Gå til innhold

Sex på første date; aktuelt eller ikke?


giirly95

Anbefalte innlegg

Uaktuelt. Har ikke sex med menn jeg ikke kjenner eller føler noe for.

Anonymkode: dfbfa...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fasit på det, begge deler kan være like "riktig." Er jo ikke noe poeng i å vente for å vente heller, men man må føle litt på det. Sex for tidlig kan også ødelegge litt fordi man ikke kjenner hverandre så godt enda og da har lett for å tenke at hun/han alltid har sex på første date, og det trenger joikke stemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke aktuelt hvis første date også er første gang vi møtes. Men hvis det feks er en person jeg har kjent over tid FØR man kommer til dating, så kan det være ok med sex selv om det er "første date". Jeg må kjenner vedkommende nok til å føle meg trygg på han, ikke nødvendigvis trygg på at han ønsker noe mer, men trygg på at han vil oppføre seg skikkelig.

Anonymkode: c9524...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, giirly95 skrev:

Hadde vært gøy å se hva folk tenker om nettopp dette, siden folk flest er så forskjellige. 

Jeg selv har ingen fasit på det, da jeg er mer sånn "skjer det, så skjer det.". Hvis det er stemning for det, hvorfor ikke tenker jeg. Samtidig liker jeg spenningen i det å vente til man er mere eksklusive, og føler noen ganger at sex ved første møte kan ødelegge for noe potensielt i fremtiden.  :wink:

Niks, kjenner ham ikke. Blir bedre hvis man venter 14 dager/en måned før sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes man skal gjøre det som føles spennende og bra der og da ☺️ Vi er jo like gamle og hadde også min periode hvor jeg var "vill" og festet mye når jeg var sytten og hadde flere onenightstands, men det var mest pga et behov for bekreftelse og "kjærlighet" så kunne godt vært foruten og angrer vel en del når jeg ser tilbake (selvom det ikke var så mange egentlig) 😅 Nå som jeg ikke bryr meg så mye om akkurat det men heller ikke har noe problem med sex på første date så lenge man har lyst og det føles spennende og trygt så har jeg hatt sex med to gutter på over tre år og begge to har vært forhold og sex på første date (var venn med ene først og vi var sammen over et år og snakket leeeenge med han andre fra datingside - holder fortsatt på med han siste) 

Anonymkode: 335f7...1a4

Helt enig med deg, og jeg trur mange innludert meg sjæl har ons når de er unge fordi de søker bekreftelse og vil bli likt. Mange av mine ons er ons fordi det ikke ble noe mer enn den ene gangen , for det om jeg kanskje var interessert i mer. Men sånn er det, og noen ganger kunne jeg ømske jeg var jomfru enda 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, giirly95 skrev:

Hadde vært gøy å se hva folk tenker om nettopp dette, siden folk flest er så forskjellige. 

Jeg selv har ingen fasit på det, da jeg er mer sånn "skjer det, så skjer det.". Hvis det er stemning for det, hvorfor ikke tenker jeg. Samtidig liker jeg spenningen i det å vente til man er mere eksklusive, og føler noen ganger at sex ved første møte kan ødelegge for noe potensielt i fremtiden.  :wink:

Kommer an på situasjonen. Føles det riktig der og da. Kjør på. Hvis ikke så kjører man ikke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovecraft
10 minutter siden, giirly95 skrev:

Helt enig med deg, og jeg trur mange innludert meg sjæl har ons når de er unge fordi de søker bekreftelse og vil bli likt. Mange av mine ons er ons fordi det ikke ble noe mer enn den ene gangen , for det om jeg kanskje var interessert i mer. Men sånn er det, og noen ganger kunne jeg ømske jeg var jomfru enda 😂😂

Born again virgin er det noe som heter :-P 

Endret av Lovecraft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uaktuelt. Jeg må bli trygg på en mann og kjenne han godt nok for at jeg ønsker å ta det steget med han. I tillegg handler det også litt om hva slags signaler man sender ut. En mann som nærmest hadde hoppet på meg på første date lyser ikke akkurat av seriøsitet. 

Anonymkode: 33673...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uaktuelt. Jeg må bli trygg på en mann og kjenne han godt nok for at jeg ønsker å ta det steget med han. I tillegg handler det også litt om hva slags signaler man sender ut. En mann som nærmest hadde hoppet på meg på første date lyser ikke akkurat av seriøsitet. 

Anonymkode: 33673...297

Hva slags signaler sender man ut? Ser for meg at man sender ut signaler som at jeg liker deg og synes du er spennende og vil ha sex med deg, og ser ikke problemet med det? Hvor tidlig man velger å ha sex med noen sier jo ingenting om hvor mange man har hatt sex med eller om man pleier å ha sex med noen tidlig, det er det bare gamle tankemåter og fordommer som har lært oss🌻

Enig i at det er en sjanse for at det ikke blir noe seriøst ut av det hvis man i utgangspunktet var ute etter kun sex, men ser ingen grunn til at man ikke skal ville ha et seriøst forhold med noen selvom man har sex første gang? Kan blusse opp følelser og være en icebreaker også. At du synes det er uaktuelt er jo 100% ok og bra for deg, men meldingen din kunne tolkes til at det liksom ikke er ok når andre gjør det og det synes jeg blir for dumt så håper du ikke mente det slik. 

