Gå til innhold

sex for første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt mange av venninnene mine si de har blødd når de har hatt samleie for første gang. Er det noe alle gjør? Jeg begynte ikke å blø, derfor jeg spør. Er det slik at man kan blø ved en senere anledning?

Anonymkode: 7888f...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det at jeg vet, men det tror jeg ikke alle gjør. Og du kommer sikkert ikke til å blø av denne grunne ved en senere annledning. MEN det jeg skulle si at dette bryr ikke gutter seg om. Vi synes ikke det er ekkelt eller noen ting, hvis det var det du var redd for. De som ikke takler litt blod på tissen de må finne seg noe annet å drive med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt mange av venninnene mine si de har blødd når de har hatt samleie for første gang. Er det noe alle gjør? Jeg begynte ikke å blø, derfor jeg spør. Er det slik at man kan blø ved en senere anledning?

Anonymkode: 7888f...462

Jeg blødde. 

Du kan ha "mistet jomfrudommen"din (altså at den såkallte hinnen sprekker eller noe)  til en sykkel, eller et stygt fall e.l i barndommen, så det er liksom en idividuell sak om man blør eller ikke. 

 

 

Endret av 1Cecilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde ikke, har også hørt at "jomfruhinnen" er en mye og at grunnen til at noen blør er fordi skjedeinngangen er formet annerledes på alle og hvis man har en trang skjedeinngang og ikke er ordentlig våt (som man ofte ikke er første gang man har sex dessverre pga stress og diverse) så kan man blø fordi man revner litt ☺️ Du kan jo søke litt opp om det

Anonymkode: 7b717...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde de 2 første gangene jeg hadde sex. dette er veldig individuet. og som andre sier, du kan ha mistet hinnen tidligere uten å ha merket det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...