Gå til innhold

Er denne muslimen vakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Hvorfor tror du det? Har du virkelig ikke sett mange flotte vakre religiøse? Men disse kvinnene på bilde i denne tråden. Kan jeg ikke tro er religiøse. Eller er du av den troen at alle som stammer fra et islamsk land er muslimer?

Jeg sa ikke at jeg mente det,. Jeg spurte om det var det du mente.

Anonymkode: e9436...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at jeg mente det,. Jeg spurte om det var det du mente.

Anonymkode: e9436...09a

Hvordan kan du tolke det at jeg skulle mene det? Kan du ikke lese?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja muslimske jenter er fæle...(ikke rart de steiner de som synes det (homofile)).

DENIM_SOFT_G_HIJAB.jpg

hijab-010.jpg

33854d05829b84d25bbf774e255ac1ec.jpgLatest-Hijab-Style-DesignTrends-Tutorialwraps-hh-essentials-premium-jersey-wrap-

729x.jpg

pretty-hijab.jpg

 

 

Anonymkode: 4e97f...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er de hardt sminket? Må være noe kulturforskjell her, for de er sikkert like flinke med sminketeknikk som andre kvinner.

De ser jo ut som plastdukker

images?q=tbn:ANd9GcRimiMqwbgFwRoS4DtT0FJ

Anonymkode: 2a833...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Hvordan kan du tolke det at jeg skulle mene det? Kan du ikke lese?

Jeg ser at du ikke er i stand til og svare på enkle ja og nei spørsmål. Jeg tolker det derfor som at du mener at bare stygge kvinner fra muslimske land er muslimer.

Anonymkode: e9436...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja muslimske jenter er fæle...(ikke rart de steiner de som synes det (homofile)).

DENIM_SOFT_G_HIJAB.jpg

hijab-010.jpg

33854d05829b84d25bbf774e255ac1ec.jpgLatest-Hijab-Style-DesignTrends-Tutorialwraps-hh-essentials-premium-jersey-wrap-

729x.jpg

pretty-hijab.jpg

 

 

Anonymkode: 4e97f...86e

Stakkars undertrykte kvinner vel bortsett fra hun der uten hijab, 

Anonymkode: e9436...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at du ikke er i stand til og svare på enkle ja og nei spørsmål. Jeg tolker det derfor som at du mener at bare stygge kvinner fra muslimske land er muslimer.

Anonymkode: e9436...09a

Og du store. Du må jo være et ekte KG kvinnfolk. Jeg tolker deg dit at du mener alle muslimske kvinner er stygge. For det er kun du som har snakket om det. Og igjen, løes det jeg har skrevet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars undertrykte kvinner vel bortsett fra hun der uten hijab, 

Anonymkode: e9436...09a

Men utrolig vakre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste muslimer vil nok si at Aylar Lie og Sarah Shahi ikke er muslimer. De følger ikke muslimske regler om seksualmoral og ære. Og i motsetning til muslimske menn, er kvinner som bryter regler er horer, og fortjener ikke respekt.

Anonymkode: 07e19...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste muslimer vil nok si at Aylar Lie og Sarah Shahi ikke er muslimer. De følger ikke muslimske regler om seksualmoral og ære. Og i motsetning til muslimske menn, er kvinner som bryter regler er horer, og fortjener ikke respekt.

Anonymkode: 07e19...261

Man bør være varsom med og påstå at folk er religiøse. Personlig ville jeg blitt forbanna om noen beskylte meg for å være kristen. Disse damene du nevner har jeg aldri sett eller hørt har hatt noen forbindelse til religiøsitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de vakreste kvinnene jeg har møtt (i Norge) er fra Iran. Ikke bare vakre men høyt utdannede, selvstendige og interessante kvinner. Ingenting som tydet på at de var det minste religiøse og enkelte vet jeg er ateister. Generelt mye mer liberale enn det de fleste forestiller seg. 

Anonymkode: 36946...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Gothminister skrev:

Man bør være varsom med og påstå at folk er religiøse. Personlig ville jeg blitt forbanna om noen beskylte meg for å være kristen. Disse damene du nevner har jeg aldri sett eller hørt har hatt noen forbindelse til religiøsitet.

Så du er kristen du.

Anonymkode: e9436...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gothminister skrev:

Man bør være varsom med og påstå at folk er religiøse. Personlig ville jeg blitt forbanna om noen beskylte meg for å være kristen. Disse damene du nevner har jeg aldri sett eller hørt har hatt noen forbindelse til religiøsitet.

Dette kan umulig være sant siden i følge dere på KG så er alle fra midtøsten konservative muslimer.

Anonymkode: e9436...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Gothminister skrev:

Jeg er norsk og langt fra kristen. Jeg følger tradisjoner som jul og påske, det er ferie. En av mine beste venner er fra Iran, han er på ingen måte muslim, men følger også enkelte tradisjoner han er vokst opp med. Vi må være varsomme med og ikke stigmatisere alle, selv om de kommer fra et typisk kristent eller islamsk land.

Godt sagt

Anonymkode: 03893...a1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at du ikke er i stand til og svare på enkle ja og nei spørsmål. Jeg tolker det derfor som at du mener at bare stygge kvinner fra muslimske land er muslimer.

Anonymkode: e9436...09a

Rart at bare du tolket ham slik. 

Anonymkode: 03893...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan umulig være sant siden i følge dere på KG så er alle fra midtøsten konservative muslimer.

Anonymkode: e9436...09a

Hvor du har dette tøvet i fra, aner jeg ikke. Det er alt for mange mennesker fra islamske land som blir stigmatisert når de kommer til Norge. Mange av dem er på ingen måte muslimer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av de vakreste kvinnene jeg har møtt (i Norge) er fra Iran. Ikke bare vakre men høyt utdannede, selvstendige og interessante kvinner. Ingenting som tydet på at de var det minste religiøse og enkelte vet jeg er ateister. Generelt mye mer liberale enn det de fleste forestiller seg. 

Anonymkode: 36946...a9d

Mange iranere er intellektuelle mennesker og derfor ikke religiøse. Har selv vært sammen med ei fra Iran. Flott og deilig kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gothminister skrev:

Mange iranere er intellektuelle mennesker og derfor ikke religiøse. Har selv vært sammen med ei fra Iran. Flott og deilig kvinne.

Jepp, har samme erfaring som deg. Skal ikke gå i detalj, men...damn!

Anonymkode: 36946...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...