Gå til innhold

Daten min har suppebæsj - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, NuckingFutz skrev:

Det høres helt vannvittig ut. Helt sykelig, for å være direkte. En skikkelig drittsekk av en fyr :fnise:

Ja! :laugh: Men han var en veldig flott fyr på mange andre områder altså - når han kom seg ut fra dassen for å gjøre andre ting.

Anonymkode: 14cb5...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja! :laugh: Men han var en veldig flott fyr på mange andre områder altså - når han kom seg ut fra dassen for å gjøre andre ting.

Anonymkode: 14cb5...257

:fnise: "Her hviler xxxx - han satt mye på do i løpet av sitt liv".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, October 18, 2016 den 23.39, AnonymBruker skrev:

Dette er ganske uvanlig. Trodde jenter hadde ting mer på stell når de gikk på dass. Men har flere ganger sett at jenta jeg dater har etterlatt seg sprayflekker oppover klosettet. Tydelige tegn på at hun sliter med "suppebæsj". Dette har jeg sett på hjemmebesøk hos både meg og henne. Dealbreaker?

Anonymkode: 16b9f...05f

Hmm du har ikke blitt dårlig i magen selv nå da? Omganggsyke kan være ganske smittsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, October 19, 2016 den 2.17, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen, og samboer med en med kronisk diaré i flere år. Ikke dårlig kosthold, men spesielt. Det var faktisk slitsomt i lengden. Han kunne sitte flere timer på do i strekk hver eneste dag, med laptopen på fanget for underholdning mens han "fikk ut alt", mens det gikk utover ting som at vi skulle lage middag sammen (jeg ble sittende sulten veldig lenge, og når vi først kom i gang var begge sultne og sinte pga lavt blodsukker). Vi kom ofte for sent til avtaler og lignende, og for å ikke snakke om krangelen om badet (han ble irritert over at jeg måtte tisse og han måtte tørke seg i ræva for å gå tilbake til toalettet etter at jeg var ferdig, og ofte var han treig med å bli ferdig selv etter å ha sittet en time. Men at JEG måtte på do, nei det var ikke greit). En av grunnene til at det ble mye gnisninger i forholdet og at det ble slutt. Han var ikke interessert i å endre kosthold heller.

Anonymkode: 14cb5...257

Han hadde ikke noe kronisk tarmsykdom typ ulcerøs kolitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Maleficenta skrev:

Han hadde ikke noe kronisk tarmsykdom typ ulcerøs kolitt?

Nei. Les de andre innleggene.

Anonymkode: 14cb5...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, NuckingFutz skrev:

:fnise: "Her hviler xxxx - han satt mye på do i løpet av sitt liv".

Omfg, jaaa :fnise: "....Hadde mange utmerkelser innen sitt fagfelt som ingeniør og hadde sitt kjære toalett hjertet nært" eller noe? :P

Anonymkode: 14cb5...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke reagert på suppebæsjen, men på hvorfor hun ikke tenker på å vaske sporene etter bæsjen. 

Anonymkode: 92893...9e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det bare er fordi hun reagerer på glidemiddel, vil jeg kalle det en dealmaker. Så det kommer helt an på. 

Anonymkode: 20518...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Les de andre innleggene.

Anonymkode: 14cb5...257

Han kunnejo hatt det. Det stårjo st han aldri oppsøkte noe lege for ågjøre noe med det. Tviler på at det kun var kostholdet som gjorde at han hade kronisk diare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Han kunnejo hatt det. Det stårjo st han aldri oppsøkte noe lege for ågjøre noe med det. Tviler på at det kun var kostholdet som gjorde at han hade kronisk diare

Irritabel tarm kanskje, men neppe ulcerøs kolitt da det ledsages av mye blod og slim. En hver oppegående person som har slike symptomer vil sannsynligvis oppsøke legen når det blir så ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lillsunshine skrev:

Irritabel tarm kanskje, men neppe ulcerøs kolitt da det ledsages av mye blod og slim. En hver oppegående person som har slike symptomer vil sannsynligvis oppsøke legen når det blir så ille. 

Oppegående ja. Når du leser hva hun skrev om han. Hørtes han oppegående ut? Kronisk diare er jo grunn nok til å oppsøke lege

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Maleficenta skrev:

Han kunnejo hatt det. Det stårjo st han aldri oppsøkte noe lege for ågjøre noe med det. Tviler på at det kun var kostholdet som gjorde at han hade kronisk diare

Du tviler på det? Han spiste ekstreme mengder fett hver dag for å få energi fra det i stedet for karbohydrater. Spiste så og si aldri noe med fiber. Så nei, det trenger ikke være noe galt, men det er selvfølgelig en mulighet. Men du skjønner at jeg ikke kan svare "ja" på spørsmålet ditt om han hadde en sykdom ettersom vi ikke vet.

Anonymkode: 14cb5...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tviler på det? Han spiste ekstreme mengder fett hver dag for å få energi fra det i stedet for karbohydrater. Spiste så og si aldri noe med fiber. Så nei, det trenger ikke være noe galt, men det er selvfølgelig en mulighet. Men du skjønner at jeg ikke kan svare "ja" på spørsmålet ditt om han hadde en sykdom ettersom vi ikke vet.

Anonymkode: 14cb5...257

Poenget er at han selv aldri gjorde noe for å få det utredet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste "datteren min har suppebæsj - dealbreaker?", klødde meg fælt i huet før jeg innså at det virkelig ikke var det det sto .:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eikenøtt skrev:

Leste "datteren min har suppebæsj - dealbreaker?", klødde meg fælt i huet før jeg innså at det virkelig ikke var det det sto .:sjenert:

Ny runde med Libero Up&Go kunne isåfall vært en løsning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, NuckingFutz skrev:

Ny runde med Libero Up&Go kunne isåfall vært en løsning :fnise:

Dealbreaker? Jepp, send hu på kostskole!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, October 21, 2016 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke reagert på suppebæsjen, men på hvorfor hun ikke tenker på å vaske sporene etter bæsjen. 

Anonymkode: 92893...9e0

Det samme slo meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...