Gå til innhold

Hvilken Fjordland middag er din favoritt?


Gjest Supersol

Anbefalte innlegg

Lapskausen, rømmegrøten, risgrøten og ertesuppen synes jeg er god. De andre rettene bader jo i saus

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inntil jeg blir så gammel at jeg ikke lenger er i stand til å lage mat så tenker jeg fortsette med å ikke spise Fjordland.

Har full forståelse for at andre varier med en pakke ferdig middag fra Fjordland innimellom. 

Anonymkode: 75593...f5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chop suey (men synes den var bedre før den ble oppgradert med "ny og bedre smak"), rømmegrøt, risgrøt og svenske kjøttboller. Har ikke smakt så mange flere egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, venus_ skrev:

Chop suey (men synes den var bedre før den ble oppgradert med "ny og bedre smak"), rømmegrøt, risgrøt og svenske kjøttboller. Har ikke smakt så mange flere egentlig. 

Kjøttbollene er gode ja. Liker risgrøt også. Den kommer med smør i pakka. Pleier å"stjele" posesukker ifra kafé til og ha på. Bruker ikke kanel på selv om det er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Honey Dew skrev:

Lapskausen, rømmegrøten, risgrøten og ertesuppen synes jeg er god. De andre rettene bader jo i saus

Ja ertesuppa er også god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Lapskausen, rømmegrøten, risgrøten og ertesuppen synes jeg er god. De andre rettene bader jo i saus

Det er mye saus ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Yvonne skrev:

Synes de svenske kjøttbollene ikke er så aller verst. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Det er vanvittig gode,men det er veldig mektig. Mistenker fløte og smør i potetmosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Hvis Fjordland leser dette: Kan dere slutte å ha så mye poteter og ris?

Nei! De må ha mere poteter :fnise: men potetene må være melne og ikke glatte sånn som de er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiste min første Fjordland-middag for rundt 1 uke siden. Den aller første! Og ble faktisk positivt overrasket. 

Det var tilbud på min lokale Meny-butikk på varer som snart gikk ut på dato, så jeg tok meg med en pakke med Raspeballer siden den var så billig.

Jeg er vestlending, så jeg er ganske kresen på sånt. Men det smakte overraskende bra, minuset var kålrabistappen som var altfor finmost og søtlig etter min smak. 

Anonymkode: a07e2...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Yvonne skrev:

Synes de svenske kjøttbollene ikke er så aller verst. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

De har jo endret oppskrift på kjøttbollene. De smakte mye mer for noen år siden, nå smaker de ingenting :( 

Anonymkode: de15a...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker alle sortene egentlig, men det dumme er at jeg sjelden blir mett av de fleste av dem, synes de inneholder for lite i forhold til hva man betaler. Når jeg først kjøper ferdigmat så er det fordi jeg trenger mat kjapt og å bli skikkelig mett (er ofte sulten da), og da går det som regel i Toro sin XL kjøttboller :P jeg er 25 år og normalvektig btw...

Anonymkode: 302b6...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tandorien, men det er vel toro tror jeg. Aller best liker jeg en frossenrett som er i en pappboks i frysedisken mrd kylling tika masala. Der kan man jo faktisk se at det er urter og krydder. Ikke bare en ubestemmelig knall oransje saus. Kyllingen ser og smaker langt bedre også. Billigere er den også. :) Kjøper den av og til når jeg skal på kveldsvakt. 

Også grøten, men det er en evighet siden jeg spiste grøt da. Kjøttbollene er også ok, men gilde sine svenske kjøttboller som man steker og fikser tilbehør til selv er mye bedre. 

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en glassbit på størrelse med en tommelfingernegl i Fjordland svenske kjøttboller for ca åtte år siden (potetstappen), har ikke spist det etterpå. Fjordland beklaget og jeg fikk ny som "plaster på såret", men følelsen av den glassbiten i munnen ... Tenk om jeg hadde svelget den, eller servert den til barn! Veldig skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
9 timer siden, Teriyaki skrev:

Liker tandorien, men det er vel toro tror jeg. Aller best liker jeg en frossenrett som er i en pappboks i frysedisken mrd kylling tika masala. Der kan man jo faktisk se at det er urter og krydder. Ikke bare en ubestemmelig knall oransje saus. Kyllingen ser og smaker langt bedre også. Billigere er den også. :) Kjøper den av og til når jeg skal på kveldsvakt. 

Også grøten, men det er en evighet siden jeg spiste grøt da. Kjøttbollene er også ok, men gilde sine svenske kjøttboller som man steker og fikser tilbehør til selv er mye bedre. 

Å nam den er god hvis det er den jeg tror du mener. Oransje boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...