Gå til innhold

Jeg klarer ikke tenne på han, hva f skal gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så fortvila at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Skamfull og proppfull i dårlig samvittighet...

For en stund siden møtte jeg den flotteste mannen noensinne. Han er så snill og god, tvers igjennom et fantastisk menneske. Får sommerfugler i magen bare jeg tenker på hvor snill og bra han er. Omsorgsfull, forståelsesfull og tålmodig så det holder. Vi har alltid noe å prate om, han får meg til å le, vi har ingen felles interesser men hans interesser er ganske interessante for meg, syns det er spennende at han interesserer seg for det og det osv. Jeg går virkelig ikke lei av han og trives sånn i hans nærvær. Han er så søt og skjønn med meg også, gir meg ofte komplimenter, legger merke til detaljer og ja... Støttende, motiverende... Alt! Han har alt! 

Men... For ikke så lenge siden igjen hadde vi sex for første gang. Det gikk helt greit, han ble helt målløs når jeg kledde av meg og komplimenterte stadig vekk kroppen min. Han tente skikkelig på meg. Jeg på han derimot, nei.. :( Han er ganske tynn, jeg har lyst til å si "spinkel" men det høres så slemt ut. Der er liksom ingenting å ta i, og han er så smal overalt. Jeg selv er normal, med fett på de "rette stedene" (rumpa og puppene) og dette elsker han mildt sagt. Men jeg klarte ikke finne tenninga på han. Jeg prøvde å fokusere på de tingene jeg liker best ved han, som da er ansiktet, hendene og selve pikken (fin pikk!), men det hjalp ikke. Når jeg skulle ri han var jeg redd for å knuse han fordi han må jo garantert veie mindre enn meg så tynn som han er. Og når han lå over meg så fikk jeg assosiasjoner til at det var en tenåringsgutt jeg hadde sex med. Måtte forestille meg han med større kropp for å komme.. Han har heller ikke hår på brystkassa eller magen, og veldig lite i underlivet. Jeg liker at der er litt hår og har sagt at jeg ikke vil han skal barbere seg fordi jeg tenner på at der er litt, noe han syns er greit heldigvis. 

Jeg er så forbanna på meg selv som tenker sånn. Vi har ikke hatt sex så mange ganger enda men sist gang var jeg på nippet til å begynne å gråte for jeg er så frustrert over dette. Jeg prøvde igjen å fokusere på det jeg virkelig liker med han, men det var ikke "nok" og jeg tar meg selv i å skulle ønske at han la på seg. Han spiser normalt, spiser mer enn meg liksom. Han trener ikke, men har en fysisk tung jobb, så han er litt sterk men ser ikke noe tegn til muskler på han omtrent.

Tips og råd tas imot med stor takk.. Jeg liker han så godt, og jeg føler jeg er forelska i han men siden jeg har disse tankene om kroppen hans kan jeg vell ikke være det? :( 

Anonymkode: d3d04...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tenner ikke på utseendet hans, og det er ikke noe du råder over egentlig.. Vanskelig situasjon, da du liker ham såpass godt ellers. Kunne jo fått ham med på styrketrening, men tar jo evigheter med hardt arbeid fra å være syltynn, til en slik mann jeg har inntrykk av at du ser for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor vi menn vil pule damene før vi blir mer seriøst ellers så sitter vi fast med noe vi ikke tenner på resten av livet.

Anonymkode: 80bc9...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kjemi da. Da må du dumpe. Og du mann over her; det var slemt sagt. Bli forelsket. Da er sexen super.

Anonymkode: 57ae7...892

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, King in the North skrev:

Du tenner ikke på utseendet hans, og det er ikke noe du råder over egentlig.. Vanskelig situasjon, da du liker ham såpass godt ellers. Kunne jo fått ham med på styrketrening, men tar jo evigheter med hardt arbeid fra å være syltynn, til en slik mann jeg har inntrykk av at du ser for deg.

Jeg tenner jo på noen måter på utseendet hans jo. For eksempel ansiktet. Liker å se at han er kåt, blikkene han gir meg og sånt. Han er kjekk og alt det der... Jeg vil ikke at han skal være stor, muskuløs og sånt liksom, men bare normal. Bare litt mer på kroppen av fett.. :( 

Kroppen hans ser sånn ut omtrent.. 
54a0693fd0a677a9b55a424ad3948ce5.jpg

Anonymkode: d3d04...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kjemi da. Da må du dumpe. Og du mann over her; det var slemt sagt. Bli forelsket. Da er sexen super.

