Gå til innhold

Steketakke med eller uten slippbelegg?


Nerolia

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe en steketakke, men har ingen erfaring og lurer på om det er lurest å kjøpe med eller uten slippbelegg? Veldig lite info å finne på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig å få tak i begge deler? Jeg har kun sett de fra Meteor, fornøyde med de. (Brukt mange forskjellige, virker som om det er merket alle har.)

Anonymkode: 08a0a...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig.. Så at coop obs har en type på tilbud nå som har slippbelegg, men det er ikke Meteor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på ingen måte nødvendig med slipbelegg, takken er nok mer holdbar uten. Om belegget begynner å flasse eller få striper så blir takken fort ødelagt. På meteor er det null problem dersom det blir riper. (Gå inn og last ned bruksanvisningen på hjemmesiden deres, det står det bedre forklart hvorfor du ikke trenger belegg på en stekepanne.)

Jeg lager flatbrød, lefser og sveler på min meteor, aldri følt behov for belegg på takken. 😊

Anonymkode: 08a0a...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg endte opp med å kjøpe denne billige typen før jeg fikk svarene deres..Jeg tror nok også at Meteor uten tvil er den beste, men siden jeg aldri har brukt takke og regner med å bruke den ca et par ganger i året, så håper jeg at den holder en stund likevel :-) Veldig spent på å prøve den i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...