Gå til innhold

Forslag til lørdagsmiddag for den enslige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter alene i kveld og har lyst på noe god lørdagsmiddag. Har dere noe forslag?

Anonymkode: 51494...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du i huset som du kan lage noe av? 

Siden klokken er ca 7 å kvelden så er det sikkert greit at ikke kjøttstykker eller fiskestykker må tines?

Lag en pizza?

Anonymkode: f7b01...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon som deg, og jeg skal ha koteletter i (mat)fløtesaus med ris og brokkoli til:) Kanskje til og med gele til dessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme som du hadde lagd om du hadde hatt besøk, vel? 
Jeg spiser biff hver helg. Har kjøpt meg en frityrkoker på 1,2 liter, så lager alltid pommes frites til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enslig her også, og her er hjemmelaget pizza nå i ovnen :) 

Anonymkode: d4903...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er alene, bestiller jeg alltid Kina mat :P eller inviterer meg selv på kvelds til venner og familie!! :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Mallis skrev:

Når jeg er alene, bestiller jeg alltid Kina mat :P eller inviterer meg selv på kvelds til venner og familie!! :-D 

Går det an å bestille Kinamat med hjemlevering (hvis det er det du mener) i Norge? I Oslo da kanskje? 

Anonymkode: 5b401...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å bestille Kinamat med hjemlevering (hvis det er det du mener) i Norge? I Oslo da kanskje? 

Anonymkode: 5b401...56e

Usikker!:) jeg bor bare steinkast unna, så jeg bestiller bare og henter selv, som jeg tar med hjem:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å bestille Kinamat med hjemlevering (hvis det er det du mener) i Norge? I Oslo da kanskje? 

Anonymkode: 5b401...56e

justeat.no

Bestilte derfra en gang. Bor i en annen by, men etter at vi hadde betalt, så sto det at maten skulle bli levert om over to timer! Dette er riktig nok et par år siden, så det er kanskje bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Mallis skrev:

Usikker!:) jeg bor bare steinkast unna, så jeg bestiller bare og henter selv, som jeg tar med hjem:) 

Åh, heldig! 

15 minutter siden, penny_ skrev:

justeat.no

Bestilte derfra en gang. Bor i en annen by, men etter at vi hadde betalt, så sto det at maten skulle bli levert om over to timer! Dette er riktig nok et par år siden, så det er kanskje bedre nå.

Takk for innspill! Skal sjekke det ut. :)

Anonymkode: 5b401...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...