Gå til innhold

Tips til lite bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Vi skal gifte oss, men vil har det VELDIG enkelt. 

Noen som har hatt lite bryllup og som ønsker å komme med noen tips? Hvordan var din dag? 

I utgangspunktet kunne jeg godt spasert ned på rådhuset i lunsjen men jeg vil så gjerne ha en litt fin kjole  + at vi har barn. Det er ho litt stas for barna at de kan være med. 

 

😊

Anonymkode: 2b197...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ta på deg noe fint. Ta med forlovere og barn som gjester hos sorenskriveren. Kanskje barna kan gi dere ringene eller noe, om dere vil ha dem med i vielsen på et vis. En litt bedre middag hjemme eller på restaurant dere som var med på vielsen. Kanskje ta noen familiebilder hos fotograf for et minne fra dagen.

Anonymkode: 100c1...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss i kirken. Jeg hadde en lang hvit kjole, kjøpt på zalando, og en enkel, hjemmelaget bukett, mannen hadde dress fra før. Jentene fikk ganske like blondekjoler fra hm og lindex, gutten hadde dress. 

Vi kjøpte partytelt på 9x3 meter og hadde grillfest i hagen. Lagde kakene selv. Inviterte kun nærmeste familie, våre foreldre og søsken med barn. Ble ca 30 tilsammen. 

Totalt kom hele bryllupet på 7000 kroner. 

Vi ønsket ingen stor fest og ville ha det enklest mulig, så dette ble perfekt for oss. Men jeg forstår st det må virke som et mareritt for andre 😄

Anonymkode: 4587e...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...