Gå til innhold

Mannen min har hatt sex med 5 horer


Butternut

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du elsker ham mer enn livet selv. Var dette tilfellet også før disse oppdagelsene eller er dette noe du føler nå? For ofte er det slik at en får falske følelser når man er i en situasjon når man blir redd for å miste til andre. Og man blir sittende igjen i et forhold man i utgangspunktet vet man ikke burde bli i. Igjen, kun fordi man ikke vil at andre skal ha partneren selv om en vet det er over. 

Anonymkode: 9cbb1...4b1

Har alltid hatt det. Alltid:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Butternut skrev:

Har alltid hatt det. Alltid:/

Da er det ikke rart at du, med de sterke følelsene du har for ham, prøver å legge skylda over på deg selv. Dette er ikke uvanlig når noen elsker noen høyt. Man prøver alltid å heller beskytte den andre og ta smerten selv.

Jeg er ganske sikker på at du har gitt ham nok av oppmerksomhet, at han har fått anerkjennelse hjemmefra, slik det er normalt å få når noen er så elsket som han har vært, så unnskyldningene hans om å ha måttet gå til andre for å få disse virker noe tomme, ihvertfall for meg.

Anonymkode: 9cbb1...4b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er enklere å tenke at disse var " horer ". Men du må også tenke på at vi snakker multiple utroskap her. Og enda verre, innen kort tid. Hva om det ikke hadde blitt oppdaget? Hvem er denne mannen? Egentlig? Er han den du elsker mer enn livet selv?

Anonymkode: 9cbb1...4b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mista mye selvtillitt av dette. Hadde følt at jeg ikke var bra nok.

Mulig jeg hadde prøvd forholdet litt lengre for hans del (jeg er skikkelig soft og hater å se at andre har det vondt), men om jeg blir mistenkelig igjen eller føler at jeg ikke strekker til, ville jeg kanskje tatt en seriøs prat med han. Det er greit at du er snill med han og at han viser anger, men du skal ikke ofre din egen velvære for dette.

Jeg synes at du skal se det an til du er helt sikker på hva som er det riktige valget og hva som blir enklest for deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gothminister skrev:

Dessverre kan man ikke se på et menneske om de har sykdommer og det er langt i fra kun prostituerte som har slikt. Jeg vil hevde at mange prostituerte er bedre på beskyttelse en fyllesex blant befolkningen. Så er det dette med å kjøpe sex. Dessverre har jeg enkelte fordommer her. Har dessverre liten respekt for menn som kjøper sex og hadde nok vært svært tydelig i min fordømmelse om en kammerat hadde kjøpt sex. Selv om jeg vet at slike fordommer ikke bør styre.

Noen av dem er sikker mer nøye på å beskytte seg. Men man vet ikke hvem av dem som er det. Hpv og herpes kan smitte uansett, så man før årnærmest garantert smitte av disse virusene. Det er det ikke sikkert man merker, men man kan smitte videre. Kanskje ts ender opp med livmorhalskreft pga hpv, eller et massivt herpesutbrudd med sykehusinnleggelse. Da er det ganske kjedelig, likevel. 

Anonymkode: 6132f...fd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dem er sikker mer nøye på å beskytte seg. Men man vet ikke hvem av dem som er det. Hpv og herpes kan smitte uansett, så man før årnærmest garantert smitte av disse virusene. Det er det ikke sikkert man merker, men man kan smitte videre. Kanskje ts ender opp med livmorhalskreft pga hpv, eller et massivt herpesutbrudd med sykehusinnleggelse. Da er det ganske kjedelig, likevel. 

Anonymkode: 6132f...fd1

Man vet aldri hvem som kan være smittet av sykdommer. Så skal man ha en garanti, da må begge til kontroll før man havner i bingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Gothminister skrev:

Din overskrift er voldsom. En kvinne med prostitusjonserfaring, det du kaller hore. Er faktisk et menneske, en kvinne. Din mann har vært utro, ikke noe annerledes om det er med ei som tar betalt for det. Hva du skal gjøre, er helt opp til deg og ingen andre.

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med brukeren over.

Hvorfor kaller du dem horer? Du nedverdiger dine medsøstere helt unødvendig. Mange av de ofre for menneskahandel, og det er synd at de i tillegg må stigmatiseres ytterligere og bli møtt med nedsettende betegnelser av andre.

Å være utatt for menneskehandel er faktisk verre enn å oppleve utroskap i min bok, faktisk er utroskap en bagatell i fohold.

Så slutt å vær så dramatisk og bli i foholdet eller gjør det slutt, verre er det ikke, og ingen bryr seg egentlig.

