Gå til innhold

Kunne du hvert sammen med en overvektig person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som har noen kilo ekstra er mer attraktive enn de som har for lite. Men det finnes en grense der de er direkte feite. Da er det ikke pent.

Men kvinner skal ha litt former i mine øyne.

Anonymkode: 8ffb9...fd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker faktisk at hun veier et par kg for lite enn for mye.

Anonymkode: 1d8af...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

.. mye løs hud og strekkmerker igjen etter hun har slanket seg og det er heller ikke så fint.

Anonymkode: 1d8af...2bb

Tror du det bare er overvektige som har strekkmerker? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare noe veldig frastøtende med fråtsing i en verden der så mange lider. 

Anonymkode: 93030...e3a

Gjelder det bare mat,  eller gjelder det også på andre områder?  Er det greit å bruke store summer på shopping,  velvære og statussymboler i en verden der så mange lider? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kjæresten min ble overvektig så ja, men jeg ville antagelig ikke blitt sammen med en veldig overvektig person i utgangspunktet da det rett og slett ikke er noe jeg trekkes mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2016 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Du er veldig kunnskapsløs, du. Spiseforstyrrelser er psykisk. Spiseforstyrelser er en sykdom. Trøstespising er psykisk. Trøstespising (også en spiseforstyrrelse) er sykdom. Medisiner og andre sykdommer er da vitterlig ikke sjeldent. Har du hørt om pcos? Veldig vanlig blant kvinner.

Det er i din familie det, det betyr ikke at alle er slik. Det er et faktum at man legger på seg lettere når man blir eldre, og har større vanskeligheter med å bli kvitt dem.

Anonymkode: 5c7ae...62f

Det handler fortsatt om å fråtse i mat. Uansett så kommer overvekt oftere av at man velger å spise mye, ikke annet. Man lurer seg selv om man tror noe annet.

Blir eldre? Som i midten av 20-årene og utover? Og dersom det er så lett å legge på seg med alderen, hvorfor er jeg da tynn, som er 30? Kan det være fordi jeg er en av de få som ikke spiser så mye kaker og drittmat? Hmmm....

Anonymkode: 93030...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2016 den 23.44, Thyra skrev:

Gjelder det bare mat,  eller gjelder det også på andre områder?  Er det greit å bruke store summer på shopping,  velvære og statussymboler i en verden der så mange lider? 

Jeg har aldri sagt noe om det er greit eller ikke. Jeg sa at jeg syns det er symbolsk frastøtende for meg. Og ja, det gjelder også de tingene du lister der

Anonymkode: 93030...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2016 den 17.27, AnonymBruker skrev:

Folk som har noen kilo ekstra er mer attraktive enn de som har for lite. Men det finnes en grense der de er direkte feite. Da er det ikke pent.

Men kvinner skal ha litt former i mine øyne.

Anonymkode: 8ffb9...fd3

Alle har jo sine preferanser for hva man finner mest attrakttivt. Høyde, vekt, kroppsfasong, farge på hår,  øyne og hud, frisyre, ansiktstrekk osv. Men det betyr vel ikke at en potensiell partner MÅ pppfylle alle kriteriene om hva som er mest attraktivt? Ser jo mange som har vært sammen med både tynne og tykke. Lyse og mørke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...