Gå til innhold

Plus size Modell får skryt, hva syns dere gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har jo et pent ansikt, som de fleste modeller. Jeg synes likevel hun hadde vært mer attraktiv om hun var noe slankere, men med et pent ansikt og rett styling / bekledning / photoshopping, så slipper man selvsagt unna med mer. 

Ellers er jeg dritt lei at folk skal "hylles" for å ha en spesifikk kropp. Er ikke som om de kurerer kreft. 

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer hun å ha såpass flat mage når hun har så store lår? Urettferdig. 

Jeg er egentlig bare lei av at det skal være så mye fokus på kropp, og at fokuset er at "det er bra og flott å være overvektig/stor". Jeg synes det burde være mindre fokus på kropp generelt, og at fokuset må slutte å sette kropper opp mot hverandre. Det ene burde ikke være bedre enn det andre i alle fall. Bare la folk være som de er, så lenge de ikke er alvorlig over/undervektige og setter helsen sin i alvorlig fare.

Anonymkode: 5a4b2...f43

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pent ansikt men hun hadde vært mye penere om hun hadde tatt av litt :)

Anonymkode: 01bbe...2ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de aller fleste av disse midellene er flotte damer. Men, veldig synd at dersom det hadde vært en mann, ville alle damer tenkt; æsj!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i hvertfall en beundringsverdig smal og fast midje til å være str 48. Verden er urettferdig.
Nå er ikke jeg mann/gutt men synes det er helt greit at hun får skryt. Hun er pen, fotogen og tydeligvis en dyktig modell. Jeg har heller ingenting i mot at tynne modeller får skryt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, uranus skrev:

Er jo bare norske menn som er homser og vil ha jenter tynne som fliser. I utlandet er menn menn og liker kvinner med former❤️Amerikanere, engelskmenn, franskmenn😍

No true scotsman............

Hva skiller den din kommentar fra en fatshaming kommentar?

Ekte menn liker det de vil. Om det er tynne, formfulle, lave, høye, modeller eller gamer. Alle har sin forskjellige preferanser, og det er ikke noe galt i det så lenge det er innenfor lovens rammer.

Når det kommer til modellen i denne saken, ikke min smak men ikke noe galt med det heller :)

Anonymkode: e45dc...7a8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ya84 skrev:

Synes de aller fleste av disse midellene er flotte damer. Men, veldig synd at dersom det hadde vært en mann, ville alle damer tenkt; æsj!

Det er ingenting æsj ved plus model Zachary Miko i hvertfall :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at hun ikke trivdes med å være så stor som på det bildet. Nå har hun gått ned 30/40kg og blitt normalvektig. 

 

Og hva er poenget med å kommentere negativt om de som er tynne/normalvektige samtidig som man hyller hun på bildet? Og nei hun hadde ikke bare "former" på det bildet, hun var overvektig og med det en usunn kropp. På samme måte som undervektige er usunne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.10.2016 den 19.44, Ardwinna skrev:

Det er ingenting æsj ved plus model Zachary Miko i hvertfall :)

Å herregud!! :wow:  TUSEN takk for den infoen, han skal legges til på instagram..Han får 10+ av meg, for en flott fyr, hadde sagt JA tvert!

Anonymkode: 0e0a1...0ef

Endret av Raven Emerald
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Absolutt ei flott og sexy dame. De som er sykelig overvektig vil jeg skal holde seg litt i form for sin egen helse. Ville ikke vært i et forhold med ei som er veldig tjukk og ikke gidder noen ting og ikke gidder å ta vare på seg selv.  Ellers gjør ikke former meg noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som bifil dame kan jeg ikke snakke for gutta, men jeg foretrekker damer med litt pupper og hofter. Veltrent er helt klart penest, så det er ikke slik at jeg foretrekker direkte overvektige damer, men syltynne catwalk modeller synes jeg ikke er noe seksuelt i det heletatt. Da er det bedre med litt ekstra. Også når det kommer til menn foretrekker jeg muskler og heller 5kg for mye fett enn 5kg for lite! 

Synes moten som har fått regjere de siste årene med at man skal være så tynn som mulig, nesten sultet ihjel, er veldig tullete. Helt unaturlig å være tiltrukket av sykelig tynne mennesker. Dette har ingenting med biologi å gjøre men alt med et medieskapt bilde av suksess og skjønnhet. Jeg ønsker pluss size moten hjertelig velkommen og synes modellene er nydelige. 

Anonymkode: 5e6b5...091

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er for all del en pen dame, men ikke helt min type. Det virker dog som om hun har ganske mange fans rundt om i verden så hun overlever nok at jeg foretrekker litt mindre å ta i

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...