Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)


Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg så ingenting? PM eller legg ut påny.

Du var jo innom tråden mens den var lagt ut til og med! To-tre brukere hadde sitert.

Problemet er at bildet er sletta fra mine vedlegg og fra telefonen min.

Jeg kan beskrive det: Jeg sto med bare en svart truse på. Jeg har ganske hårete lår (passe muskulløse).

Sånn. Nå kan du sende PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du kan få bilde av meg på PM du også Jackieboy :)

:hoppendeglad:

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå kom jeg på hvem han minner meg om og :fnise: Blanding av Aladdin og prins Eric fra den lille havfruen :laugh:

Anonymkode: e2a6d...00c

Jeg ser ut som en blanding av Shrek og Quasimodo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

 

Du kan få bilde av meg på PM du også Jackieboy :)

Du ødelegger hele businessen min her!! 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg så ingenting? PM eller legg ut påny. 

 

Du kan få bilde av meg på PM du også Jackieboy :)

 

Eyyy! Ikke hor meg ut da! 

Hva med meg, da, nå når jeg til og med har latt et bilde ligge ute? Var ikke du på nattevakt natt til tirsdag? @Jacklost er vitne til at jeg la ut bilde, dog ser du ikke mye mer enn munnpartiet.

Eller føler du deg mer satt pris på om jeg betaler @Cyrus 250,- for bilde du sendte han? Blir vel litt vanskelig den, da det vil være smigrende om noen setter pris på deg, men likevel ikke da du assosierer det med tjenester du ikke vil assosieres med (utifra utsagn over her).

Dog er jeg ingen desperat mann og ville aldri selv nedlatt meg til å betale for et bilde slik. (sorry Cyrus, du blir ikke rik av meg). Som IRL, man respekterer de valgene venner gjør, og tar ikke snarveier eller omveier for å oppnå noe som strider med deres ønsker. 

Strengt tatt er hele innlegget her bare tull. Man ber ikke om bilder, men setter pris på om man blir verdsatt med en slik gest, og da gir man gjerne noe tilbake.

F.... hva slags tulleinnlegg ble dette her da?:klo: :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
5 timer siden, Yme skrev:

Dette har du lagt ut før, din juksepæææve.

Siden jeg jeg er en juksepave, så skal jeg rett opp inntrykket med et nytt istedenfor :o 

Toppen av Besshøe ! ❤

IMAG4706.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Hva med meg, da, nå når jeg til og med har latt et bilde ligge ute? Var ikke du på nattevakt natt til tirsdag? @Jacklost er vitne til at jeg la ut bilde, dog ser du ikke mye mer enn munnpartiet.

Eller føler du deg mer satt pris på om jeg betaler @Cyrus 250,- for bilde du sendte han? Blir vel litt vanskelig den, da det vil være smigrende om noen setter pris på deg, men likevel ikke da du assosierer det med tjenester du ikke vil assosieres med (utifra utsagn over her).

Dog er jeg ingen desperat mann og ville aldri selv nedlatt meg til å betale for et bilde slik. (sorry Cyrus, du blir ikke rik av meg). Som IRL, man respekterer de valgene venner gjør, og tar ikke snarveier eller omveier for å oppnå noe som strider med deres ønsker. 

Strengt tatt er hele innlegget her bare tull. Man ber ikke om bilder, men setter pris på om man blir verdsatt med en slik gest, og da gir man gjerne noe tilbake.

F.... hva slags tulleinnlegg ble dette her da?:klo: :flau:

Jeg så bildet og kommenterte at du hadde kult skjegg :) Noen her som er med på movember?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233
Uchiha Madbrah skrev (På 25.10.2016 den 20.16):

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI WHY U DO DIS :( 

Men okey, HNNNNNNNNNNNNNNNNG. i'd still do you with the fury of 1000 egyptian gods.

Fine bilder og kjempefine natur. Åååååh.

Vakker :) 

:rodmer:

Vet ikke hvorfor forrige tråd ble slettet, men hiver meg gjerne på her og. Salllfiii fra idag.

