Gå til innhold

Fjellreven og andre turbukser for store


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Turbukser fra Fjellreven. Hvordan er disse i størrelsen? Jeg ser at de går opp til 48, men jeg bruker nok mer enn det. Kan en forsøke herremodeller? 

Er det noen store her som har tips til gode turbukser som kan brukes om høsten og vinteren i fjellet (jakt og skiturer)? 

Anonymkode: c7f8f...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stormberg har flere gode i store størrelser. Har en turbukse derfra, og den er blitt brukt i alle sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormberg sine er i for dårlig kvalitet er min erfaring, og så er det så lange bein. 

Anonymkode: c7f8f...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale Fjellreven Keb Curved (om du ikke alt har prøvd de?). Vet ikke helt hvor høyt opp i størrelse de går, men jeg synes de sitter mye bedre enn de som heter Fjellreven Keb Regular. De er mer tilpasset damer som har rundere hofter og tykkere lår. Jeg måtte opp i 44 i Regular, men har 40 i Curved, og da sitter den ikke som pølseskinn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Fjällrävenbuksene er litt rausere i størrelsen enn mange andre klesmerker. Jeg er vanligvis en 46-størrelse, men Barents pro-buksene mine i 46 regular er veldig romslige. Går man for curvy-versjonen, så blir de jo enda videre over rumpe og lår.  De har størrelsesguide på nettsidene sine, og utfra det lille jeg har sett på den, så ser den i alle fall noenlunde riktig ut. 

Herremodeller er som regel rettere i livet og smalere over hofter og lår, så om herrestørrelser vil passe for deg, kommer an på fasongen din. Hvis du har eplefasong, så kan en herrebukse være et like godt alternativ som en damebukse, men hvis du går inn i midjen og har mye over hofter og lår, så vil ikke herremodellene sitte noe godt på kroppen. 

Anonymkode: 26750...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...