Gå til innhold

Barnslig med glowsticks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ei dame på snart 30 som skal på konsert med Kent. Ei god stund siden sist, har vært gjennom to graviditeter og permisjoner. Fant noen glowsticks i ei skuff og tenkte det kunne være kult å ta med, men er det sånn folk gjør ennå? ;-P

Anonymkode: 44214...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du virkelig på deg selv som en dame?   Jeg er 43 og ser ikke på meg selv som en dame, kanskje fordi jeg ikke ser ut som en. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm det kommer helt an på hvordan konsert det er. Er det noe som passer inn på konserten kan du gjøre det, men om det ikke passer seg burde du tenke deg om en gang eller to. Men altså, glowsticks har ingenting med alder å gjøre etter min mening. Bruk det hvis du syns det er morro

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DreamOn skrev:

Ser du virkelig på deg selv som en dame?   Jeg er 43 og ser ikke på meg selv som en dame, kanskje fordi jeg ikke ser ut som en. 

Greit at du ser ut som et takras, men de fleste på 43 er å anse som damer.

Anonymkode: 1dc79...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Spiteful skrev:

Uhm det kommer helt an på hvordan konsert det er. Er det noe som passer inn på konserten kan du gjøre det, men om det ikke passer seg burde du tenke deg om en gang eller to. Men altså, glowsticks har ingenting med alder å gjøre etter min mening. Bruk det hvis du syns det er morro

Det er Kent, det svenske bandet. Vet ikke om det passer seg, derfor jeg spør. TS

Anonymkode: 44214...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er Kent, det svenske bandet. Vet ikke om det passer seg, derfor jeg spør. TS

Anonymkode: 44214...d97

Gjør hva du føler for. Jeg har ikke sett glowsticks på konsert på lenge, men hvem bryr seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at du ser ut som et takras, men de fleste på 43 er å anse som damer.

Anonymkode: 1dc79...395

Det er nok mange år jeg eller noen andre kommer til  å anse meg som en dame...og det er nok ikke fordi jeg ser ut som et takras. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, DreamOn skrev:

Det er nok mange år jeg eller noen andre kommer til  å anse meg som en dame...og det er nok ikke fordi jeg ser ut som et takras. :)

Hvis jeg var 43 og ikke klarte å anse meg selv som en dame ville jeg vært noe flau.

Anonymkode: 1dc79...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at du ser ut som et takras, men de fleste på 43 er å anse som damer.

Anonymkode: 1dc79...395

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg var 43 og ikke klarte å anse meg selv som en dame ville jeg vært noe flau.

Anonymkode: 1dc79...395

En frekk dame er du i hvert fall.

Anonymkode: b9c22...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, er vel barnlig men ikke barnslig? :D

Kos deg på konsert Ts! Liker Kent jeg og!

Og bare fordi jeg kom på det fikk jeg lyst å legge inn denne -et litt annet syn på konsertene vi besøker. ;)

 

Anonymkode: 87d09...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

En frekk dame er du i hvert fall.

Anonymkode: b9c22...3c8

Jojo, men det er DreamOn også. Oooops, hun er jo ikke dame. I en alder av 43? LOL

Anonymkode: 1dc79...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg var 43 og ikke klarte å anse meg selv som en dame ville jeg vært noe flau.

Anonymkode: 1dc79...395

Nope, ikke i det hele tatt. Damer er kvinner på 60 eller de som har stilen som en, er ikke der gitt. :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
5 timer siden, DreamOn skrev:

Nope, ikke i det hele tatt. Damer er kvinner på 60 eller de som har stilen som en, er ikke der gitt. :kyss2:

Jeg er rundt 10 år yngre enn deg og har omtalt megselv som en dame siden jeg var i midten av 20-åra. Det er deilig å være dame. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er Kent, det svenske bandet. Vet ikke om det passer seg, derfor jeg spør. TS

Anonymkode: 44214...d97

 Det er avskjedsturné og den er vel mer down low enn hva den er party-hard, liksom.. jeg ville nok syntes glowsticks var litt feil på akkurat denne konserten, men hadde det vært et house/rave party, så hey! Bring it! 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...