Anonymkode: 57ae7...892

Jeg tror ikke jeg klarer å dumpe han for dette. Han er en mann jeg ser for meg en fortid sammen med, men fantaserer konstant om at han legger på seg.. :(

Anonymkode: d3d04...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner jo på noen måter på utseendet hans jo. For eksempel ansiktet. Liker å se at han er kåt, blikkene han gir meg og sånt. Han er kjekk og alt det der... Jeg vil ikke at han skal være stor, muskuløs og sånt liksom, men bare normal. Bare litt mer på kroppen av fett.. :( 

Kroppen hans ser sånn ut omtrent.. 
54a0693fd0a677a9b55a424ad3948ce5.jpg

Anonymkode: d3d04...cb0

hehe..uff. Hva med å prøve å lage god mat til han så han legger på seg. En hormonkur kunne også vært greit, slik at han får litt mer hår på kroppen.

Anonymkode: 8d38f...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke du venner deg til det etterhvert da?

Med min ex husker jeg godt at jeg ikke var så begeistret for kroppen helt i begynnelsen, syntes han var så blek, hårløs og tynn.. men jeg ble vant med ham og gikk faktisk over til å like kroppen bedre og bedre etterhvert, selv om han var veldig annerledes enn det jeg var vant til

Anonymkode: fe5e3...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat samme problem som deg.vi var ikke ilag lenge. Han var så tynn som det går an å bli. Må ærlig å si at jeg ikke vil date en så tynn mann igjen. Klarte ikke å tenne på han uansett ,ble til jeg kviet meg til sex..

Anonymkode: 99800...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja........, du kan enten starte et "prosjekt forandre/få ham dit du vil" - med trening og kosthold og alt det der. Typisk kvinne trigger det. Eller du kan gjøre det mer rettferdig; dumpe han nå. Prosjektet ditt vil aldri lykkes og det du i så fall vil oppnå er hazzel og skuffelser over tid, for dere begge. Let go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tips og råd tas imot med stor takk.. Jeg liker han så godt, og jeg føler jeg er forelska i han men siden jeg har disse tankene om kroppen hans kan jeg vell ikke være det? :( 

Ikke døm deg selv ihvertfall. Etter å ha lest hovedinnlegget virker du som en knallbra dame.

Det er vel ikke stort du kan gjøre enn å håpe at du venner deg til det eller oppmuntre han til å begynne å trene. Det er mange fordeler med å holde seg i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet er du fra? Hadde ikke overrasket meg om det er meg du referrerer til, haha. Hvis så, jeg prøver å legge på meg, men er lettere sagt enn gjort.

Anonymkode: bce32...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet er du fra? Hadde ikke overrasket meg om det er meg du referrerer til, haha. Hvis så, jeg prøver å legge på meg, men er lettere sagt enn gjort.

Anonymkode: bce32...258

Nordland.. Han er ikke på dette forumet, hehe. 

Men takk for svar dere.. Får se hvordan det går videre. Kan hende jeg venner meg til det og at når forelskelsen skyter inn for fullt så vil jeg tenne på han. 

Anonymkode: d3d04...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nordland.. Han er ikke på dette forumet, hehe. 

Men takk for svar dere.. Får se hvordan det går videre. Kan hende jeg venner meg til det og at når forelskelsen skyter inn for fullt så vil jeg tenne på han. 

Anonymkode: d3d04...cb0

Jeg er fra nordland da, haha. Kan du si noe mere? Forbokstaven hans el.? Ble fryktelig nysgjerring nå.

Anonymkode: bce32...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fra nordland da, haha. Kan du si noe mere? Forbokstaven hans el.? Ble fryktelig nysgjerring nå.

Anonymkode: bce32...258

Jeg løy, er fra Sørlandet. Der ser du. :P 

Anonymkode: d3d04...cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenner på tynne menn men skjønner det kan være et problem når du ikke har den preferansen TS. Selv kan jeg bli litt skremt av menn som er store og spesielt muskløse, tror aldri jeg har hatt sex med en sånn mann og vet ikke hvordan jeg ville reagert under sex. At han er tynn er ikke alltid like lett å gjøre noe med selv om man trener styrke og bruker gainer, så fort de slutter med gainer går det tilbake til start for noen. Hvis dere er på et tidlig stadie kan det være lurt å se seg om etter andre muligheter også.

Anonymkode: c94bf...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver en pusekatt av en mann da. Flotte egenskaper han har, men er det noe som gir kjemi, spenning? Han er tynn og det er sikkert en del av problemet, men  ser ut for meg som personlighet også er det. Og ingen felles interesser? Jeg hadde gjort  det slutt ti av ti ganger.. Sorry:fnise:

 

Anonymkode: 63809...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg klarer å dumpe han for dette. Han er en mann jeg ser for meg en fortid sammen med, men fantaserer konstant om at han legger på seg.. :(

Anonymkode: d3d04...cb0

Unnskyld at jeg ler, men her skjedde det kanskje en såkalt "freudian slip"....

Anonymkode: e288e...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...