Gå til innhold

Hvordan ser du ut på passbildet?


CherryBlossom90

Anbefalte innlegg

Altså, dere som tror DERE har jævlig pass-bilde, så slår ingen mitt. Det er så forferdelig at jeg blir drit flau av å vise det fram ved kontroll eller whatever. Jeg var ganske overvektig da det ble tatt (115kg), så bildet ser ut som et mug-shot bilde av den sureste fengsels-lesba, med de mørkeste ringene under øynene  <- Som jeg har slitt med insomnia hele livet. Rett og slett forferdelig, gleder meg til 2020 da jeg kan ta nytt bilde!

Anonymkode: ce421...e55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut om at jeg har vært på tidenes fylletur og er på tur inn i fengsel... hu ga meg kun en mulighet å ikke tid til å ordne håret som hadde vært ute i vinden (noe jeg ikke så før etterpå).... 

Anonymkode: 5452a...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, dere som tror DERE har jævlig pass-bilde, så slår ingen mitt. Det er så forferdelig at jeg blir drit flau av å vise det fram ved kontroll eller whatever. Jeg var ganske overvektig da det ble tatt (115kg), så bildet ser ut som et mug-shot bilde av den sureste fengsels-lesba, med de mørkeste ringene under øynene  <- Som jeg har slitt med insomnia hele livet. Rett og slett forferdelig, gleder meg til 2020 da jeg kan ta nytt bilde!

Anonymkode: ce421...e55

Du kan be om nytt pass før så lenge du leverer inn det gamle :) man skal helst gjøre det hvis man garn gjennomgått store forandringer slik at ansiktet er forandret (operasjoner, stort vekttap osv) 

Anonymkode: 5452a...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan be om nytt pass før så lenge du leverer inn det gamle :) man skal helst gjøre det hvis man garn gjennomgått store forandringer slik at ansiktet er forandret (operasjoner, stort vekttap osv) 

Anonymkode: 5452a...190

Det visste jeg faktisk ikke, må man betale? Er fattig student, haha. Er ganske stor forskjell, hadde jeg turt så hadde jeg lagt ut bilde for å sammenligne, er helt sykt :laugh:

Anonymkode: ce421...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Helt jævlig. Jeg var litt syk og utslitt den dagen bildet ble tatt så jeg ser ikke akkurat bra ut. I tillegg skjedde det noe rart,sikkert med blitsen eller noe,for det ser ut som jeg nesten ikke har øyenbryn :)

Kjæresten min ser alltid bra ut på bilder uansett. Litt misunnelig på at han alltid klarer å se bra ut på førerkort,pass osv mens jeg alltid ser helt jævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, CherryBlossom90 skrev:

Ok, jeg finnes IKKE fotogen for fem flate øre! Jeg blir stygg på nesten alle bilder. Det er helt håpløst. På passbildet er intet unntak. 

Var på politistasjonen i dag for å ta nytt passbildet da. Dama sier jeg må ta håret GODT bak ørene. Noe som gjør jeg blir seende enda mer fæl ut. Hun måtte ta 7-8!! bilder før vi bare måtte gi opp. Det ene bildet var styggere enn det andre. Ingen skal få se det bildet der i alle fall. Folk kommer vel til å le seg ihjel når de ser det. :( 

Hvordan ser du ut? Er du fornøyd med det? 

Det ekke om å gjøre å se ut som en fotomodell på passbildet, men som deg selv. Slik at du ikke får problemer i passkontrollen og blir anklaget for å gå med falskt pass :D


Mennnnn jeg har et problem! 

Jeg hadde nemlig lyst plantinahår på bildet,

nå er det kort og mørkeblondt! 

Alle kjenner meg jo fortsatt igjen, jeg har ikke et sånt klassisk barbiefjes som 100000 andre ser ut som da,

men likevel så er det jo en nevneverdig forskjell.
Er det noen regler for slikt, om man forandrer hårfarge og frisyre så dratisk som jeg har gjort? 

Jeg har forøvrig hatt kort hår i et par års tid nå, har ikke reist utelands, så har ikke hatt behov for pass, men jeg skal til England snart, og begynner å tenke om jeg må ha nytt pass eller hva... det er fortsatt en del år til det går ut. 

 

Anonymkode: d2073...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg går på speed. Lyset på bildet er så sterk at nesa mi ikke synes heller, det hjelper liksom ikke så mye:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det visste jeg faktisk ikke, må man betale? Er fattig student, haha. Er ganske stor forskjell, hadde jeg turt så hadde jeg lagt ut bilde for å sammenligne, er helt sykt :laugh:

Anonymkode: ce421...e55

Koster det samme som når man skaffet pass sist :P er det rundt 500 for pass? Husker ikke prisen men det finner man jo på nett :) 

Anonymkode: 5452a...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ekke om å gjøre å se ut som en fotomodell på passbildet, men som deg selv. Slik at du ikke får problemer i passkontrollen og blir anklaget for å gå med falskt pass :D


Mennnnn jeg har et problem! 

