Gå til innhold

Hva ville det stått i (den evt hypotetiske) dating-profilen din dersom du var 100% ærlig?


Nappetass1

Anbefalte innlegg

30 år gammel kvinne, slank, velstelt, sliter med tilbakevendende depresjoner, selvskading og jeg liker å drikke meg kanonfull og ta dårlige avgjørelser et par ganger i måneden :) Kan ikke lage mat, faktisk hater jeg å lage mat eller bake, jeg hater vintersport og jeg hater å fryse, men om du er hypp på å ligge under dyna foran peisen å kose, er jeg ikke vanskelig å be. Bachelorgrad og jobb. 

Anonymkode: 3a873...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann i tjue åra. Liker å få holde på med "mannetingene" mine alene, men anser meg selv som feminist. 

Ønsker et forhold uten sjalusi, men noe drama er ok. Ingenting er morsommere enn det man gjør det til selv. Jeg er til tider mye borte og har ørten forskjellige hobbyer som jeg selvfølgelig må være best i (for min egen del). Når jeg ikke er borte liker jeg late timer i sofaen. Tur og kafe fungerer også. Som skrevet over sjalusi fungerer ikke. Ikke klag på at jeg henger mye med jentevennene mine. Du må være følsom og glad i dyr. Jeg skal ha egne barn så ikke gi meg klamydia og gjør meg steril.

Denne posten ble nok litt rotete, men sånn er jeg og. Ihvertfall i hodet. På kjøkkenet har jeg det alltid ryddig, men ikke gidd å åpne døren til soverommet.

 

Anonymkode: dfbb5...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se.
Evig singel, seksuelt utagerende kvinne på 30 som er på utkikk etter en mann jeg kan dra ut og drikke og ha det gøy med, jeg kommer ikke til å stå opp fra senga før langt utpå dagen derpå, og det gjør nok ikke du heller. Det ender sikkert opp med følelser, men siden jeg har et hjerte av sten så gjør jeg deg nok bare forvirret med et lite knekk i selvtilliten din. Poserer du med døde eller eksotiske dyr i Thailand på et av bildene dine, så synes jeg du er en nepe.
PS: Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å svare på meldingen din uansett.

Anonymkode: 9e99d...382

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Dame på 40+, tre barn, rotete hjem og høy utdanning. 

Har født barn - det vises, er glad i lage OG spise god mat - det vises, er litt lat innimellom og litt sprek innimellom - det vises ikke 🙄 

Kronisk blid, men hvis jeg først blir sint bør åstedet ryddes kvikt - det skjer to ganger i året ca. 

Elsker kino, smågodt og rødvin 😋

Anonymkode: 5c863...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 24 år. Positiv, ubesluttsom, litt lat men også veldig rastløs, omtenksom, i overkant snill, gråter en del, litt overfladisk, trent, pen, morsom, ekstrovert, nevrotisk, åpen, sprudlende barnslig og nerdete. Liker å lære nye ting og oppleve nye steder, å se på sport, serier, filmer, gå tur, reise, være sosial, feste, dyr, mat, lese, politikk, historie, matlaging, prate, diskutere osv. Er ganske direkte av meg, så hos meg får du sannheten, men aldri på en slem måte. Kan også være i overkant åpen, så du kan bli sjokkert av min ærlighet. Hater å spørre andre om å gjøre noe for meg, så fint hvis du er god på å be om hjelp eller ordne med praktiske ting. Hos meg er det meste en konkurranse, så dette må du like. Ser veldig bra ut, og er derfor mest opptatt av at du liker personligheten min som er noe nerdete og guttete. Er også veldig sosial, så du må like å være med på store sosiale sammenkomster, og helst ha mange venner selv. 

Anonymkode: 445c0...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i slutten av 30 årene. Har to barn fulltid, men de er store nå. Jeg elsker fysisk kontakt, og sex. Viktig at du gjør det og, for blir det lite sex, føler jeg meg avvist. Ellers er jeg blid, positiv, ærlig, impulsiv, omsorgsfull. Og hvis jeg kommer til å elske deg, så elsker jeg deg av hele meg, og jeg vil kjempe for oss. Ellers er jeg rotete, men en dyktig kokk og baker, og selvfølgelig en gudinne i senga. Jeg er vegetarianer, og trener, men er lett overvektig. Det positive stor rompe og pupper. Ellers sliter jeg med kronisk fysisk sykdom, men får både behandling, trener og lever et ganske normalt liv. Men jobber bare 50%. Så må du like å reise, for jeg skal ta deg med på mange eventyr.

Anonymkode: 42c38...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 28 år. Har PTSD. Ufør, men holder på å begynne å jobbe igjen. Overvektig. Har pcos og er dermed mer hårete enn gjennomsnittet. Er blid, ærlig og positiv. Har få, men nære venner. Ser gjerne film og tv-serier, kino osv. Har et stort ønske om å få barn i nærmeste framtid.

