Gå til innhold

sliten i munnen når suger..


Wilmus

Anbefalte innlegg

Hvor lenge greier dere å suge uten å bli sliten i munnen? Jeg har ganske liten munn, og blir så fort sliten! Er så redd for å bite eller komme nær med tennene, så stresser ganske mye. syns det er vanskelig å gape nok,samtidig som man skal få til å bruke tunga og suge på riktig måte.. Haff..skulle gjerne vært bedre på dette...tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kansje du strever for hardt med å tilfredstille han. Si til deg selv og han, nå vil jeg kose meg med pikke din. Så får han ta det som bonus om han liker det. Si om jeg gjør noe som er vondt så klem på fingen min eller si au. Kjæl med ballene hans og klem sakte hardere, og hardere mens dere ser hverandre i øyene. Da får dere en ide om hvor grensen går. Bit litt på pikken her og der og smil og ha øye kontakt og fortell hvor fin den er. Det er ikke farlig om en kommer borti med tenner, slapp helt av. Kos deg, det er utrolig viktig. Det kan være litt ømt når tenner møter kanten under pikk hodet, og den kan noen ganger føles litt øm rett etter det har gått for han. Ellers er det ikke noe problem. Om du faktisk tilfeldig gjør noe som er litt vondt for han, så kan du vel blåse litt på, kysse den og si stakkars vennen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å være mer varsom? 

Og klart man må være forsiktig med tennene slik at man ikke får hull.

Du må spenne leppene samtidig som de dekker over tennene også sokke rolig i vei. Også er det vel vanskelig å suge,  bruke tunge osv med mer på en gang.

Anonymkode: ae55b...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk hendene også, runk han litt mens du slikker på hodet mellom den faktiske "sugingen"

Anonymkode: 3dceb...83b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Wilmus skrev:

Er så redd for å bite eller komme nær med tennene, så stresser ganske mye.

Ikke være så redd, vi tåler mer enn du tror og liker det ville. Hvis du er for forsiktig er det en avtening i seg selv, i alle fall for min del, har noen ganger måtte sagt ifra om at vi hannkjønn tåler røffere behandling (litt sjarmerende det også fordi da vet jeg at jenta er ganske så uerfaren, men jeg liker bedre en jente som vet hvordan å gjøre saker og ting og som er litt hardhendt og ivrig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Blir litt sliten i munnen sjøl noen ganger :fnise: Det jeg syntes "virker" er å ta noen pauser, runke han litt, ta han på ballene, kile han litt mellom lårene og sånt. Og bruke tungen!!! :rolleyes: Vet jo helt ærlig ikke om det er det beste, men ser ivertfall ut som at på samboeren så funker det bra :tongue: hehe. Lykke til!

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
20 timer siden, Wilmus skrev:

Hvor lenge greier dere å suge uten å bli sliten i munnen? Jeg har ganske liten munn, og blir så fort sliten! Er så redd for å bite eller komme nær med tennene, så stresser ganske mye. syns det er vanskelig å gape nok,samtidig som man skal få til å bruke tunga og suge på riktig måte.. Haff..skulle gjerne vært bedre på dette...tips?

Øvelse gjør mester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste oralsexen for menn er jo når vi slikker han på penishodet, samtidig som vi runker han, kjæler han på ballene eller mellomkjøttet. Alle jeg har sugd (og det er en del.... :fnise: ) har samme oppfatning.

Anonymkode: e2c07...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13
På 24.10.2016 den 3.17, AnonymBruker skrev:

 

Og klart man må være forsiktig med tennene slik at man ikke får hull.

Anonymkode: ae55b...953

Husk tanntråd og fluortabletter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_

Du blir mindre sliten om du varierer. Hvor lenge jeg kan suge uten å bli sliten? Aner ikke, pleier ikke se på klokka når jeg har en naken mann i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for ingenting at menn blir ekstra interessert i kvinner med større munn og større lepper..

Anonymkode: 070d4...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Stillingen har en del å si for meg. Hvis vi ligger i senga og jeg suger han blir jeg fortere sliten, tror jeg spenner kjeven mer da når jeg holder hodet oppe. Men hvis jeg sitter foran han går det bedre, hvis jeg passer på å variere litt og "varme opp" så kan jeg holde på ganske lenge, men han er ganske utålmodig da :P "Neiii, ikke ta den ut, sug hardere, sånn ja, fortsett på akkurat den måten!!" ... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri tatt tiden, men har funnet ut at det skal ofte til en god stund før han er fornøyd! Jeg trodde før at det var ut og inn ut og inn osv som gjalt, men da jeg begynte å sleike han på strengen og nedover mot ballene og rundt penishodet innimellom holder jeg ut mye lengre pluss at han kommer mye fortere. ligger jeg så jeg kan stimulere meg selv samtidig kommer han nesten hver gang. Da er det å få det på overkroppen som gjelder :S

Anonymkode: 8d9ed...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg kjenner til problemet... 😂

Men variasjon, som nevnt over her, vil være en løsning. Og husk, vi er klart mest følsomme på hodet og like under. Holder du fokus der, er vi som oftest uansett godt fornøyd. Selv om det kan være spennende å se dere gå helt ned innimellom. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...