Jeg hadde nemlig lyst plantinahår på bildet,

nå er det kort og mørkeblondt! 

Alle kjenner meg jo fortsatt igjen, jeg har ikke et sånt klassisk barbiefjes som 100000 andre ser ut som da,

men likevel så er det jo en nevneverdig forskjell.
Er det noen regler for slikt, om man forandrer hårfarge og frisyre så dratisk som jeg har gjort? 

Jeg har forøvrig hatt kort hår i et par års tid nå, har ikke reist utelands, så har ikke hatt behov for pass, men jeg skal til England snart, og begynner å tenke om jeg må ha nytt pass eller hva... det er fortsatt en del år til det går ut. 

 

Anonymkode: d2073...861

Hvis man er usikker så anbefales det å gå innom et politikontor for å få dem til å bekrefte at bildet er godkjent :) 

Anonymkode: 5452a...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som mug-shot bilder fra fengel i usa, likedan med de fleste her inne, i tillegg ser det ut som jeg både er alkoholiker, går på speed og tatt litt av hvert. Hjelper heller ikke at jeg var 20kg tyngre på den tiden bildet ble tatt heller. 

For å ikke snakke om førerkortbildet, alt over, i tillegg glemte jeg å fjerne noe foundation rester på leppene (sminket i en hast sikkert) og der ser regelrett ut som jeg lager duckface. Mer angst for å bli stoppet av en politibil, fordi jeg må da vise fram førerkortet, enn å kjøre på blank svart is. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig asymmetrisk i trynet. Ene øyelokket henger og ene munnviken henger, ser ut som slagpasient. Ser ut som jeg vil drepe noen. Skal fornye passet før jul og da må håret bak ørene hvilket ikke er bra for meg da jeg er gresskar i trynet.

 

Fins det en side hvor man kan se andres stygge passbilder?

Anonymkode: fedfd...346

Vet ikke, men vedder på de som skal lage passbildene av oss sikkert holder på å le seg ihjel av noen av bildene. Ser det for meg. "Se på bilde av Kari Olsen folkens!" :skratte::skratte: 

Anonymkode: d4d2f...019

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser utrolig nok ganske bra ut på passbildet mitt! Fikk til og med komplementer om det sist jeg var i USA og noen Amerikanske gutter jeg kjente ville se på passet mitt :)  Kan jo være de sa det bare for å være greie, eller fordi jeg ser verre ut i virkeligheten enn på bildet. Men jeg tok det som et komplement :sjenert:

Anonymkode: 74275...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildet er ganske fælt. Ser ut som jeg har vært på fylla i en uke uten noe søvn. Jeg ser skikkelig bleik ut og sløv i øya. Jeg begynner jo å tenke, er virkelig sånn jeg egentlig ser ut? Håper ikke det :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, CherryBlossom90 skrev:

Ok, jeg finnes IKKE fotogen for fem flate øre! Jeg blir stygg på nesten alle bilder. Det er helt håpløst. På passbildet er intet unntak. 

Var på politistasjonen i dag for å ta nytt passbildet da. Dama sier jeg må ta håret GODT bak ørene. Noe som gjør jeg blir seende enda mer fæl ut. Hun måtte ta 7-8!! bilder før vi bare måtte gi opp. Det ene bildet var styggere enn det andre. Ingen skal få se det bildet der i alle fall. Folk kommer vel til å le seg ihjel når de ser det. :( 

Hvordan ser du ut? Er du fornøyd med det? 

Gikk du til fotograf i steden for å ta passbildet da?

Får man se alle bildene som blir fotografert hos Politiet, før man selv velger ut et av bildene?

Anonymkode: 3acb0...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaffekrus

Jeg ser faktisk ganske normal ut på det siste passbildet mitt :) Eneste er at jeg normalt sett bruker briller, så det er litt uvant. Bildet på førerkortet mitt derimot er helt grusomt, der ser jeg kriminell ut, og så er panneluggen jeg hadde delt på midten i et forsøk på å få den bort :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lav (160) og nådde ikke opp til kameraet på politistasjonen, så man ser tydelig at jeg anstrenger meg for å strekke meg høyt nok opp sånn at haken stikker fram mot kameraet. Og så sa hun ikke når hun tok bilde så jeg ser skikkelig sur ut :P Men på min utenlandsreise i sommer fra gardemoen kom jeg plutselig på da jeg satt på flyet at vi ikke hadde vist pass (altså.. det var ingen passkontroll), så da slapp jeg å vise det forferdelige bildet. 

Anonymkode: 660b2...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske fornøyd med passbildet mitt. Ser ut som en dumsnill narkosmugler med visjon om en behagelig fremtid, så det kunne absolutt vært verre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...