Anonymkode: e0b1b...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd. Min profiltekst ville nok endret seg ganske hyppig, men i dag ville det stått:

Kvinne, 32 år, har 1 barn og gidder ikke flere. Jeg er dritsliten og orker ikke egentlig tanken på å date noen, men vil gjerne ha noen å ligge i skje med. Et ufravikelig krav er at vi ikke alltid trenger å snakke sammen og at du tåler at jeg innimellom griner uten at det er noen grunn til det eller noe du kan fikse. Jeg er smart, liker kunst og kan snakke alt for mye og alt for lenge om musikk, film og meninga med livet og du må være som meg. Du må også ha lyst til å se sær film og høre sær musikk. Er du hyppig på Cinemateket (i Oslo, for der bor du jo selvfølgelig), er det et stort pluss. Hvis ikke må du belage deg på å tilbringe mye tid der fremover. Jeg  har langt over normal sexlyst og det har du også, dessuten er du enig med meg i at det ikke er vits å være inntil hverandre om ikke minst én av oss skal få kjønnsorganet sitt klådd på. Om du er av typen som mener man må pynte seg for hverandre og spise romantiske middager med levende lys, er jeg ikke dama for deg. Hjemme alene er vi stort sett nakne og middag kan gjerne være take away som vi inntar i senga. Jeg gidder ikke leke gjetteleker, så om jeg blir forelska kommer jeg til å nærmest idolisere deg og du kommer aldri til å måtte lure på hva jeg føler, og jeg forventer at du er på samme måte. 

Anonymkode: d3e4e...120

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2016 den 0.01, Realiste skrev:

Kvinne i tidlig 40-åra, relativt nysingel, med et lengre forhold bak meg.  Har fast og god jobb, hus og bil, og normale interesser. Jeg har også to barn som bor hos meg halvparten av tiden. Er ikke plaget med lavt selvbilde, derimot kjenner jeg tydelig et savn etter en kjæreste

 

Kjedelig tekst, kanskje...? Men helt ærlig, åkke som. 

Nysingle?

Når man har barn bør man da være single til barna blir store.

Anonymkode: bcc99...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsom tråd. Min profiltekst ville nok endret seg ganske hyppig, men i dag ville det stått:

Kvinne, 32 år, har 1 barn og gidder ikke flere. Jeg er dritsliten og orker ikke egentlig tanken på å date noen, men vil gjerne ha noen å ligge i skje med. Et ufravikelig krav er at vi ikke alltid trenger å snakke sammen og at du tåler at jeg innimellom griner uten at det er noen grunn til det eller noe du kan fikse. Jeg er smart, liker kunst og kan snakke alt for mye og alt for lenge om musikk, film og meninga med livet og du må være som meg. Du må også ha lyst til å se sær film og høre sær musikk. Er du hyppig på Cinemateket (i Oslo, for der bor du jo selvfølgelig), er det et stort pluss. Hvis ikke må du belage deg på å tilbringe mye tid der fremover. Jeg  har langt over normal sexlyst og det har du også, dessuten er du enig med meg i at det ikke er vits å være inntil hverandre om ikke minst én av oss skal få kjønnsorganet sitt klådd på. Om du er av typen som mener man må pynte seg for hverandre og spise romantiske middager med levende lys, er jeg ikke dama for deg. Hjemme alene er vi stort sett nakne og middag kan gjerne være take away som vi inntar i senga. Jeg gidder ikke leke gjetteleker, så om jeg blir forelska kommer jeg til å nærmest idolisere deg og du kommer aldri til å måtte lure på hva jeg føler, og jeg forventer at du er på samme måte. 

Anonymkode: d3e4e...120

La meg gjette: du stemmer MDG og bor på Sagene/Grunerløkka.

Anonymkode: bcc99...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette: du stemmer MDG og bor på Sagene/Grunerløkka.

Anonymkode: bcc99...80f

Akkurat sugd pikk?

Anonymkode: da0d2...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette: du stemmer MDG og bor på Sagene/Grunerløkka.

Anonymkode: bcc99...80f

Nei. Kunne ikke falt meg inn å stemme MDG og vil helst slippe å bo på Sagene ogs.

Anonymkode: d3e4e...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare tilføre at jeg synes disse "annonsene" her er mye bedre og ikke minst mye mer morsom å lese enn de vanlige dating profilene. Hadde lett tatt kontakt med opp til flere av de som har skrevet her om det hadde vært profilen deres på en datingside :)

Anonymkode: 4e5ec...2ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nysingle?

Når man har barn bør man da være single til barna blir store.

Anonymkode: bcc99...80f

Herre Gud.

Håper du er ironisk.

Anonymkode: 2a186...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 26 år som i fjor sommer kom ut av et forhold med mye psykisk vold. Har dessuten hatt en generelt sett vanskelig oppvekst, så siden i fjor sommer har jeg vært inne i en tung depresjon. Jeg er ikke ute etter noen nå, spesielt med tanke på at jeg har lagt sånn på meg de siste ukene. Jeg går snart inn i min åttende uke på psykiatrisk akuttpost, og her blir jeg en stund til. 

