Gå til innhold

Erfaringer med Ullevål-Ivf ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter nesten 1 års ventetid...3 mislykkede forsøk hos privat klinikk har vi endelig fått grønn signal på Ullevål og skal i gang med nesespray behandling om et par uker. Jeg har ingen erfaring med offentlig sykehus og er veldig spent. Jeg har heller ingen erfaring med lang protokoll stimulering. Noen her som er eller har vært under behandling på Ullevål som vil dele sine erfaringer med meg? Setter pris på det. 

Anonymkode: 5ee1c...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg har hatt et fersk forsøk på ullevåll i juni ble gravid på første forsøk men mista i uke 5 fikk 12 egg 8 ble befrukta å 5 kunne brukes 1 inn i juni 4 på frys er  i gang med fryseførsøk nå ska dette inn i morra på ullevåll jeg er veldi fornøyd med dei på ullevåll 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, thwrbra85 skrev:

Hei jeg har hatt et fersk forsøk på ullevåll i juni ble gravid på første forsøk men mista i uke 5 fikk 12 egg 8 ble befrukta å 5 kunne brukes 1 inn i juni 4 på frys er  i gang med fryseførsøk nå ska dette inn i morra på ullevåll jeg er veldi fornøyd med dei på ullevåll 😊

Takk for svar. Ingen flere her som vil dele sine erfaringer? Synes ikke responsen her er så bra i perioder.

Anonymkode: 5ee1c...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Ingen flere her som vil dele sine erfaringer? Synes ikke responsen her er så bra i perioder.

Anonymkode: 5ee1c...b98

Helt enig med deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...