Gå til innhold

Er dette ok for dyrepass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne passer best her eller under "vennskap", men mod kan flytte den. 

Neste helg skal jeg i bryllup, blir borte i drøyt 24 timer. Har et kjæledyr, og har spurt en venninne om hun kan komme og holde dyret med litt selskap mens jeg er borte (får dårlig samvittighet over å tenke på at dyret skal være alene i over 24 timer). Hun har sagt at hun kan ta en tur innom både etter jeg har dratt lørdagen og på søndagen før jeg kommer hjem. Tenkte å kjøpe inn litt pizza, hennes favorittdrikke og snacks som hun kan spise. Er dette bra nok "betaling", eller burde jeg kjøpe noe til henne? Det er snakk om å komme innom et par timer. Dyret bor inne, så trenger ikke å lufte det eller slippe det inn/ut. 

Anonymkode: b4bf9...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Marr. Dersom det uforutsett skulle være noe ekstra arbeid med dyret, så kan du heller gi henne noe ekstra hvis det skjer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært fornøyd med det :) hadde en venninne som passet katten min på samme måte når jeg skulle føde. Da kjøpte jeg inn litt digg, pizza og brus. Hun fikk en takke-gave i tillegg da, men jeg skulle jo føde og ante ikke hvor lenge jeg ble borte :P

Anonymkode: 3b338...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...