Anonymkode: c8a1e...b21

Før dere kaller overskriften voldsom så hadde det vært greit om dere tok en sjekk i den norske ordboken. Greit at ordet hore ikke har noen positiv klang i dagens samfunn, men det betyr ikke at man ikke skal kunne kalle en spade for en spade. 

Etter definisjon i den norske ordboken er en hore enhver kvinne som har seksuell omgang med en eller flere menn mot betaling. Prostituert er derimot synonym for ordet hore. 

Legger ved bilde tatt fra den norske ordboken:image.png

Om trådstarter velger å bruke hore fremfor prostituert er på ingen måte å degradere medsøstre unødvendig. Hadde man kalt en kvinne som ikke prostituerte seg for penger en hore hadde det vært en unødvendig degradering. Men når man derimot selger kroppen sin for penger er man per definisjon en hore. Om det er menneskehandel som er den bakomliggende årsaken er irrellevant. Det må være lov at folk bruker ordet hore i en debatt for å omtale en person som selger sex. Det blir for dumt om man skal anklage og latterliggjøre folk som bruker ordet i sin rette forstand. 

Anonymkode: 547f3...23d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Før dere kaller overskriften voldsom så hadde det vært greit om dere tok en sjekk i den norske ordboken. Greit at ordet hore ikke har noen positiv klang i dagens samfunn, men det betyr ikke at man ikke skal kunne kalle en spade for en spade. 

Etter definisjon i den norske ordboken er en hore enhver kvinne som har seksuell omgang med en eller flere menn mot betaling. Prostituert er derimot synonym for ordet hore. 

Legger ved bilde tatt fra den norske ordboken:image.png

Om trådstarter velger å bruke hore fremfor prostituert er på ingen måte å degradere medsøstre unødvendig. Hadde man kalt en kvinne som ikke prostituerte seg for penger en hore hadde det vært en unødvendig degradering. Men når man derimot selger kroppen sin for penger er man per definisjon en hore. Om det er menneskehandel som er den bakomliggende årsaken er irrellevant. Det må være lov at folk bruker ordet hore i en debatt for å omtale en person som selger sex. Det blir for dumt om man skal anklage og latterliggjøre folk som bruker ordet i sin rette forstand. 

Anonymkode: 547f3...23d

Tror du misforsto det han skrev. Det han prøver å understreke er at det spiller ingen rolle om de er hore eller ikke. Om kvinne har betalt for det eller ikke. Det er utroskapen som er ille. 

Anonymkode: 9cbb1...4b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne i en del tilfeller tilgitt utroskap og fortsatt forholdet, men jeg kunne aldri, og da mener jeg ALDRI, gått inn i eller fortsatt i et forhold med noen som anser mennesker å være en handelsvare. 

Anonymkode: 15b38...35b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Forferdelig greier, dette må være grusomt. Du er mentalt voldtatt, og det må ageres tilpasset (ikke det at jeg vet hvordan). Men det jeg ville si er at du må seriøst vurdere at mannen din kan lide av en seksuell lidelse: Hyperseksualitet eller seksuell avhengighet. Eller andre typer lidelser. Har har uansett sikker issues, som man sier nå for tiden.

Jeg kjenner noen som er slik. De har det vanskelig ja, men det skal godt gjøres å holde seg selv i sjakk. 

Det er ikke din feil!!!! Du kan ikke fikse det og han kan ikke fikse det. Profesjonell hjelp kan være et håp, men et langt lerret å bleke.

Du bør uansett gå til psykolog selv. Du er traumatisert og kan ha godt av å snakke med noen og få hjelp til å komme videre.

Jeg føler veldig med deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.9.2016 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Helt enig med brukeren over.

Hvorfor kaller du dem horer? Du nedverdiger dine medsøstere helt unødvendig. Mange av de ofre for menneskahandel, og det er synd at de i tillegg må stigmatiseres ytterligere og bli møtt med nedsettende betegnelser av andre.

Å være utatt for menneskehandel er faktisk verre enn å oppleve utroskap i min bok, faktisk er utroskap en bagatell i fohold.

Så slutt å vær så dramatisk og bli i foholdet eller gjør det slutt, verre er det ikke, og ingen bryr seg egentlig.

Anonymkode: c8a1e...b21

Så lenge kvinner tar betalt for å utføre seksuelle tjenester så kan de i ordets rette forstand beskrives som 'horer' uten at noen kan si at det er feil. Yrket kan forøvrig også beskrives med betegnelser som ludder, prostituert, eskortepiker, skjøge, teve, tøs, gledespike, hetære eller tøyte, Hvilket av disse hun velger å bruke i overskriften har ingen betydning i forhold til innleggets budskap. At hun har brukt betegnelsen eskorter lenger nede i teksten viser klart at dine beskyldninger om stigmatisering er grunnløse og uforståelige.

