Gå til innhold

Finne rabatt-koder på internett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen gode råd til hvor man muligens kan finne rabatt-koder til forskjellige rabatt-koder på internett? Jeg pleier å søke etter "rabattkode + navn på nettbutikk" i søkemotor som Kvasir, Google eller lignende.

I tillegg sjekker jeg ofte KupongKode og lignende nettsider etter rabattkoder. Der kan man jo for så vidt melde seg inn (og så få tilsendt rabatt til epost-adressen sin) men det kan være greit å søke etter nettbutikken man ønsker å handle hos uansett, for å være sikker på at man ikke har gått glipp av noen gode rabatt-koder. :tongue:

Noen som har fleire tips til hvor man eventuelt kan finne forskjellige rabatt-koder som kan gjøre handleturen på internett billigere?

Anonymkode: a26c6...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det samme. I tillegg sjekker jeg coop sine sider da de har enkelte medlemstilbud der. Pluss jeg er OBOS-medlem og har dermed enkelte tilbud der. Samt SATS Elixia og studenttilbud :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Kanskje du finner noe her? :)   http://www.vg.no/rabattkode/ 

 Anonymkode: 22bb4...36d

Den nettsiden (og lignende nettsider) finner jeg enkelt ved å søke opp rabattkoder gjennom søkemotor. :)

Jeg var nysgjerrig på om noen kanskje visste om noen andre nettsteder med rabattkoder, som kanskje ikke dukker opp med en gang man søker hos Kvasir, Google eller lignende... :)

Anonymkode: a26c6...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kickback.no i tillegg til det jeg finner ellers av rabattkoder.

Noen butikker har så mye som 10% kickback. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke eurobonus sin ordning. Da får en ikke rabatt på kjøpet, men en får poeng en kan bruke på blant annet flyreiser. Har tjent opp noen tusen poeng bare på å kjøpe pensumbøker for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.9.2016 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har noen gode råd til hvor man muligens kan finne rabatt-koder til forskjellige rabatt-koder på internett? Jeg pleier å søke etter "rabattkode + navn på nettbutikk" i søkemotor som Kvasir, Google eller lignende.

I tillegg sjekker jeg ofte KupongKode og lignende nettsider etter rabattkoder. Der kan man jo for så vidt melde seg inn (og så få tilsendt rabatt til epost-adressen sin) men det kan være greit å søke etter nettbutikken man ønsker å handle hos uansett, for å være sikker på at man ikke har gått glipp av noen gode rabatt-koder. :tongue:

Noen som har fleire tips til hvor man eventuelt kan finne forskjellige rabatt-koder som kan gjøre handleturen på internett billigere?

Anonymkode: a26c6...468

Jeg er med i Startshop.
Der har de masse rabattkoder på ulike nettbutikker, i tillegg får du cashbacks for hver handel :)

Jeg har flere ganger fått igjen penger fra de :)
Må bare huske å være innlogget der og klikke på link til nettbutikken fra deres side for å få opptjene poeng, 

nå har de fått en sånn påminner, slik at om du er på en side som har startshop, så står det en link du kan klikke på så du kommer inn via startshop.

Anonymkode: 99f46...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...