Gå til innhold

Kunne dere menn vært sammen med en kvinne som jobbet med dyrs rettigheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det turn-off? Hvis dama ellers var pen, hyggelig, søt, morsom og gjennomsnittlig intelligent?

Anonymkode: 82372...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg mann, men svarer likevel. 
Jeg kunne ha vært med en mann som hadde det som yrke! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! Kjempe turn off! Tenke seg til å jobbe med dyrs rettigheter, nei makan altså!

Takke meg til en jente som heller torturerer dyr

Anonymkode: e8084...615

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det turn-off? Hvis dama ellers var pen, hyggelig, søt, morsom og gjennomsnittlig intelligent?

Anonymkode: 82372...086

Slapp av du får deg nok type

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det turn-off? Hvis dama ellers var pen, hyggelig, søt, morsom og gjennomsnittlig intelligent?

Anonymkode: 82372...086

Kunne aldri vært sammen en profesjonell feminist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det turn-off? Hvis dama ellers var pen, hyggelig, søt, morsom og gjennomsnittlig intelligent?

Anonymkode: 82372...086

Hvorfor spør du om dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun redder dyr eller torturerer de, spiller ingen trille for meg så lenge hun er deilig.

Anonymkode: 233ec...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei. Men alt handler jo uansett om holdninger den aktuelle typen har. Jeg som går på jakt kunne f eks fått problemer med å være med ei som er fanatisk tilhenger av NOAH.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fremstiller det som om det skulle være noe negativt at en dame jobber med dyrs rettigheter. Hvis det er du selv som jobber med det er det skuffende at du ikke er mer stolt av det.

Anonymkode: 31838...c56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Kunne aldri vært sammen en profesjonell feminist.

På hvilken måte er en dyreverner en feminist?

Anonymkode: 82372...086

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et merkelig spørsmål. Hva tilfeldige menn på et forum mener har da vel ingen innvirkning på ditt liv. Bryr du deg om meningene til menn som ser på det som turn-off? Kunne du tenke deg å være sammen med dem? :vetikke: 

Det er overhodet ikke noe problem å finne menn som ikke bare respekterer holdningene dine, men synes de er et pluss.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være opptatt av dyras rettigheter er ikke en turn-off i seg selv, men opplever at de som er veldig opptatt av det er også spik spenna gale uten et gram fornuft i kroppen.  Og det er selvfølgelig helt uaktuelt å investere noe av min tid i en slik person.

 

 

 

Anonymkode: caed4...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det turn-off? Hvis dama ellers var pen, hyggelig, søt, morsom og gjennomsnittlig intelligent?

Anonymkode: 82372...086

Ja jeg kunne vært sammen med en som kjempet for dyrs rettigheter. Men jeg kunne ikke vært sammen med en veganer/vegetarianer.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det å være opptatt av dyras rettigheter er ikke en turn-off i seg selv, men opplever at de som er veldig opptatt av det er også spik spenna gale uten et gram fornuft i kroppen.  Og det er selvfølgelig helt uaktuelt å investere noe av min tid i en slik person.

 

 

 

Anonymkode: caed4...f98

Gale? hvordan da?

Anonymkode: c76b4...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gale? hvordan da?

Anonymkode: c76b4...9f8

Bare ta en kikk på debatter om dyrevelferd, om det er ulvedebatten, dyrepoliti eller om en dyrehage har slaktet et dyr så kommer det mange dyreelskere som argumenterer kun ut fra egne følelser. Det er komplett umulig for dyreelskerene å se saken fra den andre siden, ofte lite til ingen faktisk erfaring med saken, kun følelser. Debattene blir dermed fort usaklige siden dyreelskerene handler kun i affekt og har få andre argumenter.

godt eksempel er sauebonden fra rogaland som skjøt en hund som gikk uten bånd i nærheten av hans sauer. Det ble et sirkus uten like og bonden mottok mange drapstrusler og det var fakkeltog med over 1000 folk

http://www.tv2.no/a/5879478/

I denne saken var det mange dyreelskere som viste seg som hevngjerrige småfolk som gikk helt av skaftet. Istedenfor å være enige om at bonden handlet feil og heller fokusere på å unngå dette fremover, gikk debatten over til å angripe alle bønder som har forsvart sine dyr og sitt levebrød.

