Gå til innhold

Invitert i bryllup, men skal ikke gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men ønsker du å bli bedre på å takle sosiale sammenkomster? Eller ønsker du å ha det slik hele livet? Gidder du å ta i ett tak å utfordre deg selv for å få det gøy på slike sammenkomster? Har du det godt med deg selv de dagene du er hjemme når du kunne blitt med på slike ting? Det er snakk om to mennesker som har en av sine livs viktigste dager, og de vil at du skal FEIRE sammen med dem. Ønsker du å beholde vennskapet/vennskapene med dem? Vise respekt for relasjonen dere har hatt?

Anonymkode: bc9db...4b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer i grunnen på hvorfor alle dere som er så negative til bryllup er inne på bryllupsdelen av forumet.. ?

Anonymkode: d63cd...649

Trådene fra alle underforum dukker opp på "siste innlegg"

Anonymkode: 6b9d9...e3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater også bryllup. Pinlig at voksne holder på med slike kunstige ting.

Anonymkode: 55dd1...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trådene fra alle underforum dukker opp på "siste innlegg"

Anonymkode: 6b9d9...e3e

Det er sant, men det står likevel hvilket forum innlegget er postet! Så er man negativ til bryllup, trenger man jo ikke å trykke seg inn på tråden! ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Det er sant, men det står likevel hvilket forum innlegget er postet! Så er man negativ til bryllup, trenger man jo ikke å trykke seg inn på tråden! ;) 

Men denne tråden handlet om noen som ikke skulle gå i bryllup, og siden jeg også skal ikke gå i bryllup, så tenkte jeg at det var et relevant tema for meg

Anonymkode: 6b9d9...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men denne trådnegativthandlet om noen som ikke skulle gå i b ryllup, og siden jeg også skal ikke gå i bryllup, så tenkte jeg at den et relevant tema for meg

Anonymkode:  6b9d9...e3e

Selvsagt relevant tema for deg da, og at du skal selvsagt bidra med det du ønsker, eller lese i tråden! :) Var vel mer kommentar til den som syns det var mye negativitet og at man ikke trengte gå inn på det forum, og støtter den for de som ikke er interessert. Man må ikke gå inn, om man ikke ønsker. Selv om tråd kommer opp som siste nytt. Var siste setning her som jeg så, og kommenterte. Leste ikke alt. Men du har rett! :) Selv om jeg tenker at mye har generelt med hvordan man ordlegger seg, at noen syns det blir ekstra dvs unødig negativitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6. oktober 2016 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer i grunnen på hvorfor alle dere som er så negative til bryllup er inne på bryllupsdelen av forumet.. ?

Anonymkode: d63cd...649

Jeg la inn tråden på bryllup fordi jeg ikke visste hvor jeg skulle legge den. 

Anonymkode: 546a3...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7. oktober 2016 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Men ønsker du å bli bedre på å takle sosiale sammenkomster? Eller ønsker du å ha det slik hele livet? Gidder du å ta i ett tak å utfordre deg selv for å få det gøy på slike sammenkomster? Har du det godt med deg selv de dagene du er hjemme når du kunne blitt med på slike ting? Det er snakk om to mennesker som har en av sine livs viktigste dager, og de vil at du skal FEIRE sammen med dem. Ønsker du å beholde vennskapet/vennskapene med dem? Vise respekt for relasjonen dere har hatt?

Anonymkode: bc9db...4b1

 

Nei, for det er så slitsomt. Jeg bruker alt for mye tid på å komme meg etter sånne arrangementer, og ønsker at det var mer forståelse for hvordan det er å ha det sånn. Det er noe dritt.

Jeg har det aldri gøy, selv om jeg prøver å ta meg sammen på liknende ting. Det tar bare all energien min mange dager fram i tid.

Disse to menneskene er ikke venner. Er bare invitert fordi jeg er i familie, men vi har aldri noe med hverandre å gjøre ellers. Vedkommende vil bare ha meg der for syns skyld, og det synes jeg ikke jeg trenger å ta hensyn til. De bryr seg ikke om meg uansett.

De spør aldri hvordan jeg har det, og betror meg heller aldri, for de sier alt videre, og legger til ting. Spør de i det hele tatt, er det ikke fordi de bryr seg, men for å få noe å snakke om.

Har ikke noe med familien å gjøre til vanlig, så ser ikke vitsen med å samles, når flere av oss ikke liker hverandre.

Anonymkode: 546a3...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du sagt ifra til de da?  At du ikke kommer? 

Anonymkode: b3b84...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så negative som dere er, så kan jeg ikke fatte og begripe hvordan dere har folk i livet deres som ønsker å ha dere med på sin store dag!

Sosial angst er ikke farlig, det er bare ubehagelig.

Anonymkode: 47c93...28f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går heller ikke i bryllup. Ikke fordi jeg har sosial angst, men fordi jeg synes det er vanvittig kjedelig, og ikke ser poenget med det. Det samme gjelder julebord, konfirmasjoner, begravelser og liknende.

Venner og familie er klar over dette, så jeg blir heldigvis sjelden invitert til sånt. Om jeg skulle bli det takker jeg selvfølgelig nei med én gang - jeg vil jo ikke påføre noen ekstrautgifter f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2016 den 19.56, AnonymBruker skrev:

Jeg hater også bryllup. Pinlig at voksne holder på med slike kunstige ting.

Anonymkode: 55dd1...8de

Hjelpes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...