Gå til innhold

Har alle KG brukere issues?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Kun en liten hypotese; alle på KG har issues, hvorfor ellers skulle man hatt en bruker her?

Jeg selv har masse issues, og finner mye "trøst" i å lese om andre som også sliter, også liker jeg å gi råd og få råd i mine issues. 

Stemmer dette? Eller spørsmålet mitt er: HVORFOR er du på kg? Er du helt normal? Eller er du som meg, masse issues som liker å søke råd med andre som har issues. HVEM er du? 

 

Issues= problemer

 

Er kun et "uhøytidelig" spørsmål det her for jeg er så nysgjerrig

Anonymkode: 600be...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på KG fordi jeg har issues, ja. Men det gir meg mer issues. Synd at mine issues også hindrer meg i forlate KG.

Anonymkode: 836fe...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt normal, har ingen issues. Er her fordi det er en fin plass med mange flotte mennesker og livlige diskusjoner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen "issues" men henger ikke her fordi jeg har problemene mine, jeg henger her fordi jeg simpelt kjeder vettet av meg, eller om jeg finner noe interessant å lese, så har jeg et tidsfordriv. 

Men selvfølgelig, det er alltid greit å gi noen oppløftende ord til en som sitter i samme båt, det er helt fair. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de som henger på singelsida og snakker dag ut og dag inn om voldelige gubber og utro kjerringer som har de største problemene her inne. Resten av oss er normale mennesker som klarer å se logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, WubWub skrev:

Jeg er helt normal, har ingen issues. Er her fordi det er en fin plass med mange flotte mennesker og livlige diskusjoner. 

Du er ikke normal om du har ingen issues.

Anonymkode: 14e8f...5c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen problemer som er belastning for meg men jeg har mange vrangforestillinger jeg forsøker å på dytte andre. Det kan kanskje være et problem for andre.

Anonymkode: e09b0...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis KG blir det "sosiale" livet ditt, får du problemer. Man lukter slike mennesker på avstand haha, for de snakker liksom som KG`ere og oppfører seg KG-aktig. Det er noe helt eget ved det

Anonymkode: 26d4d...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 9/26/2016 at 23.23, Nøste~ skrev:

Det er de som henger på singelsida og snakker dag ut og dag inn om voldelige gubber og utro kjerringer som har de største problemene her inne. Resten av oss er normale mennesker som klarer å se logikk.

Bortsett fra de av oss som er ute av stand til å sette seg inn i andres situasjon da, de må det jo være noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sol87 skrev:

Bortsett fra de av oss som er ute av stand til å sette seg inn i andres situasjon da, de må det jo være noe galt med.

De vet jeg ingenting om, jeg snakker om de jeg har lagt merke til her inne - altså folk som aldri lærer inne på den delen av KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sosial angst, og bruker til tider KG til å øve meg på å kommunisere med andre :tongue: Fungerer faktisk, og jeg har blitt flinkere på grunn av hyggelige mennesker her inne.

Anonymkode: a6311...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...