Gå til innhold

Piercing i navlen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt lyst til å ta piercing i navlen for å dekke den til litt. Men hvor harry er det i 2016? Er det noen som gjør det nå?

Anonymkode: 2c5af...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, kan ikke forstå det. Med den kunnskapen vi har i 2016 trenger vi ikke den slags lengre.

Nå er det splitting av tunga, samt prince albert ev. christina piercing som gjelder.

Lykkkkkkke tilllll.................................(er mulig dette er en slags type form for ironi??????) ( Ikke gjør det)!!!!

Anonymkode: 52a85...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange som har det, har det selv også.. mest fordi jeg tok det for et par år siden, og som du sikkert vet så gror ikke hullet igjen, men det gror nok til at man ikke kan få inn piercingen. Derfor liker jeg å ha muligheten til å ha i en piercing om jeg ønsker det. Men må ærlig innrømme at det er litt småharry, så spørs om ikke jeg snart tar den ut for godt :P

Anonymkode: 10c48...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kan ikke forstå det. Med den kunnskapen vi har i 2016 trenger vi ikke den slags lengre.

Nå er det splitting av tunga, samt prince albert ev. christina piercing som gjelder.

Lykkkkkkke tilllll.................................(er mulig dette er en slags type form for ironi??????) ( Ikke gjør det)!!!!

Anonymkode: 52a85...802

Og hva mener du egentlig med dette..? Hver sin smak tenker nå jeg, finnes vel verre ting i verden en en simpel navlepiercing :)

Anonymkode: 10c48...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har piercing i navlen som jeg tok for snaue ti år siden. Jeg syns faktisk det er ganske pent, men det er jo heller så og si aldri noen annen som ser den da, for jeg bruker ikke magetopper og jeg er sjelden på stranda eller i basseng... Jeg hadde nok ikke tatt det i dag, men nå som jeg først har den, synes jeg det er ganske fint og jeg vil ikke ta den ut ennå hvertfall. 

Hvis du vil ha det, spiller det vel ikke så stor rolle hva andre mener om det? :) Det er jo en forholdsvis skjult piercing da, i motsetning til mange andre... 

Anonymkode: 8e5bb...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...