Gå til innhold

Hvordan har dere gravide sex......?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er 30 uker nå, og magen begynner å bli skikkelig stor... sliter med sexlivet :( ikke minst at jeg føler meg som en gedigen ku, og ordentlig fæl - men når vi skal ha sex sliter vi med stillinger. Jeg nekter å ri for jeg føler meg så svær og ekkel. HATER doggy, har ALLTID gjort det :( har til nå hatt mye sex i "sittende misjonær", altså at jeg sitter litt opp i ryggen mens samboer står på knær over meg - men nå er magen helt i veien. Kan jo ligge på siden, men samboer er ganske stor og bånner meg lett i den stillingen = kjempevondt.. 

noen som har tips? Vil absolutt ikke parkere sexlivet ennå, sex er veldig viktig for oss - dessuten blir det rikelig lenge nok uten etter fødselen :( trenger sårt råd..

Anonymkode: b1c4c...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Doggy, ri og sånn sitte på fanget (vet ikke hva stillingen heter) funker bra. Ev. ri bak frem? Disse funker bra her, jeg er 32 uker på vei. Men du må jo først gjøre noe med tankesettet ditt? Du er ikke en gedigen ku, fæl, ekkel eller svær, du er naturlig og flott gravid som gjør noe så utrolig som å bære fram et barn. Har du prøvd å jobbe noe med de tankene? Tenker at kroppen også kommer til å være endret etter fødsel, og derfor er det viktig at man liker seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sunhands skrev:

Doggy, ri og sånn sitte på fanget (vet ikke hva stillingen heter) funker bra. Ev. ri bak frem? Disse funker bra her, jeg er 32 uker på vei. Men du må jo først gjøre noe med tankesettet ditt? Du er ikke en gedigen ku, fæl, ekkel eller svær, du er naturlig og flott gravid som gjør noe så utrolig som å bære fram et barn. Har du prøvd å jobbe noe med de tankene? Tenker at kroppen også kommer til å være endret etter fødsel, og derfor er det viktig at man liker seg selv.

Alltid hatet doggy, gravid eller ei.. 

jeg har prøvd å tenke at jeg er naturlig og vakker gravid som du sier, men føler meg som en feit ku uansett. Klarer ikke få på meg sokkene selv en gang, hater kulemagen. At kroppen forandrer seg er ok og det er jeg klar over, men etter fødsel er jeg allefall mer bevegelig! Klarer ikke ri, føler meg sånn på utstilling.. ri bak frem er en mulighet, men føler da vi mister all intimiteten og kosen og at det bare blir knulling.. syns ikke noen verdens ting med graviditet er sexy, føler meg så langt fra sexy så jeg kommer :( er vanskelig dette her..... 

er ikke tynn eller superslank i utgangspunktet, så kroppen etter fødsel er jeg ikke redd for. Så lenge jeg kan bevege meg noenlunde og ikke se ut som jeg skal sprekke når som helst tror jeg det blir bra :) (og ja, jeg vet det blir værre - og at jeg blir enda større) 

Anonymkode: b1c4c...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger der som en ku som ikke hjelper til :fnise: 

mannen er fornøyd, først med han på topp slik at jeg kommer men han jobber for fullt, så dirigerer han bena mine over på siden og tar meg på en halveis doggy-style når det er hans tur å komme 😊 Fornøyde vi 😅

Anonymkode: 48850...3eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også veldig opptatt av intimitet under sex, vil helst kysse og være helt nærme hverandre. Vi har brukt denne lenge, fin når magen blir større ser vi for oss!:

Du på rygg og han på siden inntil deg. Det ene beinet ditt over hans og det andre i mellom. (Eventuelt begge samlet for å få det trangere). Men det beste med denne er at alt er tilgjengelig; klitoris, penis og pung. Og man er nærme nok til å kysse. Helt herlig!

Å "snike den inn" mens man spooner er også et godt alternativ, ihvertfall som en start. Og hva med at du ligger helt ytterst på sengekanten mens han står på gulvet og samtidig holder beina dine? 

Vi får ta igjen å være mer aktive når babyen er ute og det blir bedre plass igjen 😉

Anonymkode: 543f6...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på kanten av sengen og mannen står. Evt ligger jeg i sengen og han sitter på kne ;) doggy blir det og litt av, men ser du ikke liker det. Jeg rir litt, men blir fort sliten for tiden så er han som må gjøre mesteparten av jobben:fnise: er i uke 31 og vi har sex nesten hver dag. Igår hadde vi to ganger :sjokkbla::fnise: 

Anonymkode: 04f84...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er også veldig opptatt av intimitet under sex, vil helst kysse og være helt nærme hverandre. Vi har brukt denne lenge, fin når magen blir større ser vi for oss!:

Du på rygg og han på siden inntil deg. Det ene beinet ditt over hans og det andre i mellom. (Eventuelt begge samlet for å få det trangere). Men det beste med denne er at alt er tilgjengelig; klitoris, penis og pung. Og man er nærme nok til å kysse. Helt herlig!

Å "snike den inn" mens man spooner er også et godt alternativ, ihvertfall som en start. Og hva med at du ligger helt ytterst på sengekanten mens han står på gulvet og samtidig holder beina dine? 

Vi får ta igjen å være mer aktive når babyen er ute og det blir bedre plass igjen 😉

Anonymkode: 543f6...6f3

Den du forklarte her hørtes veldig fin ut! Tusen takk for svar :hjerte: Ja, gleder meg til sex uten magen, men er samtidig veldig forberedt på flere mnd med tørke (både renselse og vonde sting og søvnmangel og sprengte pupper).. Ja, jeg er generellt veldig flink på å krisemaksimere :fnise: på den andre siden blir jeg alltid positivt overrasket da ;) Var forberedt på å spy i 9 mnd og ikke komme meg ut av senga pga bekkenløsning liksom! 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligger på kanten av sengen og mannen står. Evt ligger jeg i sengen og han sitter på kne ;) doggy blir det og litt av, men ser du ikke liker det. Jeg rir litt, men blir fort sliten for tiden så er han som må gjøre mesteparten av jobben:fnise: er i uke 31 og vi har sex nesten hver dag. Igår hadde vi to ganger :sjokkbla::fnise: 

Anonymkode: 04f84...108

Ja det er at jeg rir, misjonær med en vri og alskens akrobatiske løsninger med beina som er normen her også, men nå går det ikke lenger... Magen er stor, jeg føler meg grusom - derfor ingen cowgirl her... Misjonær er umulig pga magen, alle andre ''standarder'' er utelukket enten pga stor mage, dårlig selvfølelse eller liten bevegelighet i bein og bekkensmerter :( 

Det med doggy er veldig merkelig... Alltid hatet det, klarer ikke nyte et sekund av det :P 

TS

Anonymkode: b1c4c...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...