Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg sa at han jeg hadde ligget med en gang i fylla ( som er 17 år eldre, jeg er 20) har egentlig vært tre ganger,  edru.. han er gift og har barn.  Vi hadde sex i rommet ved siden av den sovende datra hans mens kona var på ferie.. 

og at jg snakker med han fra og til på Snapchat enda.. 

Forferdelig

Anonymkode: 15fe4...a65

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H*n vet ikke at jeg som yngre har hatt fyllesex med en person mer enn dobbelt så  gammel som meg  :fnise:

Anonymkode: 4cb63...434

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg byttet sex mot dop i en lang periode, rett før vi ble sammen..

Anonymkode: 226e9...b0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke hvorfor det faktisk ble slutt mellom meg og eksen, noe som var en av mange ting som fikk meg til å synke inn i en tøff periode med depresjon. Han tror jeg kutta ham, men egentlig var det jeg som ble kutta ut brått og brutalt uten å ane hvorfor. Dette er mye av grunnen til at det tok lang tid før jeg klarte å stole på nåværende kjæreste.

Og jeg har hatt sex med bestekompisen min da han hadde kjæreste.

Anonymkode: 08972...32f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tror at jeg har vært sammen med noen få, og bare hatt sex med dem. Jeg har vært ganske mye mer aktiv enn det, men hun har likevel hatt veldig mange flere enn meg.

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har hatt sex med kompisen hans,  og hatt sex med tre - fire andre også. I løpet av 9 år,  synes jeg dette er ganske uskyldig. Bortsett fra kompisen. Det kunne jeg droppa..

Anonymkode: 8399c...01d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har hatt sex med kompisen hans,  og hatt sex med tre - fire andre også. I løpet av 9 år,  synes jeg dette er ganske uskyldig. Bortsett fra kompisen. Det kunne jeg droppa..

Anonymkode: 8399c...01d

Mens dere var sammen? Det er over streken. Hvis det var før, er det på "jævla kjipt, men visste jo ikke hva som kom"-kontoen.

Anonymkode: 5c112...7e8

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:)

Det er ikke lov å si, men jeg sier det likevel, det er deilig å ha noen dager vekk fra familie og kun seg selv å tenke på. Tar med bøker, pc og noen magasiner, og har det fint!

Anonymkode: eb583...839

Takk for tips. Nå kommer jeg til å juge på meg jobbtur for å sove på hotell og se Netflix 🙈😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jessica skrev:

Takk for tips. Nå kommer jeg til å juge på meg jobbtur for å sove på hotell og se Netflix 🙈😂

Er det ikke lettere å bare skille seg? Du ødelegger respekten din til deg selv og partneren din med å holde på sånn. Hadde det vært motsatt, hadde dere begge skreket om urettferdighet og mannssjåvinisme til kuene kom hjem. La gutta få sjansen til å leve sammen med noen som er glade i dem!

Anonymkode: 5c112...7e8

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jessica skrev:

Takk for tips. Nå kommer jeg til å juge på meg jobbtur for å sove på hotell og se Netflix 🙈😂

Jeg og 😂😂😂

Anonymkode: d1cac...be5

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samboeren vet ikke at jeg aldri tok den siste eksamenen av masteren min, og at jeg dermed ikke er så høyt utdannet som han og alle tror. Fikk en knekk siste halvåret, og lå hjemme i leiligheten min og så på film i flere mnder. Jeg tar meg derimot betalt som om jeg har en master i faget mitt...

Anonymkode: 36e01...a58

Hvordan da? Har du ikke blitt spurt om å vise vitnemål e.l. i jobben du er i nå?

Anonymkode: fd6ed...4e3

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren vet ikke at jeg aldri tok den siste eksamenen av masteren min, og at jeg dermed ikke er så høyt utdannet som han og alle tror. Fikk en knekk siste halvåret, og lå hjemme i leiligheten min og så på film i flere mnder. Jeg tar meg derimot betalt som om jeg har en master i faget mitt...

Anonymkode: 36e01...a58

Hvorfor forteller du ikke det? Er det din dom eller hans du er mest redd for? Husk at det stort sett er kvinner som ikke kan leve uten perfeksjon. De fleste menn setter pris på at det et annet menneske med feil og mangler de har i hus. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da? Har du ikke blitt spurt om å vise vitnemål e.l. i jobben du er i nå?

Anonymkode: fd6ed...4e3

Er frilans i et utøvende yrke, så i mange tilfeller har ikke utdanningen så veeeldig mye å si, så lenge jeg er dyktig. Men masteren teller som ansiennitet i noen tilfeller, og da kan lønnsforskjellen være på 150000+, men folk i bransjen sjekker sjelden papirer og slikt. Tjener så innmari lite i dette yrket, så jeg skammer meg ikke over å kreve den lønnen, for jeg er meget dyktig, på toppen av faget mitt i Norge. Men man blir jo redd for å bli tatt i å gjøre det. Kjenner flere som gjør det, og har ikke hørt om noen som har blitt tatt ennå.

Anonymkode: 36e01...a58

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi alle har vel våre hemmeligheter som selv partner ikke vet om. Noe er sikkert uskyldig, andre verre, hva er dine hemmeligheter?

For min del: sa til samboer at jeg ble beordret av arbeidsgiver til å jobbe 3 dager i måneden ved arbeidsgivers kontor 30 mil unna, noe som betyr 2 netter på hotell hver måned. Sannheten er at jeg sa helt frivillig fordi jeg har behov for litt tid for meg selv, jeg blir helt lei av å gå oppå kjæresten hele tiden. 

Anonymkode: eb583...839

Selv har jeg en liten hybel som jeg bruker enkelte dager jeg sier jeg er på jobb. I tillegg jukser jeg på slankekuren. Jeg går ned i vekt så får ros av dama selv om jeg unner meg langt mer usunn mat enn det hun vet om.

Anonymkode: cb03c...8c1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...