Gå til innhold

Mitt livs kjærlighet har gjort det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, bergen28 skrev:

er ikke gøy det der.. min hittil største kjærlighet flyttet til andre siden av jordkula her for ca en mnd siden..så da fant hun ut det var bare tull og skal prøve og holde sammen med tanke på at hun sikkert aldri komme til norge igjen.. så suger litt,, beste er og ha mistet litt følelser før det blir slutt

 

Så det er blitt helt slutt for dere? 

Anonymkode: 556c6...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dette som er så irriterende. Menn lever i sin egen verden. Lar ting surre og gå, helt til de ikke orker mer, og bare kutter ut. Null forvarsel. Hva med å si ifra litt før? Når tvilen begynner å komme? Finne ut av det sammen? Ikke bare "nå er JEG ferdig...gi meg husnøkkelen min...her er tingene dine...lykke til videre". Og så blir alt taust. Og så står vi der, helt knuste, lurte på hva som skjedde. Jeg dater igjen, men holder avstand. Nå har jeg opplevd å bli dumpa på den måten to ganger, og jeg orker ikke én runde til!

Anonymkode: 28ff2...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette som er så irriterende. Menn lever i sin egen verden. Lar ting surre og gå, helt til de ikke orker mer, og bare kutter ut. Null forvarsel. Hva med å si ifra litt før? Når tvilen begynner å komme? Finne ut av det sammen? Ikke bare "nå er JEG ferdig...gi meg husnøkkelen min...her er tingene dine...lykke til videre". Og så blir alt taust. Og så står vi der, helt knuste, lurte på hva som skjedde. Jeg dater igjen, men holder avstand. Nå har jeg opplevd å bli dumpa på den måten to ganger, og jeg orker ikke én runde til!

Anonymkode: 28ff2...e89

Og hva er greia med å ikke prøve litt? Taper man så mye? Prøver man så vil faktisk følelser komme tilbake. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er greia med å ikke prøve litt? Taper man så mye? Prøver man så vil faktisk følelser komme tilbake. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Skjønner heller ikke at man kan være modig nok til å si ifra, finne ut av det sammen. Er man kjærester så må man jo kunne snakke om alt. Ikke la det surre og gå, spille kjæreste til man ikke orker mer. Ha litt respekt for kjæresten. Det å bare pakken sammen fordi han er ferdig, ikke gi en mulighet for å fikse ting sammen 👿

Anonymkode: 28ff2...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger føles det bare feil og man egentlig har lyst å gå. Folk er forskjellig og for han så prøvde han på sin måte. Enkelere sagt enn gjort å snakke om følelser som er borte der og da. Prøv å fokuser på at du ikke har lyst å være sammen med noen som ikke føler det samme som deg.

Anonymkode: 834f5...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bedre å gå før da...si det som det er, følelsene er borte eller døende...men å ikke vise noe av dette før de sier endelig stopp... Alle sier at vi skal være glade, han er ikke verdt det, gå videre, finn en som fortjener deg, bla bla.. Vi vet jo alt det der.. Men følelsene sitter nå i, det er disse idiotene vi fortsatt elsker. De er ferdig med oss, ofrer oss ikke en tanke, finner seg bare en ny en. Enkelt for dem da de har vært uten følelser lenge. Men så si det da, ikke spill et skuespill. Ikke vær søt, god, sjarmerende, inkluderende, le og ha det gøy med oss. Vis litt respekt, si ifra når ting skurrer.

Anonymkode: 28ff2...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Ts, sa ikke eksen din at han ikke elsket deg, og ikke hadde gjort det på en stund? Er det da så lurt å være venner og sitte å vente på at kanskje, kanskje en gang så vil han elske deg igjen? Har du ingen egenverdi? Jeg vet man kan gå langt, veldig langt for den man elsker. Jeg er i en forferdelig kjærlighetssorg selv. Men hadde jeg fått høre at eksen min ikke hadde følelser for meg lengre, så hadde denne lange sluttprosessen blitt mye kortere. For der går rett og slett grensa. Og det er naivt å tro at du skal klare å vinne han tilbake med å være venner med ham. Du risikerer virkelig å såre deg selv, gang på gang her. Jeg vet det er vanskelig, tro meg!! Men det er rett og slett en bedre løsning, å si at du er verdt mer, og gå i fra. Men, det er jo ditt valg. Og kun du som kan ta det. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...