Gå til innhold

Baby som kun vil ligge på armen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 😊 Som overskriften sier har jeg en baby som kun vil ligge på armen. H*n er 8 uker og finner ikke roen andre steder når vi er hjemme. Vogn og bilstol finner h*n roen og sover godt i egen seng på natten. Noen tips? 

Anonymkode: 4c9e6...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvd bæresele? Vogn inne som du triller/vugger til babyen sovner? Det finnes også slike hengevugger til å henge i taket eller stativ. Mange babyer blir roligere av jevn støy som kjøkkenvifte eller støvsuger. Du kan laste ned app med ulike suselyder (søk etter White Noise).

Hvis ingenting annet funker, hold ut. Det går over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresele? Det er jo fordi h*n vil ha kroppskontakt. Så det er bare å holde ut, det går over. Dere er jo igrunn ganske heldige når babyen finner roen i både seng, bilstol og vogn. Et vennepar av meg sov på skift fordi babyen bare ville sove på brystkassa deres :P

Anonymkode: 2f71b...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han er for gammel, men prøve "swaddle" metoden. Funket som bare det med mitt andre barn. 

 

Anonymkode: f77a6...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen trenger nærhet :) det er koselig, men må også være lov å si at det er litt slitsomt. Rundt 8 uker ville vår kun sove på brystet vårt. Alternativet var at hun ikke sov. Men det gikk seg til etter noen uker :)

Sjekk ut woombie / swaddle up el på nett, dette fungerte fantastisk for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...