Gå til innhold

Antall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Litt nysgjerrig på hva dere tenker kan beregnes som mange sexpartnere og hvor mange dere selv har hatt. 

Er jo forskjell på alder, skjønn (?),:om man har vært i forhold osv. Så fyr ut!

Selv er jeg 22 og har hatt 5 sexpartnere siden jeg var 17 år med ett forhold i mellom som varte 3,5 år. Vil dere si det er mange? Er interessert i alle aldre sånn sett!

Anonymkode: 8d122...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da helt individuelt hva man syns. Jeg ville sagt man har hatt mange partnere hvis man selv syns man har hatt mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min x spurte meg en gang. Selv hadde han hatt 4 (særlig, utroe dust). Men så begynte jeg å telle...jeg er 40 og kom til at det hadde blitt noen i årenes løp. Så jeg rundet godt ned og sa at det var 7... Men sikkert opp mot 20 egentlig. Orker ikke å telle på nytt. 

Anonymkode: a2610...1c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og har hatt mellom 60 og 70? Det er vel egentlig ganske mange, men jeg runder heftig ned hvis han jeg dater skulle spørre meg om antall partnere. :)

Anonymkode: 1c7b2...4bc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt over 30.. men bare ei siste 15 år 😇

Mann på 38

Anonymkode: 2b9e5...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Jeg vet ikke helt. Vil kanskje se på over 20 som mange. Men ikke for mange, da det ikke er noe galt i det. Har selv "bare" hatt 3. Er 27.

Anonymkode: 04560...0e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt 6 stk. Er 33 år:) kunne hatt langt flere :fnise:

Anonymkode: be2b7...457

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to, og jeg er 21 år. Jeg synes at det er én for mange. Det bunner i at den ene opplevelsen rett og slett ikke var noe bra. Dersom den var bra hadde jeg nok hatt et helt greit forhold til antallet. 

Hva som er mye/lite er noe som bør avgjøres av en selv. Så lenge du er fornøyd med å ha dette antallet synes jeg ikke noen kan komme med pekefingeren og si at det er for mange. Når det er sagt tviler jeg på at det er så mange som ville ha sagt at 5 stk er mange. 

Anonymkode: e04dc...2a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hatt 6 stk. Er 33 år:) kunne hatt langt flere :fnise:

Anonymkode: be2b7...457

Synes selv jeg har hatt få partnere, debuterte som 14 åring og flesteparten knullet jeg som fjortis . Min første var han jeg var kjæreste med, hadde sex med en 19 åring da jeg var 14- det var himmelsk. Tenker fortsatt på den sexen innimellom hehe og et par av dem var gutter som overtalte naive meg til å ha sex, ung og dum som jeg var! Angrer på at lot meg overtale til sex den fag i dag til tross for at jeg gjentagende ganger sa nei...

Anonymkode: be2b7...457

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt rundt 90- 100 stk, både jenter og gutter. 

Angrer ikke på noen av tilfellene og har kost meg skikkelig ;)  

Anonymkode: 2ef09...5fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22, jente 20 år :-) Kunne vært foruten noen av dem men! 

Anonymkode: ad932...288

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2. Måtte til utlandet for at det skulle skje, siden jeg ikke er blond og syltynn.

Kvinne 31

Anonymkode: 8c4d1...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...