Bortsett fra det så er jeg ressurssterk, har to barn, utdannet sykepleier, egen leilighet og jeg er flink til å trene og spise sunt.Så så snart jeg er ferdig med å være mentalt ustabil så skal du se jeg kommer meg fort tilbake til formen min Er dessuten ganske sjarmerende når man først blir såpass kjent med meg at jeg er komfortabel. Sex er jeg livredd for å ha igjen. Det kan du takke min x for, men hvis du er tålmodig og tar det i mitt tempo så kommer vi oss over den kneika.

Anonymkode: 40793...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette: du stemmer MDG og bor på Sagene/Grunerløkka.

Anonymkode: bcc99...80f

Sagene er et nydelig sted :kghjerte:Stortrives!

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare tilføre at jeg synes disse "annonsene" her er mye bedre og ikke minst mye mer morsom å lese enn de vanlige dating profilene. Hadde lett tatt kontakt med opp til flere av de som har skrevet her om det hadde vært profilen deres på en datingside :)

Anonymkode: 4e5ec...2ec

Dater ikke for tiden..Men synes det var en del morsomme, fine, sjarmerende og kreative svar her! :)

Anonymkode: d610e...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, noen og 40. Søker menn mellom 37 og 50.  Har to barn og du kan gjerne ha egne barn fra før. 

Jeg er grei, hyggelig,  litt smart, til  dels sosial, har et pent ansikt men har noen kilo for mye. Med en god hold in-strømpebukse og en snasen kjole, ser jeg likvel ikke så verst ut.  Tror jeg. Prøver å holde meg i form, selv om vekta ikke viser det.  Jeg ønsker meg en smart mann, med humor og raushet. Som liker å invitere folk til middag, og by på god mat og god vin. Og som kan ta meg med på turer i skog og mark, eller en joggetur.

Roter mye, og panikkrydder før besøk. Om du har ordenssans så er det kjempebra (!), men ikke mas for mye på meg om at jeg må skjerpe meg. Jeg hater mas, og det kan nok skyldes at jeg er lat og bedagelig av meg, i alle fall når det kommer til husarbeid. Hater sutring også.  Orker heller ikke sjalusi, og er lite sjalu av meg selv.  Om du har et behov for å vite hvor mange jeg har ligget med, eller hvordan eksene mine var, så er ikke du den rette for meg.  Om du flørter litt på si, så bryr jeg meg ikke så mye om det, bare du ikke flasher det når vi er sammen.  Jeg er grei sånn. Jeg er videre glad i fysisk kontakt, men sexlysten er ikke på topp. Det vil si,  sexen er som regel bra til å begynne med, men så har jeg en tendens til å bli litt lei "det samme gamle" etter en stund.  Kanskje det bare skyldes at jeg ikke har truffet den rette mannen ennå..

 

 

 

Anonymkode: ec8c5...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyseparert kvinne på 30+ søker mann til gjenoppbygging av selvbildet nå som jeg er ute på markedet igjen. Jeg er overvektig og hater å barbere meg, men søker en mann som synes jeg er en gudinne for dét, og som uttrykker dette høyt og tydelig - ofte. Til gjengjeld lager jeg god mat, er morsom og flink til å ta vare på andre. Jeg vil ikke bo sammen deg (enda), og vil ikke ha barn (noensinne). Drar gjerne på spennende reiser, derimot. 

Anonymkode: 94dcd...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samboer så dette blir meget hypotetisk, men -

Kvinne i 20-årene, søker mann som helst er rundt 5-10 år eldre. Med muskler man får av fysisk arbeid og annen ikke-treningsstudioaktivitet, med hår på brystet og skjegg (helst). Du må, må, må være glad i dyr. Holder ikke å akseptere - ordentlig glad i. Ellers bryr jeg meg ikke så mye om din jobb, ambisjoner og sånt, selv om det selvsagt hadde vært et pluss om du kunne kjøpt oss et småbruk på sikt. Pluss om du er svært seksuell og ønsker sex en gang per dag i hvert fall, og er av den dominerende typen. 

Selv har jeg bl.a. søvnproblemer og angstlidelse(r) som har gjort at jeg ikke har hatt en stabil jobb, ikke har, sikkert ikke kommer til å ha. Med det første i hvert fall. Er ganske flink til å ikke la mine problemer gå utover mine nærme dog, og oppfattes som normal av andre, tror jeg. Kan mye om hest og hund, lite om det meste annet. Glad i gå på tur, spesielt fjelltur (virkelig!). Er allergisk mot matlaging og husarbeid, men flink-ish til å bake da. Er distré, blir fort småstressa og blir skikkelig irritabel når jeg er trøtt. Men på den positive siden er jeg slank, aktiv, hyggelig og grei, tolerant og kan engasjere meg i det meste (om det så er fotball eller frimerkesamling, jeg er gjerne "med" på hva du gjør, om ønskelig da). Er forholdsvis intelligent og samfunnsengasjert, men for konfliktsky til å være en særlig god debattpartner.

For å oppsummere - mannemann inviteres til å bo med meg på en gård på fjellet, fullt av hester, hunder, katter og alt mulig annet, hvor vi kan kose oss med sex, turer, kaker, og søte dyr å kose på. :mynona:

Anonymkode: 645b8...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...