Gå til innhold

Samsung S6 og MMS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har flere ganger forsøkt å få til de riktige innstillingene for MMS på mobilen (har Chess), men mobilen vil fremdeles ikke sende eller motta MMS uten at jeg aktivt skrur på det mobile nettet. Hva gjør jeg galt? 

Anonymkode: b8527...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør ikke noe galt, MMS sendes over mobilnett og man trenger derfor å ha dette aktivert for å sende og motta MMS.

Hilsen tidligere kundeservicemedarbeider hos Chess :)

Anonymkode: 30eeb...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør ikke noe galt, MMS sendes over mobilnett og man trenger derfor å ha dette aktivert for å sende og motta MMS.

Hilsen tidligere kundeservicemedarbeider hos Chess :)

Anonymkode: 30eeb...0b7

Hvorfor må jeg ikke det med den andre mobilen min, som også er android? Dernsender og mottar den MMS uten at jeg må skru på det mobile nettet. 

Anonymkode: b8527...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må jeg ikke det med den andre mobilen min, som også er android? Dernsender og mottar den MMS uten at jeg må skru på det mobile nettet. 

Anonymkode: b8527...3f4

Noen mobiler aktiverer mobilnettet automatisk når MMS sendes og mottas, for å deaktivere det igjen etterpå. Har ikke vært borti at Samsung gjør det (har Samsung selv), og har ikke helt oversikt over hvilke som gjør det.

Anonymkode: 30eeb...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen mobiler aktiverer mobilnettet automatisk når MMS sendes og mottas, for å deaktivere det igjen etterpå. Har ikke vært borti at Samsung gjør det (har Samsung selv), og har ikke helt oversikt over hvilke som gjør det.

Anonymkode: 30eeb...0b7

Hm...så Samsung har ikke den funksjonen altså. 

Anonymkode: b8527...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...