Gå til innhold

Hva gjør dere på fritiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter jobb, i ferier og i helger, hva gjør dere? Har dere noen interesser? Kurs? 

 

Anonymkode: 55bdc...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jobb orker jeg egentlig ikke noe. Synes heller ikke det er noe tid igjen til å finne på noe etter jobb egentlig. Hender at det blir en fjelltur noen ganger, eller trening. Men ellers er det ikke noe annet egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener og går turer i Marka

Spiller pokemongo=går mye rundt i byen

Skal ta nybegynnerkurs i Tyrkisk på nyåret

Skal ta 2 nettstudier  (enkeltemner)på nyåret

Baker og tester nye oppskrifter

Samler på 50 lapper.  Dvs alle 50 lapper jeg kommer over sparer jeg på...ikke akkurat en hobby da....

Leser bøker og ser dokumentar

Jobber frivillig. Mye forskjellig du kan finne på frivillig.No

Ordner møbler. Lakkerer dem,syr om trekk osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft

Er skikkelig nerdete, men elsker naturen og villmarken! Digger bøker, spill og brettspill! Det sosiale med brettspill gjør det enda bedre! Ellers så jobber jeg stort sett med bøker så jeg er naturlig glad i det meste, bortsett fra krim, herrejesus så mye krim nordmenn leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikser med fleksitid slik at jeg får mest mulig langhelger der jeg kan dra på tur til varme strender med mye vind for kitesurfing og annen morro. Blir noen uker med veldig mye jobb og korte helger, og mange lange helger i utlandet. Nå på høsten prøver jeg å tilbringe minst mulig fritid i kjølige Norge :)

Anonymkode: 8907d...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter jobb, i ferier og i helger, hva gjør dere? Har dere noen interesser? Kurs? 

 

Anonymkode: 55bdc...3f0

Meldt meg inn i den lokale kajakkforeningen og deltar på turer der:-)

Anonymkode: 71784...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dedikerer alt av fritid til frimerker, er tross alt bedre enn pokemon go.

Anonymkode: 51c9a...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener, drar på fjellturer, er sammen med venner. Ser litt på film/TV, leser bøker og driver litt med håndarbeid. Har ellers barn, så de fyller mye av fritiden min. Har også en jobb som gjerne krever en del overtid, og holder på med videreutdanning/kurs gjennom jobben som betyr at jeg må lese litt på fritida også. Og jeg har en enebolig med ganske stor hage som krever sitt. Har ikke utfordring med å fylle fritida nei.

Anonymkode: d54f7...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fritid? :fnise:

Med 80 % stilling utenfor huset, seks barn som skal følges opp, en over middels stor gård med dyrehold og i tillegg er vi beredskapshjem for BV, så blir det ikke så veldig mye fritid. Har vi tid til overs så blir den som oftest tilbragt ute. På tur eller rundt et bål med pølser, kakao og marshmallows. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener litt. Men jobber for det meste, vanligvis ikke tid til fritid. 

Anonymkode: 0fcfd...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig blitt singel, så dette med fritid synes jeg er skikkelig vanskelig. :P
Jeg sitter bare inne jeg etter jobb. Ser på tv, spiller, leser bøker, maler... av og til går jeg på cafe med venner men det er ikke så ofte. Synes det er utrolig rart å være så mye alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...