Gå til innhold

20+ null-cover (gratis) utested i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å søke på nettet fungerer ikke. Der dukker utesteder opp som la ned for 5 år siden, eller utesteder med en like gammel nettside som bærer det gamle navnet, når de nå har vært gjennom 3 navnbytter i ettertid. Det å søke på aldersgrenser i nattbylivet i Oslo generelt sett gjorde meg heller aldri noe klokere.

Jeg vet om X antall 18-årssteder i Oslo, men de koster 150 i cover i helgene.

Jeg vet om enda færre X antall 20+ steder i Oslo, men de koster fortsatt også over 100 kroner cover i helgene.

Hovedspørsmål er emnetittel; tilleggspørsmål:

Utesteder tar selvfølgelig ikke cover på hverdager, men da er man som oftest eneste gjest der også, så det er uaktuelt... - men hvordan styres aldersgrensene på utesteder fra dag til dag, og reflekteres dette noen ganger i hva det koster (eller ikke koster) å komme inn?

Anonymkode: a6c24...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Utelivsbransjen i Oslo har i alle år kjørt ganske hardt cover mot aldersgruppen under 20. Svært få steder (minus brune puber, steder med spiseplikt osv) holder åpent for de under 20 i helgene uten cover fordi det ikke lønner seg. De under 20 er de som bruker minst i baren. ;)

Anonymkode: 0d3e3...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utesteder er ofte helt nødt til å ta cover for å få det til å gå rundt. En kamerat jobbet som dørvakt og fikk spørsmål nesten hver helg fra gjester om hvorfor de måtte betale cover. De skulle jo tross alt ikke kjøpe noe 🙄 Altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...