Gå til innhold

Hvordan ser du ut på passbildet?


CherryBlossom90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker ikke om jeg nettopp hadde vært ute i sterk vind, men alt tyder på det. Håret mitt er i hvert fall digert og krøllete, men jeg har fått en viss kontroll på toppen av håret slik at det ser ut som en trekant med bred bunn - relativt smalt øverst og så ganske rett ut på sidene sånn at det fyller hele bildet. I tillegg hadde jeg av uviss grunn fått det for meg at det var en god idé å farge håret mørkt på den tiden og jeg har mørk genser på meg, så hodet mitt ser ut som det svever i en stor, svart sky av hår.

Ellers ser jeg helt grei ut - store intense øyne som prøver å brenne hull i sjelen din og et uttrykk som sier 'jeg hater menneskeheten'. Foreløpig har fire stykker sammenlignet meg med Bellatrix Lestrange og jeg skjønner hvorfor, for å si det sånn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk du til fotograf i steden for å ta passbildet da?

Får man se alle bildene som blir fotografert hos Politiet, før man selv velger ut et av bildene?

Anonymkode: 3acb0...b74

Da jeg tok det på politistasjonen for noen år siden, så kom bildet opp på en skjerm foran meg. Jeg fikk ta et nytt siden det var så grusomt det første . Han begynte faktisk å le :( 

 

Jeg car 18 år og hadde ihjel bleket blondt hår og en tynn strek til bryn. Der var varmt den dagen og jeg hadde kledd meg for mye. Ser ut som jeg svetter i panna. Kan være pga blitsen, men ser ikke bra ut. Jeg ser også forvirret ut. Som jeg aldri har blitt tatt bilde av før :fnise: 

Anonymkode: fdf60...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dopa og sur ut. Pluss jeg hadde en svær kvise midt på haka som man ser tydelig. Håret var litt bustete. Som jeg akkurat hadde stått opp.  Ikke det verste bildet jeg har sett av meg, men heller ikke det peneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om jeg akkurat har våknet opp, i sjokk - etter en intens festperiode som inkluderte flatfyll og det som verre er. 

Jeg ser vettskremt ut, og veeeeeeldig sliten. 

Kan vel legge til at passbildet ble tatt på en helt normal hverdag i en helt normal uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passet mitt går heldigvis snart ut, må nesten bare poengtere det kjenner jeg! Er etnisk norsk, mørkeblond med blå øyne, men på akkurat dette bildet i sort-hvitt ser jeg merkelig eksotisk ut. Har skapt et og annet problem, hjelper jo ikke at bildet er åtte år gammelt heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et amerikansk mugshot. Jeg hadde forsovet meg til timen, så rakk ikke og sminke meg (fikk bare klint på litt maskara) og har litt mørke ringer under øynene. Det regnet ute, så håret mitt hadde bruset seg skikkelig. Det la jeg ikke merke til før jeg fikk se meg i speilet etterpå. 

Så ingen får se passbildet av meg. Det kommer aldri til å skje! Eneste som har sett det er søsteren min. Hun sprutet ut i latter. :dry:

Anonymkode: fdf60...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som en fet, rumensk tigger i 50-åra på mitt passbilde. Må heldigvis få nytt pass pga endret etternavn. Kan umulig bli verre :P

Anonymkode: cf1fd...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ut som en fet, rumensk tigger i 50-åra på mitt passbilde. Må heldigvis få nytt pass pga endret etternavn. Kan umulig bli verre :P

Anonymkode: cf1fd...b34

Haha! Er du en fet rumensk tigger i 50-åra da?:P

Anonymkode: e6b58...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det ti år siden sist jeg måtte få nytt pass så jeg var ikke klar over at de tok bilde på kontoret.  Hadde fått tatt bilde hos fotograf som jeg var SÅÅÅÅ fornöyd med, tenkte nå at dette var bra å ha i de neste ti år.  Den gang ei.  Endte opp med et type "Guantanamo" bilde som sikkert vil få mange i passkontrollen til å flire i lunsjpausene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...