Gå til innhold

Sjekke anonymkode: tråd 1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal sjekke om det er samme anonymkode i to forskjellige tråder som noen påstår.

Anonymkode: 27afa...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke samme koden i to forskjellige tråder. 

Anonymkode: 26d99...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg fikk to vidt forskjellige koder.

I tråd 2:  Anonymkode: 35891...a8d

I denne tråden:  Anonymkode: 27afa...340

Da har vi fått avkreftet at AB tar med seg samme kode i forskjellige tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samme tråden får du samm ab kode når du bruker samme bruker. Bruker du ulike brukere så får også de samme ab kode. 

Husk på ab koden er en hel lang rekke med tall og bokstaver, noe vi så tidligere på forumet når hele koden ved en feil kom frem. Den koden vi ser nå er begynnelsen .....  = mange skjulte bokstaver i kombinasjon med tall, før de tre siste boksta/tallene kommer opp.

Jeg har opplevd en gang at den sluttkoden jeg har i en tråd jeg er svært aktiv i og derfor kan koden på, også kom opp i en annen tråd, men da med en annen begynnerkode. Så å se og tenke på dette, er å være litt vel mye paranoid, etter min mening og erfaring. 

Anonymkode: 4e716...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Jeg er ikke paranoid og har ikke tenkt på det så mye. Ville bare få sjekket det ut, ettersom noen mente man tok med seg samme koden i ulike tråder. At man har samme koden i samme tråd, det har jeg fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du ulike brukere så får også de samme ab kode.

Anonymkode: 4e716...3d7

Det stemmer ikke. Jeg har to brukere og har testet dette ut.

Anonymkode: e40dd...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husk på ab koden er en hel lang rekke med tall og bokstaver, noe vi så tidligere på forumet når hele koden ved en feil kom frem. Den koden vi ser nå er begynnelsen .....  = mange skjulte bokstaver i kombinasjon med tall, før de tre siste boksta/tallene kommer opp.

For ordens skyld var det ingen feil at man kunne se hele koden. Men det ble ansett som unødvendig å ta med alle bokstavene og tallene, så det ble kortet ned for at det skulle føles lettere å sammenligne mellom innlegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...