Gå til innhold

Hva liker dere men under sexakten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utenom suging, slikking og knulling. Hva liker dere st damer gjør med dere? Stryker dere på kroppen? Kysser dere på kroppen? Kysse på kalde ? Klype i rompa? Har faktisk ikke peiling? Suge på brystvorter ?

Anonymkode: 3f790...46f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker at de gjør NOE, ikke bare ligger der som en død laks. Vise litt entusiasme, og viser at det er godt, lager litt lyder, gjerne kommunisere litt hva som føles best.
Liker de som klorer seg fast på rumpen/ryggen min som en villkatt, det blir ofte kloremerker, ofte til blods, men det er faktisk helt greit i den sammenhengen.  
Liker at de tar på meg, at de ser på meg mens jeg holder på, gjerne at vi ser hverandre i øynene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at dama starter det hele med å vekke pikken min til live ved å kysse og slikke pikken min gjennom joggebuksa eller fotballshortsen jeg har på, og fortsette med det til jeg er helt stiv før hun tar pikken ut av buksa og suger meg. Ellers elsker jeg at hun kiler meg behagelig under klærne mens hun suger meg. 

Anonymkode: d5eaf...5ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Raffinert undertøy, blonder, litt gjennomsiktig stoff, fine farger og den slags. Jeg har en teori fra tidligere på kvinneguiden at du vet om en mann er seksuelt moden i overført betydning basert på hvor høyt han rangerer virkelig fint og forseggjort undertøy. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, alt over + at dama overasker meg bakfra og begynner å beføle meg  på pikken utenpå klærne, og jobber seg sakte innover. Vekker meg med kinky klær etter ettermiddagsluren!

Anonymkode: 4693d...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på at hun kladder meg på kuken og kysser meg på nakken mens hun forteller meg om alle de degenererte perversitetene hun vil jeg skal utføre på henne, spesielt de gangene det innebærer sodomi på høyt nivå.

Anonymkode: bad80...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...