Gå til innhold

"Veldedighetsknull". Har du gjort det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså dette er til dere menn.  Har du noen gang gått med på sex med en dame du egentlig ikke finner attraktiv men fordi du ikke ønsker å skuffe henne eller noe? Selv om du ikke er sprengkåt?

Anonymkode: 3a255...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Men har mistanke om at neon damer har ligget med meg av  veldedighet. Det er ydmykende. Og noe jeg unngår om jeg kan.

Anonymkode: c22fd...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ønske om litt hudkontakt og et litt forfengelig selvbilde som ønsker bekreftelse, i form av å bli begjært har resultert i sex med noen damer som jeg egentlig ikke var særlig kåt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er veldig trist å si nei til damer som vil ha sex, fordi  alle tror at damer kan få det any time. Da blir det jo (tenkte jeg da) veldig ydmykende for henne å bli avvist. Vi vet jo at(mange av) dere sliter med selvtillit og kroppsbilde, og det blir vel ikke bedra av å bli avvist. Så enden på visa er at vi noen ganger på den måte blir presset til å ha sex. Eller presser vi oss selv? Dette er et fint tema å ta opp fordi det viser hvor komplekst dette med sex og forhold er. Og jeg mener ikke at dette er en kriminell handling fordi vi går jo helt bevisst med på det. Og det er jo godt selv om :) Noen ganger har jeg opplevd å bare gått så langt kliningsmessig at det ville blitt rart å backe ut. Så da gjøre jeg det. Og angrer selvfølgelig litt dagen etterpå. Fordi jeg egentlig ikke ville være en fuckboy. Spesielt hvis det blir noe mas ut av det. Men dette er/var min egen skyld må jeg si, jeg skjønte jo hvilken lek jeg var med på. Har liksom alltid hatt vanskelig for å si nei på en måte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg kvinne, men ja. 

Fylla, han var 24 og jomfru. Angrer. Han tryglet og ba, gråt og var helt ifra seg. Noen glass tequila senere og jeg sa ordet "OK".
Jeg var 17 og dum. 

Anonymkode: 65958...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Dette var nytt for meg, ha sex av veldedighet. Du mener vel medlidenhet. Veldedighet forbinder jeg med å samle inn penger til et godt formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Dette var nytt for meg, ha sex av veldedighet. Du mener vel medlidenhet. Veldedighet forbinder jeg med å samle inn penger til et godt formål.

Haha, sjæl ass. På engelsk er jo uttrykket pityfuck. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Dette var nytt for meg, ha sex av veldedighet. Du mener vel medlidenhet. Veldedighet forbinder jeg med å samle inn penger til et godt formål.

Eller var det barmhjertighet?

Anonymkode: 01a88...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Dette var nytt for meg, ha sex av veldedighet. Du mener vel medlidenhet. Veldedighet forbinder jeg med å samle inn penger til et godt formål.

:ler:

Anonymkode: eb2ff...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, canacas skrev:

There's hope! :danse:

Jeg er en mann som holder det han lover, og alltid gir 100 prosent. Det slår ikke alltid like heldig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

veldedighet substantiv (hunkjønn eller hankjønn) 
BØYNING: -a/-en

FORKLARING: bistand, hjelp
NYNORSKvelgjerdshjelp, velgjerdsytinghjelp
Andre forslag: frivillig hjelp

 

Står ingenting om penger her

Anonymkode: f91dd...9ff

Greit at du må ty til ordboka, men hvis du aldri har hørt det før så er ikke den til mye hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...