 

Ble du og @Cyrus Enige om å fjerne skjegget samtidig eller? :fnise:

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Pjokkeline skrev:

Siden jeg jeg er en juksepave, så skal jeg rett opp inntrykket med et nytt istedenfor :o 

Toppen av Besshøe ! ❤

Fine Pjokkelina :hug:

Oi, ser ut som du er på vei opp Mount Everest :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Fine Pjokkelina :hug:

Oi, ser ut som du er på vei opp Mount Everest :biggrin:

Turen føltes nesten slik ut (ikke at jeg kan sammenligne, for jeg har aldri gått Mount Everest), men gud det var tungt og kaldt :fnise: Fantastisk uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Siden jeg jeg er en juksepave, så skal jeg rett opp inntrykket med et nytt istedenfor :o 

Toppen av Besshøe ! ❤

IMAG4706.jpg

Du ser jo like bra ut uansett hvor mange meter over havet du befinner deg 😍

Du er ikke forresten interessert i å kjøpe noen bilder av diverse brukere? 250,- stykk. Utvalget kan jeg informere om senere 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rossin skrev:

@Cyrus når kommer trusebilde av deg, da? Glem de silkeboxerne.

Det kan jeg sikkert fikse. Men jeg må få tak i et par truser først. Det har jeg vel ikke hatt på meg siden midten av 90-tallet en gang 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg så bildet og kommenterte at du hadde kult skjegg :) Noen her som er med på movember?

 

Satte pris (like) på kommentaren din, JL, men ble ikke at jeg kommenterte tilbake. Ble litt satt ut av en viss AB som har drømmer som inkluderer mannehender. Deler ikke de drømmene, så det ble ingen svar der heller.

Forresten JL, er det greit jeg følger dagboken din? Du ber jo om PM fra oss som ikke er nevnt i HI, men jeg tar det åpent her?

Forresten har jeg vel et feil utgangspunkt for movember?

Endret av Dr. A. Kula
Movember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Satte pris (like) på kommentaren din, JL, men ble ikke at jeg kommenterte tilbake. Ble litt satt ut av en viss AB som har drømmer som inkluderer mannehender. Deler ikke de drømmene, så det ble ingen svar der heller.

Forresten JL, er det greit jeg følger dagboken din? Du ber jo om PM fra oss som ikke er nevnt i HI, men jeg tar det åpent her?

:ler: Det er nok samme bruker som har postet før om at han liker unge menn :P

Såklart du kan delta i dagboken min :) Du er en hyggelig, omtenksom og kul bruker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
8 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Turen føltes nesten slik ut (ikke at jeg kan sammenligne, for jeg har aldri gått Mount Everest), men gud det var tungt og kaldt :fnise: Fantastisk uansett! 

Sukkertoppen her i Ålesund som sikkert bare er 0,1% av høyden og lengden til Mount Everest føltes som Mount Everest for meg :ler: Føltes dog deilig med, vurderer om jeg skal begynne å gå ditt fast, slik at jeg får trim hver dag og ikke ender opp med å slanke meg og får mage flesk som henger igjen fra når jeg veide mye :redd:

3 minutter siden, Cyrus skrev:

Det kan jeg sikkert fikse. Men jeg må få tak i et par truser først. Det har jeg vel ikke hatt på meg siden midten av 90-tallet en gang 😂

Jeg digger deg Cyrus :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mange vakre mennesker det finnes her inne! <3 *misunnelig*
Jeg er litt feig, så legger ved et uklart bilde fra jobb... 

Ha en flott kveld alle sammen! 

kjgbg.jpg

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, vimse83 skrev:

:)

Snapchat-733650158.jpg

 

Akkurat nå, honnipuff skrev:

Så mange vakre mennesker det finnes her inne! <3 *misunnelig*
Jeg er litt feig, så legger ved et uklart bilde fra jobb... 

Ha en flott kveld alle sammen! 

kjgbg.jpg

Blir dere også med på å poste trusebilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...