Anonymkode: 335f7...1a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags signaler sender man ut? Ser for meg at man sender ut signaler som at jeg liker deg og synes du er spennende og vil ha sex med deg, og ser ikke problemet med det? Hvor tidlig man velger å ha sex med noen sier jo ingenting om hvor mange man har hatt sex med eller om man pleier å ha sex med noen tidlig, det er det bare gamle tankemåter og fordommer som har lært oss🌻

Enig i at det er en sjanse for at det ikke blir noe seriøst ut av det hvis man i utgangspunktet var ute etter kun sex, men ser ingen grunn til at man ikke skal ville ha et seriøst forhold med noen selvom man har sex første gang? Kan blusse opp følelser og være en icebreaker også. At du synes det er uaktuelt er jo 100% ok og bra for deg, men meldingen din kunne tolkes til at det liksom ikke er ok når andre gjør det og det synes jeg blir for dumt så håper du ikke mente det slik. 

Anonymkode: 335f7...1a4

Les igjen: "(...) som nærmest hadde hoppet på meg (...)". Dersom du ser det i sammenheng med den tidligere setningen er det jo ganske åpenbart at det skjer på vedkommendes egne premisser. 

Anonymkode: 33673...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et år siden hadde dette vært heeelt uaktuelt! Men så møtte jeg en fyr da, først tilfeldig IRL, deretter på Tinder 5 uker etter, snakket og snakket både chat og på tlf, og vi fant ut at vi måtte treffes igjen for å finne ut "om det var noe der". Møttes på nytt etter en uke med mye kontakt og dette var da "vår første date", endte i fantastisk sex og angrer ingenting! Nå er vi i et forhold, det har gått 6 mnd :) tror ikke det finnes noen fasit. Jeg bestemte meg for å kjenne på hva som føltes bra, og så lenge alt føltes bra så kunne jeg gjøre hva som helst! Mitt liv og min kropp!

Anonymkode: 24cc5...9bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags signaler sender man ut? Ser for meg at man sender ut signaler som at jeg liker deg og synes du er spennende og vil ha sex med deg, og ser ikke problemet med det? Hvor tidlig man velger å ha sex med noen sier jo ingenting om hvor mange man har hatt sex med eller om man pleier å ha sex med noen tidlig, det er det bare gamle tankemåter og fordommer som har lært oss🌻

 

Anonymkode: 335f7...1a4

Fordommer? nei det heter å være føre var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg gjør på en date er å flørte, ta han i skrittet og prøver å få hånden min ned i buksa hans. Ser jeg at han rygger unna så er daten definitivt over for min del. 

Anonymkode: 6463e...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det første jeg gjør på en date er å flørte, ta han i skrittet og prøver å få hånden min ned i buksa hans. Ser jeg at han rygger unna så er daten definitivt over for min del. 

Anonymkode: 6463e...1f1

Hvorfor viser du dem ikke tissen din istedet? Sikkert mer suksess da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, O.G. skrev:

Fordommer? nei det heter å være føre var.

Føre var mot hva? Tror du virkelig at en gutt som kun vil ha sex med deg for å forlate deg for å ha sex med en ny ikke gjør det om han får sex etter en måned. Det handler ikke om når man gjør hva nødvendigvis, men hva intensjonen er. Vil han kun få deg til sengs og ikke noe mer så vil han fortsatt kun ha sex og ikke noe mer etter du har vært "hard to get" og begynt å stole på han osv. 

Menn kan være kjempe greie, snille, morsomme og kosete men vil de kun ha sex og ha det morsomt en stund så vil de kun det, akkurat som med kvinner som kun vil ha sex og selskap. Er man en som jakter på noen som er vanskelige å få så er det mer spennende og man gir mer innsats såklart men når alt kommer til alt så blir han ikke forelsket fordi du er vanskelig å få når han først får deg. 

Alltid lurt å prøve å være trygg på noen så man ikke blir skadet under akten osv, men det kan man faktisk aldri vite selvom man har møtt noen for første gang eller etter en mnd

Anonymkode: 335f7...1a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føre var mot hva? Tror du virkelig at en gutt som kun vil ha sex med deg for å forlate deg for å ha sex med en ny ikke gjør det om han får sex etter en måned. Det handler ikke om når man gjør hva nødvendigvis, men hva intensjonen er. Vil han kun få deg til sengs og ikke noe mer så vil han fortsatt kun ha sex og ikke noe mer etter du har vært "hard to get" og begynt å stole på han osv. 

Menn kan være kjempe greie, snille, morsomme og kosete men vil de kun ha sex og ha det morsomt en stund så vil de kun det, akkurat som med kvinner som kun vil ha sex og selskap. Er man en som jakter på noen som er vanskelige å få så er det mer spennende og man gir mer innsats såklart men når alt kommer til alt så blir han ikke forelsket fordi du er vanskelig å få når han først får deg. 

Alltid lurt å prøve å være trygg på noen så man ikke blir skadet under akten osv, men det kan man faktisk aldri vite selvom man har møtt noen for første gang eller etter en mnd

Anonymkode: 335f7...1a4

Nei, men man får silt ut noen av de der som er utholdende fuckboys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Lovecraft skrev:

Born again virgin er det noe som heter :-P 

hahaha joda, men jeg trur ikke på det ass :P gjort er gjort, kommet noe godt ut av ligga - erfaring👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det første jeg gjør på en date er å flørte, ta han i skrittet og prøver å få hånden min ned i buksa hans. Ser jeg at han rygger unna så er daten definitivt over for min del. 

Anonymkode: 6463e...1f1

forestiller meg at du enten har hatt mange korte dater, eller mange one night stands? 🙄 Hvorfor i all verden velger du å starte daten med å skal ta en fremmed på penisen? Og hvorfor er daten over om han velger å være en gentleman, som er ute etter noe seriøst? Hva forventer du ska skje på færste date? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er mye godt en "damn if you do, and damn if you don't" greie. Derfor en dame må vite hva hun vil og hva fyren vil før hun lar trusene falle. Hun må beskytte seg selv og ikke la seg presse til noe hun ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...