Gå til innhold

Hvordan ser du ut på passbildet?


CherryBlossom90

Anbefalte innlegg

Ok, jeg finnes IKKE fotogen for fem flate øre! Jeg blir stygg på nesten alle bilder. Det er helt håpløst. På passbildet er intet unntak. 

Var på politistasjonen i dag for å ta nytt passbildet da. Dama sier jeg må ta håret GODT bak ørene. Noe som gjør jeg blir seende enda mer fæl ut. Hun måtte ta 7-8!! bilder før vi bare måtte gi opp. Det ene bildet var styggere enn det andre. Ingen skal få se det bildet der i alle fall. Folk kommer vel til å le seg ihjel når de ser det. :( 

Hvordan ser du ut? Er du fornøyd med det? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle passbilder blir fæle. Ingen ser særlig fine ut på bilder når de skal se rett frem og være dønn seriøse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nana skrev:

Det ser ut akkurat som et av de mug-shot'ene fra amerikanske media. Ikke de sexy.

Haha jeg og! Ser ut som en farlig kriminell på det bildet der. Samboer ler hver gang han ser det. Sier jeg har det styggeste passbildet han har sett  :dry: Hyggelig. 

Anonymkode: d4d2f...019

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som en trist hund på mitt passbilde, alle jeg har reist med har ledd seg skakk når de har sett det. Menmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart en ser fæl ut på slike bilder. En får ikke lov til å smile og håret må bort fra ansiktet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er jo klart en ser fæl ut på slike bilder. En får ikke lov til å smile og håret må bort fra ansiktet

Venninnen min ser fin ut. Men hun ser fin ut på bilder uansett omstendigheter. Misunnelig. 

Anonymkode: d4d2f...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke bra ut. Ser ut som et mugshot. Har også opplevd at personen i passkontrollen begynte å spørre meg om fødselsdate og slikt fordi h*n var usikker på om personen på bildet var meg.

Anonymkode: 7804a...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig asymmetrisk i trynet. Ene øyelokket henger og ene munnviken henger, ser ut som slagpasient. Ser ut som jeg vil drepe noen. Skal fornye passet før jul og da må håret bak ørene hvilket ikke er bra for meg da jeg er gresskar i trynet.

 

Fins det en side hvor man kan se andres stygge passbilder?

Anonymkode: fedfd...346

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser forvirra og kriminell ut. En merkelig kombinasjon. Driter egentlig i hvordan jeg ser ut på passbildet, bare morsomt. 

Anonymkode: acc8c...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at en ikke kan ha ansiktet fullt av hodehår, men må alle stille med håret bak ørene, eller hestehale? 

Anonymkode: 98c18...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk sykt fornøyd med passbildet mitt, jeg ser faktisk veldig bra ut på det. Er faktisk stolt av å vise frem passbildet mitt fordi jeg var så heldig med det :)

Anonymkode: e0ef6...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk fornøyd med passbildet. Men det kan jo ha en sammenheng med at det er ni år gammet....

Anonymkode: 98ef7...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alle slike bilder til pass eller førerkort ser vel alltid helt hinsides merkelige og stygge ut?

Anonymkode: 37a1e...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...