Gå til innhold

Noe jeg burde sjekke opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Først kommer en liten forhistorie som jeg tror er ganske vesentlig for spørsmålet.. Jeg har alltid hatt problemer med magen, var inn og ut på sykehus hele barndommen. I voksen tid så har jeg ikke hatt noen problemer, men om jeg går noen dager mellom hver gang jeg går på do så har jeg alltid hatt vondt i korsryggen og beina når jeg først går gått på do.

Jeg er nå i uke 18 og har slitt endel med treg mage. Idag har jeg gått på do noen ganger og har nå vondt i korsryggen igjen. Har i tillegg begynt å slite med bekkenet og har skikkelig hodepine idag. Burde jeg sjekke det opp eller er det bare det samme gamle? Hvis jeg setter meg opp for fort får jeg også opp litt stikking i siden av magen, men går over med en gang.

Anonymkode: b3e7e...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det skal sies så er det ikke noe blod på papiret eller undertøy og hørte nettopp bevegelse med Angelsounden. Har kun klart å få til å høre hjertelyden en gang hos jordmor, det var i to sek også hørte vi bare bevegelsene etterpå. 

Anonymkode: b3e7e...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på legevakta, nå er det videre til Ahus for innleggelse. Nyrebekkenbetennelse👍

Anonymkode: b3e7e...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...