Fretex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Yme skrev:

 

Ung kan du værra sjæl! *nevehytting*

En riktig god kveld til deg også farfar😘 Hvordan går det med kneet og rullatoren? Husker du "søyt" så fælt om det på pm her i sommer. Eller var det ryggen? 🤕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, toothfairy skrev:

En riktig god kveld til deg også farfar😘 Hvordan går det med kneet og rullatoren? Husker du "søyt" så fælt om det på pm her i sommer. Eller var det ryggen? 🤕


Jeg husker ikke at vi har skrevet PMer (jeg sender så jævla mange dick pics, så det er vanskelig å huske alle sammen), men det var helt sikkert kneet, siden jeg ødela det i Mars, og måtte operere. Men, det kan jo kanskje ha vært ryggen også, for den er jo stadig problematisk, pga skiveprolaps. Føler at det er viktig å være ferdig med alt sånt, før man fyller 30, så slipper man å tenke på det seinere :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Yme skrev:


Mhm... 3 dager i uka, i 15 år, er jo ikke ofte nok, tydeligvis. Jeg skal donere beina mine til Fretex.

😂😂

 

12 minutter siden, Cyrus skrev:

@rh1 Følger deg på insta nå. Men så også at jeg tydeligvis følger deg der fra før med en annen bruker også. Doble gainz herifra 😂

Haha Sweet 💪🏻💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Yme skrev:


Jeg husker ikke at vi har skrevet PMer (jeg sender så jævla mange dick pics, så det er vanskelig å huske alle sammen), men det var helt sikkert kneet, siden jeg ødela det i Mars, og måtte operere. Men, det kan jo kanskje ha vært ryggen også, for den er jo stadig problematisk, pga skiveprolaps. Føler at det er viktig å være ferdig med alt sånt, før man fyller 30, så slipper man å tenke på det seinere :opplyser:

 

Sier bare: Ole B. Og skinntights. Ringer det ingen bjeller? 

Greit at jeg er en i mengden for deg lizzom, men din egen O.B? Lurer på om han ville fått det best under min omsorg faktisk 🤔

PS. Fikk aldri dick pick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, toothfairy skrev:

Sier bare: Ole B. Og skinntights. Ringer det ingen bjeller? 

Greit at jeg er en i mengden for deg lizzom, men din egen O.B? Lurer på om han ville fått det best under min omsorg faktisk 🤔

PS. Fikk aldri dick pick.


Aaaah, nå husker jeg det! Ole så rimelig digg ut i de tightsene da. Tipper grunnen til at jeg glemte det, var fordi jeg egentlig hele veien bare prøvde å lure til meg nærbilder av rumpa di, i sånne tights, og at alt gikk i glemmeboka når planen min ikke var en suksess. Det er faktisk den eneste grunnen til at jeg er her inne... Prøver bare å få se jenter i skinntights.

PS. Jeg tror ikke noe på at du ikke fikk dick pick. Det er sånn jeg håndhilser.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Yme skrev:


Aaaah, nå husker jeg det! Ole så rimelig digg ut i de tightsene da. Tipper grunnen til at jeg glemte det, var fordi jeg egentlig hele veien bare prøvde å lure til meg nærbilder av rumpa di, i sånne tights, og at alt gikk i glemmeboka når planen min ikke var en suksess. Det er faktisk den eneste grunnen til at jeg er her inne... Prøver bare å få se jenter i skinntights.

PS. Jeg tror ikke noe på at du ikke fikk dick pick. Det er sånn jeg håndhilser.

Fikk rumpebilde. Men ikke dick pick. Helt sant 😞

Hit men ikke lenger lizzm. Speaking of. Har fortsatt ikke skinntights men jeg fant et par utrolig vulgære falske skinnshorts sist jeg skulle rydde i klesskapet. De var så utrolig langt fra min stil at jeg begynte å lure på om jeg faktisk hadde hatt et veldig forglemmelig jente-ons eller noe 😳 Klarer bare ikke å  erindre å ha gått til innkjøp av...det. 

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
24 minutter siden, Cyrus skrev:

@rh1 Følger deg på insta nå. Men så også at jeg tydeligvis følger deg der fra før med en annen bruker også. Doble gainz herifra 😂

Samme her :biggrin: Så ikke før du skrev dette at hun la ved instaen sin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, toothfairy skrev:

Fikk rumpebilde. Men ikke dick pick. Helt sant


Ja, men på samme måte som at noen menn identifiserer seg som damer, identifiserer jeg kanskje rumpa mi som en pikk da? Det syns jeg du skal respektere.
 

Sitat

Hit men ikke lenger lizzm. Speaking of. Har fortsatt ikke skinntights men jeg fant et par utrolig vulgære falske skinnshorts sist jeg skulle rydde i klesskapet. De var så utrolig langt fra min stil at jeg begynte å lure på om jeg faktisk hadde hatt et veldig forglemmelig jente-ons eller noe 😳


Kan det ikke ha vært et manne-ons da? Rumpa mi hadde sett helt sykt bra ut i sånne shorts, og det veit du jævli godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost
3 minutter siden, toothfairy skrev:

Fikk rumpebilde. Men ikke dick pick. Helt sant 😞

Hit men ikke lenger lizzm. Speaking of. Har fortsatt ikke skinntights men jeg fant et par utrolig vulgære falske skinnshorts sist jeg skulle rydde i klesskapet. De var så utrolig langt fra min stil at jeg begynte å lure på om jeg faktisk hadde hatt et veldig forglemmelig jente-ons eller noe 😳 Klarer bare ikke å  erindre å ha gått til innkjøp av...det. 

 

10 minutter siden, Yme skrev:


Aaaah, nå husker jeg det! Ole så rimelig digg ut i de tightsene da. Tipper grunnen til at jeg glemte det, var fordi jeg egentlig hele veien bare prøvde å lure til meg nærbilder av rumpa di, i sånne tights, og at alt gikk i glemmeboka når planen min ikke var en suksess. Det er faktisk den eneste grunnen til at jeg er her inne... Prøver bare å få se jenter i skinntights.

PS. Jeg tror ikke noe på at du ikke fikk dick pick. Det er sånn jeg håndhilser.

Brygger det et nytt kg par her? :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jacklost skrev:

 

Brygger det et nytt kg par her? :romeo:


Vi har vært sammen ganske lenge nå, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Må nesten bidra jeg og, er jo trossalt "trådstarter" 🙈Husker ikke om jeg har lagt ut dette før, men tror ikke det!

 

 

47 minutter siden, rh1 skrev:

s a p p! :goodbye:
 

 

Det er så utrolig mange fine folk her inne altså... Fiiiine jenter! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Yme skrev:


Vi har vært sammen ganske lenge nå, egentlig.

Virkelig? Jøss virker som nesten alle blir sammen her :P Kg kunne like godt slått seg sammen med møteplassen siden det har blitt det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...