Gå til innhold

Veldig tilbakeholden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg kanskje er "for godt" oppdratt.

Jeg er veldig tilbakeholden når det kommer til følelser, og har store vanskeligheter med å sette ord på egne behov.

Jeg gråter aldri foran andre. Jeg forteller aldri noen at jeg er lei meg, såret eller skuffet. Jeg er aldri sint, er usikker på om jeg i det hele tatt har evnen til å føle sinne. Jeg har aldri vært i konflikt med noen.

Jeg har problemer med å knytte sterke relasjoner til andre. Jeg har venner, men de kjenner bare den blide og fornøyde versjonen av meg. Jeg er så vant med å undertrykke følelser at jeg ikke har peiling på hvordan jeg skal klare å kjenne på dem, hvertfall foran andre.

Jeg aner ikke hvorfor jeg er sånn. Men jeg har visst nok vært slik bestandig, siden jeg var spedbarn. Mamma har fortalt meg at de var bekymret for meg da jeg var baby fordi jeg så å si aldri gråt.

Det var komplikasjoner etter fødselen, og jeg var svært svak de første månedene etter følelsen, jeg var også innlagt på sykehus som baby uten mamma. Kan dette ha hatt konsekvenser for hvordan jeg har blitt som voksen?

Jeg har flere søsken, jeg er yngst, og jeg er den eneste som er ekstremt tilbakeholden. Jeg har fått tilbakemeldinger på at jeg er veldig godt oppdratt.

Anonymkode: fe16d...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var komplikasjoner etter fødselen, og jeg var svært svak de første månedene etter følelsen, jeg var også innlagt på sykehus som baby uten mamma. Kan dette ha hatt konsekvenser for hvordan jeg har blitt som voksen?

Anonymkode: fe16d...629

Ja

Anonymkode: 22be1...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...