At prostituerte jenter kan være ofre for menneskehandel er for så vidt riktig, men vi vet ikke hvilken bakgrunn jentene her har og det er faktisk mange av disse prostituerte jentene som er norske jenter som frivillig på egenhånd velger dette for å tjene ekstra penger eller finansiere studier el.l. 

Ofre for menneskehandel er selvsagt tragedier i hvert enkelt tilfelle og noe vi alle tar sterk avstand fra. Det at det er utbredt med menneskehandel i miljøet er fakta, men det var ikke dette tråden handlet om og du er rimelig 'off topic'.

Når du på toppen av det hele er frekk nok til å dømme henne som latterlig dramatisk og påstå at utroskap og svik bare er en bagatell, så viser det mer om deg og dine mangler enn noe annet! De som har opplevd utroskap vet at et slikt svik er så langt i fra en bagatell slik du prøver å fremstille det. For mange blir det et av livets største tragedier og etterlater arr en bærer med seg for resten av livet! 

Egentlig blir du vanskelig å ta på alvor, snakker vi troll her? Uansett så var du et utrivelig bekjentskap. 

Skjerp deg!

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeld han, og han ender opp med 25.000 i bot pr. besøk. En grei hevn å ribbe han for 125.000 spenn og la han bli registrert som sexkjøper på rullebladet for evig og alltid.

Anonymkode: a94ec...3bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anmeld han, og han ender opp med 25.000 i bot pr. besøk. En grei hevn å ribbe han for 125.000 spenn og la han bli registrert som sexkjøper på rullebladet for evig og alltid.

Anonymkode: a94ec...3bf

Problemet er at hun tror at ved å la han få gå fra dette ustraffet så viser hun sin kjærlighet for han.

Når alt hun viser er at hun hverken elsker seg selv eller han. 

Anonymkode: 582e6...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎28‎.‎09‎.‎2016 den 15.22, Butternut skrev:

Ja, hva skal en si. Jeg kom endelig inn på mobilen hans. Han har skrevet med en jente i ca 1 år, flørtet og de har møttes noen ganger. Senere tilsto han alt. Han trengte oppmerksomhet, han ønsket å bli anerkjent, han ville ha spenning. Det betydde ingenting følelsesmessig. Han har i år kjøpt sex av fem forskjellige eskorter. Jeg har visst det lenge, at noe var galt og har tenkt det verste. Forbredt meg på det jeg kunne finne. Jeg er ikke sint, men verden rundt meg føles ikke virkelig lenger. Jeg er tom. Jeg føler hjertet mitt har forlatt kroppen. Han har nå kuttet kontakt med henne han skrev med. Skammer seg, innser hva han har gjort. Jeg ser og føler skammen hans så inderlig. Jeg tror han bør skaffe hjelp. Han gråter. Sier det er på grunn av all smerten han har påført meg. 

Jeg synes oppriktig synd på han, hva drev han til dette? Var det meg? Er det pga depresjonen hans? Han har mistet seg selv .Det jeg opplever nå er så umenneskelig vondt, de fleste hadde gått. De aller fleste hadde rømt og aldri sett seg tilbake. Det han har gjort er avskyelig. Så avskyelig at jeg nesten ikke klarer trekke pusten. Men jeg elsker han mer enn livet selv. 

Hva hadde du gjort?

Kjære deg, han har vært utro med deg flere ganger! Du må bare gå. Eskorte dame, eller ikke, du må løpe så fort du kan. Om det er kvinner som tar betalt for sex for å overleve, eller om det er kvinner som er tvunget av bakmenn/kvinner har ikke noe med dette å gjøre. Han har gjentatte ganger vært utro SÅ LØP DIN VEG FORTERE ENN FAEN. DU fortjener så mye bedre enn det!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla🐒

Hva jeg hadde gjort? Hevet ham på huet og ræva ut, for å bruke et populært uttrykk her inne.

Både pga utroskap, menneskesyn og total mangel på respekt og tillit dette ville skapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke horer bare fordi det er kvinner og ikke deg. For en stygg måte å omtale dine medsøstre.  :angry:

 

Anonymkode: f1ce3...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2016 den 17.10, Gothminister skrev:

Dessverre kan man ikke se på et menneske om de har sykdommer og det er langt i fra kun prostituerte som har slikt. Jeg vil hevde at mange prostituerte er bedre på beskyttelse en fyllesex blant befolkningen. Så er det dette med å kjøpe sex. Dessverre har jeg enkelte fordommer her. Har dessverre liten respekt for menn som kjøper sex og hadde nok vært svært tydelig i min fordømmelse om en kammerat hadde kjøpt sex. Selv om jeg vet at slike fordommer ikke bør styre.

Har du hatt sex med prostituerte?

Anonymkode: 14d3b...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...