Gå til innhold

Leggvarmere til menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et veldig praktisk plagg som ikke er akseptert for menn, hvorfor ble det slik? Det er begrenset hvor mye man kan få ned i en sko av sokker, leggvarmeren har en svært praktisk funksjon men er det noen menn som bruker dem utover en og annen danser?

Anonymkode: cde02...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg bor under en stein, men jeg kan ikke huske å ha sett noen bruke leggvarmere de siste åra, uansett kjønn :) 

Anonymkode: 427d1...6b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke priblemet, bruk det om en vil. Om man trykker leggvarmere oppi noen tykkere strømper så ser jo  ikke engang at det er leggvarmere,kan jo like greit være et par varme lange strømper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo kjøpt både arm og benvarmere til bruk ved sykling (beregnet på både herre og dame)

Men dette er ikke strikkede saker, men mer glatt stoff med isolerende lag, som brukes utenpå klærne. Borrelåslukking langs hele lengden.

 

Anonymkode: 3348d...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et veldig praktisk plagg som ikke er akseptert for menn, hvorfor ble det slik? Det er begrenset hvor mye man kan få ned i en sko av sokker, leggvarmeren har en svært praktisk funksjon men er det noen menn som bruker dem utover en og annen danser?

Anonymkode: cde02...20e

 Bruker superundertøy, når "kulden" har kommet. Da er det ikke ille å gå ut og inn om hverandre. Samtidg trenger du ikke å ha det over 20 grader inne. Tull mener jeg å ikke kle seg godt nok selv om man er inne.

Vurderer å be moren min til å strikkeknevarmer iull. Dette hjelper mot ilesmerter jeg får en gang i blant i kne og fot på høsten og vinteren. Jeg pleier å be henne å strikke halsvarmere, pannebånd/lue som står i stil til fargene til yttertøyet også. For å ha en fin stil.

hilsen mann.

Anonymkode: 822e8...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at det ikke var akseptert for menn å bruke leggvarmere. 

Jeg bruker det hele tiden. Aldri fått noen reaksjoner på det fra samboer eller andre. Jeg bruker det under bukser. Så det er jo ingen som ser det alikevell. Det er jo i praksis knestrømper uten fot. 

Anonymkode: 159d1...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, ja du bor nok under en stein, ser kvinner bruke leggvarmere hele tiden, daglig gjennom hele vinteren. I Oslo. 

Ja kanskje det er akseptert at menn bruker leggvarmere, men at menn skjuler dem under buksa mens kvinner har dem synlige. Selvfølgelig vanskeligere å skjule dem under en strømpebukse eller tights enn en bukse, det har jeg ikke tenkt på :) 

 

 

Anonymkode: cde02...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...