 

og dette kommer fra meg som selv er veldig glad i dyr, som er med og møkker stallen hos naboen for å ri en tur,  skjemmer bort kattene mine og er for norsk ulv.

Anonymkode: 6ff5c...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ta en kikk på debatter om dyrevelferd, om det er ulvedebatten, dyrepoliti eller om en dyrehage har slaktet et dyr så kommer det mange dyreelskere som argumenterer kun ut fra egne følelser. Det er komplett umulig for dyreelskerene å se saken fra den andre siden, ofte lite til ingen faktisk erfaring med saken, kun følelser. Debattene blir dermed fort usaklige siden dyreelskerene handler kun i affekt og har få andre argumenter.

godt eksempel er sauebonden fra rogaland som skjøt en hund som gikk uten bånd i nærheten av hans sauer. Det ble et sirkus uten like og bonden mottok mange drapstrusler og det var fakkeltog med over 1000 folk

http://www.tv2.no/a/5879478/

I denne saken var det mange dyreelskere som viste seg som hevngjerrige småfolk som gikk helt av skaftet. Istedenfor å være enige om at bonden handlet feil og heller fokusere på å unngå dette fremover, gikk debatten over til å angripe alle bønder som har forsvart sine dyr og sitt levebrød.

 

og dette kommer fra meg som selv er veldig glad i dyr, som er med og møkker stallen hos naboen for å ri en tur,  skjemmer bort kattene mine og er for norsk ulv.

Anonymkode: 6ff5c...7ff

Herregud. Slapp av! 99.99% av alle menn vil syns ei som jobber med dyrevern er topp. Det viser engasjement, empati og omsorg!  Fatter ikke at TS spør, begynner å lure på om hun tuller.

 Om hun selv gjør dette burde hun da være stolt? Og ikke tenke idiot-tanker om hva "menn syns"

 

Anonymkode: 3e0df...48f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare ta en kikk på debatter om dyrevelferd, om det er ulvedebatten, dyrepoliti eller om en dyrehage har slaktet et dyr så kommer det mange dyreelskere som argumenterer kun ut fra egne følelser. Det er komplett umulig for dyreelskerene å se saken fra den andre siden, ofte lite til ingen faktisk erfaring med saken, kun følelser. Debattene blir dermed fort usaklige siden dyreelskerene handler kun i affekt og har få andre argumenter.

godt eksempel er sauebonden fra rogaland som skjøt en hund som gikk uten bånd i nærheten av hans sauer. Det ble et sirkus uten like og bonden mottok mange drapstrusler og det var fakkeltog med over 1000 folk

http://www.tv2.no/a/5879478/

I denne saken var det mange dyreelskere som viste seg som hevngjerrige småfolk som gikk helt av skaftet. Istedenfor å være enige om at bonden handlet feil og heller fokusere på å unngå dette fremover, gikk debatten over til å angripe alle bønder som har forsvart sine dyr og sitt levebrød.

 

og dette kommer fra meg som selv er veldig glad i dyr, som er med og møkker stallen hos naboen for å ri en tur,  skjemmer bort kattene mine og er for norsk ulv.

Anonymkode: 6ff5c...7ff

Noen dyreelskere ja men ikke alle. Du kan ikke si at alle som er veldig opptatt av dyras rettigheter er spik spenna gale..

Anonymkode: c76b4...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Slapp av! 99.99% av alle menn vil syns ei som jobber med dyrevern er topp. Det viser engasjement, empati og omsorg!  Fatter ikke at TS spør, begynner å lure på om hun tuller.

 Om hun selv gjør dette burde hun da være stolt? Og ikke tenke idiot-tanker om hva "menn syns"

 

Anonymkode: 3e0df...48f

Tror du sliter med matematikken, alternativt statistikken her. Om vi legger sammen alle jegere, hvalfangere , selfangere, pelsdyrbønder, husdyrbønder, slakteren,  sportsfiskere  (fisk er jo levende vesener de og), yrkesfiskere, og andre ekte mannfolk, sitter vi jo stort sett igjen med homoer, meglere og mammadalter.  For min del tenker jeg "gal kattedame" med en gang jeg leser om dyrevernere, no ah osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...