Gå til innhold

Frp-politiker Simonsen vitset om voldtekt av menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Ærlig talt, det er snakk om en vits. Har du så store problemer med humor du ikke liker får du holde deg hjemme. 

Herregud :klaske: 

Anonymkode: 6e45c...84e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklage? "Jeg beklager at dere ble støtt av vitsen min, det er leit men sånn er det".

Eller be om unnskyld? "Jeg ber om unnskyld for at jeg vitset om noe så usmakelig som voldtekt".

Anonymkode: 44ab6...c60

Nei, ''Jeg beklager at jeg ikke tenkte nøye på ordvalget og at jeg bagatelliserte et reelt problem'' kan være en bra start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I TV-serien Vikingane som går på NRK harselleres det med voldtekt av både menn og kvinner. Det er åpenbart godkjent og ansett for god humor. Må innrømme at jeg sliter med å se forskjellen mellom det og at en standup-komiker fleiper med samme sak.

Anonymkode: 7e8c2...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poblemet her er vel i bunn og grunn at det aldri vil passe å forsøke å kombinerer stillingen som rådgiver for en minister med en bi-karriere som stand-up komiker.

Trenger ikke lange tenketiden for å se at det må bli trøbbel før eller siden.

Anonymkode: 59b73...c94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I TV-serien Vikingane som går på NRK harselleres det med voldtekt av både menn og kvinner. Det er åpenbart godkjent og ansett for god humor. Må innrømme at jeg sliter med å se forskjellen mellom det og at en standup-komiker fleiper med samme sak.

Anonymkode: 7e8c2...d72

Begge er ille

Anonymkode: 6e45c...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er på tide at vi som samfunn nå trekker ut den pinnen vi kollektivt ser ut til å ha sittende fast opp i rævva, og slutter å være så blodig fornærma over alt mulig. Enhver person som ikke skjønner forskjellen på "hva noen mener" og "hva noen mener er morsomt" er per definisjon en komplett idiot, og skal derfor ikke lyttes til, eller få lov til å sette noen som helst agenda.

Anonymkode: 407cb...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 24.10.2016 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Syns det er på tide at vi som samfunn nå trekker ut den pinnen vi kollektivt ser ut til å ha sittende fast opp i rævva, og slutter å være så blodig fornærma over alt mulig. Enhver person som ikke skjønner forskjellen på "hva noen mener" og "hva noen mener er morsomt" er per definisjon en komplett idiot, og skal derfor ikke lyttes til, eller få lov til å sette noen som helst agenda.

Anonymkode: 407cb...8b5

Hilsen en som aldri har blitt voldtatt og ikke ser på det som så alvorlig?

Anonymkode: bb10e...5fc

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

I TV-serien Vikingane som går på NRK harselleres det med voldtekt av både menn og kvinner. Det er åpenbart godkjent og ansett for god humor. Må innrømme at jeg sliter med å se forskjellen mellom det og at en standup-komiker fleiper med samme sak.

Anonymkode: 7e8c2...d72

Dette .... Hvorfor er det ikke flere folk som klarer å se det fra den vinkelen??

"Jeg tolker det/ oppfatter det slikt og derfor er jeg krenket" -mentaliteten står sterkt hos mange. Der er snakk om persepsjon, forskjellige grenser og forskjellig humor.

The Oatmeal spillet bears vs babies og Cards against Humanity er kortspill en bør  holde seg langt unna. 

 

 

Anonymkode: 4739b...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalapeno
6 timer siden, Drizzt skrev:

Eeeh. nei, han gjør bare det han MÅ for å legge saken død, helt i tråd med hvordan de skal håndtere media. Innerst inne synes jo han, i likhet med de fleste andre av oss, at dette er latterlig og pinlig. Denne vitsen er ikke i nærheten av å være grov, har hørt LANGT verre vitser enn dette på standupshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, herzeleid skrev:

Veldig godt innlegg i debatten. 

Nei

Anonymkode: 6e45c...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10/23/2016 den 13.28, ops2 skrev:

Jeg vil tro at de fleste menn blir voldtatt av andre menn.

Han vitset om "signalement: dame på 1,60, blond" men det er slikt han ikke skal vitse om. Uansett!!

 

Mange gutter som voldtas blir voldtatt/utsatt for overgrep av sin egen mor eller en kvinne.

Anonymkode: d93bb...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/23/2016 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Så lenge menn selv bagatelliserer denne typen voldtekt, så gidder jeg faktisk ikke bry meg.

Anonymkode: b3c9e...9dd

Er du feminist?

Anonymkode: d93bb...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBrunkrem
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen en som aldri har blitt voldtatt og ikke ser på det som så alvorlig?

Anonymkode: bb10e...5fc

Hva vet du om mine traumer i livet? Nei, jeg har aldri blitt voldtatt, men jeg har opplevd mye annet som hverken du eller andre ville hatt noe problem å vitse om. Og sånn skal det også være. Hva er det som gjør akkurat dine traumer så mye viktigere og mer alvorlige enn alle andres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...