Gå til innhold

Stor dyrebutikk i Oslo??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er det noen som vet om en stor (evt liten) dyrebutikk i Oslo som har  varer som ikke alle andre dyrebutikker har? 

Hadde satt enormt stor pris på tips, da jeg bare er en dagstur innom byen :-) 

Anonymkode: e3fb9...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tam på Alnabru er vel den største, hvis du har mulighet til å ta bussen dit fra sentrum. Litt lettere å svare på dersom du skriver hva du er ute etter. 

Anonymkode: f626e...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tam på Alnabru er vel den største, hvis du har mulighet til å ta bussen dit fra sentrum. Litt lettere å svare på dersom du skriver hva du er ute etter. 

Anonymkode: f626e...b61

Stor trillebag til katt :) de trillebagene de har hos "vanlige" dyrebutikker passer ikke behovet til min pus... 

Anonymkode: e3fb9...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er det noen som vet om en stor (evt liten) dyrebutikk i Oslo som har  varer som ikke alle andre dyrebutikker har? 

Hadde satt enormt stor pris på tips, da jeg bare er en dagstur innom byen :-) 

Anonymkode: e3fb9...48b

Da jeg bodde i Oslo var jeg veldig glad i den vesle dyrebutikken som ligger bak Oslo Spektrum/på hjørnet mot krysset Brugata/Vaterlandsparken, tvers overfor Café con Bar.
Hundehuset het den.

Et aldeles nydelig, hyggelig, godt voksent ektepar drev den sammen. De hadde ofte ting som ikke de andre kjedene hadde. Gikk opp på toppen av Oslo City til Tropehagen Zoo om jeg trengte noe som "alle" de andre butikkene hadde mer av.

Endret av Minya
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på Alnabru er helt klart størst. :)

Litt mindre butikker, men de kan kanskje ha noe interessant på St. Hanshaugen Hund & Katt som er nær Bislett Stadion. Eller kanskje Dyresjappa på Torshov. Eller kanskje Pet Shop Girls ved Ila, nær Akerselva. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Minya skrev:

Da jeg bodde i Oslo var jeg veldig glad i den vesle dyrebutikken som ligger bak Oslo Spektrum/på hjørnet mot krysset Brugata/Vaterlandsparken, tvers overfor Café con Bar.
Hundehuset het den.

Et aldeles nydelig, hyggelig, godt voksent ektepar drev den sammen. De hadde ofte ting som ikke de andre kjedene hadde. Gikk opp på toppen av Oslo City til Tropehagen Zoo om jeg trengte noe som "alle" de andre butikkene hadde mer av.

Tusen takk for mange flotte tips, dere! :) 

hvis noen har flere tips så bare kjør på :) 

Anonymkode: e3fb9...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Hadley skrev:

Den på Alnabru er helt klart størst. :)

Litt mindre butikker, men de kan kanskje ha noe interessant på St. Hanshaugen Hund & Katt som er nær Bislett Stadion. Eller kanskje Dyresjappa på Torshov. Eller kanskje Pet Shop Girls ved Ila, nær Akerselva. 

Forrige innlegg var til deg også

Anonymkode: e3fb9...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tvist skrev:

Noe slikt? http://www.dyresjappa.no/products/ryggsekk-trillebag

Ville bestilt på nettet.

Noe som dette, ja, bare at denne blir for liten. 

Har lett en hel masse på nettet, og etter å ha forstått at det meste på Amazon og eBay mest sannsynlig bare er trash (kundevurderinger), så fant jeg "den perfekte" mtp. størrelse på en amerikansk nettside. Mailet de og avtalte kjøp og forsendelse til Norge, og så plutselig hørte jeg ikke et knyst fra de, på tross av at jeg sendte de flere mail og etterspurte. Ergo elendig kundeservice, og det er litt kjipt når man vurderer å betale til sammen 2000 NOK inkludert forsendelse hit. Så derfor prøver jeg å finne noe i fysisk butikk her til lands. 

Anonymkode: e3fb9...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe som dette, ja, bare at denne blir for liten. 

Har lett en hel masse på nettet, og etter å ha forstått at det meste på Amazon og eBay mest sannsynlig bare er trash (kundevurderinger), så fant jeg "den perfekte" mtp. størrelse på en amerikansk nettside. Mailet de og avtalte kjøp og forsendelse til Norge, og så plutselig hørte jeg ikke et knyst fra de, på tross av at jeg sendte de flere mail og etterspurte. Ergo elendig kundeservice, og det er litt kjipt når man vurderer å betale til sammen 2000 NOK inkludert forsendelse hit. Så derfor prøver jeg å finne noe i fysisk butikk her til lands. 

Anonymkode: e3fb9...48b

Skjønner. Tror jeg ville ringt dem på forhånd og spurt, kanskje de kan bestille noe til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...