Gå til innhold

Adapter i Tyskland?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger man adapter i Tyskland for å lade kamera, mobil og annet elektrisk utstyr? 

Anonymkode: 35d82...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du trenger en omvandler som omvandler tysk til norsk strøm.

Men sånn ellers, de har samme stikkontakt som oss og samme volt/hz. ;)

Anonymkode: 9da06...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva forsøker du å si? Jeg trenger ikke en adapter for å kunne lade mobilen i Tyskland? 

Anonymkode: 35d82...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva forsøker du å si? Jeg trenger ikke en adapter for å kunne lade mobilen i Tyskland? 

Anonymkode: 35d82...54e

:klappe:

Anonymkode: 9da06...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva forsøker du å si? Jeg trenger ikke en adapter for å kunne lade mobilen i Tyskland? 

Anonymkode: 35d82...54e

oGme8.gif

Anonymkode: 0e3bc...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselige folk det var her da. 

Takker for konstruktivt svar fra siste person. 

Anonymkode: 35d82...54e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet hva som foregår ts, og denne posten skriver jeg til h*n andre her -for det henger noen surpomper her på Kg, og det hender de kommer først til mølla med sarkasmen sin. Men det dere egentlig roper inni dere er vel "jeg hater verden!!!!" "alle er kjipe!!" "ingen gir meg klemmer!!!!!!" -mens dere hopper opp og ned som trassete treåringer både psykisk of fysisk.. Dere skjønner ikke enda at verden hadde føltes mye, mye bedre for dere om de bare hadde gått ut å gitt noen andre en klem..men det tør dere ikke. Hvorfor ikke? Hvorfor er det så farlig å vise kjærlighet? Det er forskjell på å føle seg tom og ensom, og det å ta det til steg som bitter og kjip. Let it go, let it go, let it go!!!! Det er fortiden, ingen er slemme mot deg nå om du ikke velger å leve et liv med disse tankene. For det er tankene som tar oss tilbake i fortida igjen, og bryter du ikke mønsteret vil det være der med deg i fremtida. Hvorfor? Er DET det du drømmer om liksom? Å hyle og skrike og kjefte og snakke skit til folk? Wtf?? De folka som var sånn mot deg i ditt liv var og er dritkjipe! Faen ta dem! Men du trenger ikke være sånn. Du trenger ikke bli like kjip! Om du er smart så går du ut av døra di og gir noen en klem akkurat nå, og gjentar samme prosedyre tre ganger om dagen i en måned. Ta med noen komplimenter i samme slengen, si noe pent til noen. Jeg skal love deg det er healing! Less screams -and more hugs people!

 

Og til Ts -kos deg i Tyskland! 

Anonymkode: 182de...8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...