Gå til innhold

Hvem har blitt sjekket opp?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bergtekjen

Jepp, dessverre. Eg har blitt sjekka opp to gonger. Eine gongen var ein mann som virka hyggeleg, men han tok kontakt med meg etter at eg hadde fått meg kjærast. Og eg hadde nemnt dette fleire gonger på forumet. Viss eg skulle sjekke nokon opp, hadde eg prøvd å finne ut om dei var opptatt fyrst. 
Andre tingen eg ikkje syntes noko om var at han ville møtast etter at me berre hadde snakka litt på PM. Ikkje komfortabelt for meg. I tillegg ga han fyrst uttrykk for at han berre var interessert i vennskap, men å møtast på kafe ville ikkje eg ha vore komfortabel med (pga. kjærasten min) og kjærasten var også enig. Det lyste for mykje date.

Fyr nr. 2 var (i fylgje meg) altfor gamal for meg. Han var vel rundt 45 og eg er 24... Heldigvis var dette mens eg data kjærasten min, så eg kunne skylde på det. Eg sleit litt med korleis eg kunne avslutte det på ein direkte, men høfleg måte og fann ein til slutt. Han svarte ikkje på det. Dette var i tillegg ein fyr eg såg sjekke opp omtrent alle damer han snakka med, åpent. Nei, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bergtekjen skrev:

Jepp, dessverre. Eg har blitt sjekka opp to gonger. Eine gongen var ein mann som virka hyggeleg, men han tok kontakt med meg etter at eg hadde fått meg kjærast. Og eg hadde nemnt dette fleire gonger på forumet. Viss eg skulle sjekke nokon opp, hadde eg prøvd å finne ut om dei var opptatt fyrst. 
Andre tingen eg ikkje syntes noko om var at han ville møtast etter at me berre hadde snakka litt på PM. Ikkje komfortabelt for meg. I tillegg ga han fyrst uttrykk for at han berre var interessert i vennskap, men å møtast på kafe ville ikkje eg ha vore komfortabel med (pga. kjærasten min) og kjærasten var også enig. Det lyste for mykje date.

Fyr nr. 2 var (i fylgje meg) altfor gamal for meg. Han var vel rundt 45 og eg er 24... Heldigvis var dette mens eg data kjærasten min, så eg kunne skylde på det. Eg sleit litt med korleis eg kunne avslutte det på ein direkte, men høfleg måte og fann ein til slutt. Han svarte ikkje på det. Dette var i tillegg ein fyr eg såg sjekke opp omtrent alle damer han snakka med, åpent. Nei, takk.

Virker som folk blir alltid sjekka opp mer når de er opptatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Jacklost skrev:

Det lurer jeg også på. Jeg har aldri blitt sjekket opp :P 

Kanskje vi får svar :fnise: Jeg har heller ikke blitt sjekket opp, heldigvis, for jeg har kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jacklost skrev:

Er det noen her som har blitt sjekket opp på kg før?

Hva betyr det i praksis å bli sjekket opp på et forum? 

35 minutter siden, Aamu skrev:

Hvordan blir man sjekket opp på KG? 

Lurer jeg også på. 

32 minutter siden, Jacklost skrev:

 Jeg har aldri blitt sjekket opp :P 

Hvordan skulle jeg gå frem for å sjekke deg opp?   :)  

Anonymkode: bb272...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Haha, er du en av  dem kanskje? :fnise:

Jeg er iallefall en av dem og det skjemmes jeg ikke over  

Anonymkode: 2ee8b...0dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er iallefall en av dem og det skjemmes jeg ikke over  

Anonymkode: 2ee8b...0dc

Hvorfor skjuler du deg da bak anonymknappen? :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det i praksis å bli sjekket opp på et forum? 

Lurer jeg også på. 

Hvordan skulle jeg gå frem for å sjekke deg opp?   :)  

Anonymkode: bb272...20c

Vet ikke :P Har aldri blitt sjekket opp før så det er en ny ting for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Jacklost skrev:

Vet ikke :P Har aldri blitt sjekket opp før så det er en ny ting for meg :)

Det er da håpløst å svare på om vi har blitt noe vi ikke vet hva er.. :klo:

Kanskje vi som ikke vet hva det er bare aldri har blitt det før? Og om vi blir det en dag så blir det et voldsomt aha-øyeblikk der vi plutselig forstår hva alle andre snakker om? :hoppendeglad:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...