Gå til innhold

Candy Crush nybegynner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jauda. Jeg har lasta ned Candy crush (syk. Kjeder meg) 

Nå er jeg på nivå 35 men kommer ikke videre selv om jeg klarer brette. Fikk først beskjed om å vente 28 timer eller noe sånt. Så går jeg inn igjen når ventetiden gikk ut og fullfører brettet men får nå beskjed om at jeg må vente 35 timer for å gå videre. 

Hva faen? Må man betale? Det gidder jeg ikke. Ikke logger jeg inn via FB heller og tigger fra venner. Så hva gjør man for å komme videre? 

 

Anonymkode: 03261...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ventetiden for neste episode er 72 timer. Når de 72 timene har gått så trenger du ikke å spille brett 35 igjen, da åpnes neste episode automatisk. Du kan også betale deg videre hvis du vil, men det er selvsagt ikke påkrevd. Du skal også ha fått 50 gullbarrer på ett eller annet punkt, du kan bruke 9 av disse for å "betale" deg videre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullbarene forsvant gitt. 

Da er det sikkert ikke mange timene igjen før jeg kan spille. Men nå er jeg straks frisk igjen :P tullete opplegg. De vet å tjene penger på folk. 

Anonymkode: 03261...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stille klokken på telefonen frem noen timer for å lure spillet. Det pleide å fungerte før i alle fall. Vet ikke om det går nå.

Men mitt beste tips angående dette spillet er slett det! Ikke la deg suge inn i denne galskapen som kommer til å ta over livet ditt :P 

Anonymkode: 39a62...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer fint å stille klokka og dato på telefonen eller nettbrettet. Da slipper du å vente på noe som helst.

Anonymkode: 14cef...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller mer mot sletting enn å stille klokka :) 

Men takk for tips. Finnes det forresten like tanketomme spill der ute, som ikke koster? 

Gått lei av Two Dots. 

Anonymkode: 03261...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gullbarene forsvant gitt. 

Da er det sikkert ikke mange timene igjen før jeg kan spille. Men nå er jeg straks frisk igjen :P tullete opplegg. De vet å tjene penger på folk

Anonymkode: 03261...fb5

Ja regner med at du ikke vil jobbe gratis heller? Du slipper jo å betale for spillet. Et sted må de jo få inn penger, eller tror du at alle lager apper helt frivillig på fritiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda klart de skal tjene penger. Det er jeg helt  med på. Men de tjener helt villt fett med penger fordi de skaper en avhengighet hos folk. Kudos til gründeren altså. Og eierene. Bra jobba av de. Men de trenger ikke mine penger. Jeg gir heller mine penger til veldedige organisasjoner. Jeg trenger ikke å spille og eierene trenger ikke mine penger. Så det blir litt sånn prinsippsak for meg. Jeg er langt ifra rik så det jeg kan tilgodese som ekstra penger går til de som virkelig trenger de. 

Ojda nå spora jeg veldig av, men håper du så poenget mitt :) 

Anonymkode: 03261...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...