Gå til innhold

Hunden har angrepet flere - Eier blir ikke anmeldt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en venninne som har en nabo. Hun forteller at naboen har en litt ''ustabil'' hund, som har angrepet flere. For noen uker tilbake ble en jente i barneskole alder angrepet av denne hunden på vei hjem fra skolen, når hun gikk forbi huset til hundens eier. Lillesøstera til venninnen min var også med denne jenta, men på et eller annet hvis ble ikke hun angrepet. Venninnen til lillesøstera derimot, ble både bitt og klort og har store merker over armer, ben og mage og rygg. 

Dette er ikke første gangen hunden har angrepet noen på denne måten heller. 

Det jeg reagerer på, er at denne hunden fortsatt får være så ''fri''. Det at den i det hele tatt ikke har blitt avlivet er et mirakel syns nå jeg, men at eieren ikke gjør noe???? Eieren bare ''hysjer'' det bort, og nekter for  at hunden kan ha gjort noe slikt. 

For øvrig så har ikke foreldrene til jenta som ble angrepet anmeldt eieren til hunden, men de er innvandrere og tør ikke fordi de er redd for å få problemer. 

Jeg syns hele historien høres helt absurd ut, men venninna mi og familien hennes er oppriktig redde. Grunnen til at de ikke har gjort noe er at de selv ikke har blitt skadet av hunden, og tror det da blir feil (de er også innvandrere). Jeg har sett hunden før, og den bjeffer og gneldrer veldig mye. 

Jeg har ikke mye med dette å gjøre egentlig, men syns det er virkelig skummelt om dette har skjedd og ingenting blir gjort!!! Jeg har kjempe lyst til å tipse politi om dette, men føler jeg ikke har noe med det å gjøre... Hva tenker dere?

Anonymkode: a4129...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingenting i veien for at du sender en bekymringsmelding til mattilsyn og politi selv. Hunder som angriper mennesker har ingen plass i vårt samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke alltid er smart å oppsøke fremmede med slikt  (og eierne  er helt klart gærninger) så hadde jeg banket på døren, og sagt at om de ikke omgående holder hunden inne,sikret den vil jeg kontakte politiet.

 Det er jo dessverre hunden som mp bøte med livet fordi eierne er møkkafolk.

De MÅ passe på hunden, den kan ikke gå løs!

Anonymkode: 4affc...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...