Gå til innhold

"Veldedighetsknull". Har du gjort det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest LillaGorilla🐒
22 timer siden, Bossa Nova skrev:

 Veldedighet forbinder jeg med å samle inn penger til et godt formål.

Sikkert noen som har denne typen sex også 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke mann. Men har hatt veledighets sex med en som var jomfru å han følte alt var galt med han.. angrer som en maur på det! Hele vennskapet ble ødelagt ;(

Endret av Annonym91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende topic!
At det er flere menn som faktisk har gjort det overrasker meg litt faktisk. Er litt overrasket over min egen overraskelse, men jeg har mine egne forutsetninger for å tenke som jeg gjør, artig når forutsetningene blir utfordret. 

Jeg har aldri gjort det, tror heller ikke noen har gjort det mot meg, men hvem vet. Kanskje jeg bare er så blind at jeg ikke så det :P Sjansene er små da, hvor blind kan jeg egentlig være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Huff, oi... Jaja. Får kalle det veldedighet." 

Jo, det har vel skjedd et på ganger. Men det er snakk om ølbrillebommerter og liknende. Direkte "stakkars hun som ikke har fått på 3 år, jeg får ofre meg og gi henne inn, sjøl om hun er så fæl at..." det her jeg ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Seksuell nødsituasjon»

 

Er vel kanskje et bedre begrep?

Anonymkode: 2068e...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Seksuell nødsituasjon»

 

Er vel kanskje et bedre begrep?

Anonymkode: 2068e...401

Nemlig !    Det begrepet kjenner jeg bedre ja.  Da kan jeg svare ...  Ja, flere ganger. Spesielt med damer  som ikke lenger trenger å bry seg så mye om prevensjon, for å si det sånn. Ei sa sågar til meg at et besøk  av meg var bedre enn allverdens lykkepiller.  Ja, jeg finner modne damer meget erotisk titrekkende hvis dere lurer ............ 

Anonymkode: 0f1b8...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...